2019-01-18, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Varför är du på mig här? Jag är en av dem som för diskussionen framåt i denna tråd.
Jag skulle endast bekräfta att personen pratade om Hiluf och inte den andra. Inget annat. Finns störigare inlägg att hacka på om du vill göra det.

Du är inte lite lättkränkt eller? Allt jag säger är att det varit bekräftat långt bak i tråden. Om du nu för diskussionen framåt är det rätt bra att ha koll på den fakta som presenteras i tråden. End of story.
Citera
2019-01-18, 19:15
Medlem
Hardcorebobos avatar
Den här S.H. Vad är det för snubbe? Tung?
Citera
2019-01-18, 19:23
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Stämmer, förhör pågår, och kommer nog fortsätta så ett tag. Ingen häktad längre dock.
vem tror du att du lurar?
Visst, några helt hjärndöda och efterblivna personer i tråden som tror att du vet allt om detta.

Du vet inte ett j-a skit.

"ingen häktad längre" ???
har någon varit häktad?
fucking idiot är du.. helt slut i huvudet.
Citera
2019-01-18, 19:32
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olle789
https://www.dt.se/artikel/borlange-kommun/en-anhallen-misstankt-for-dodsskjutningen-i-kvarnsveden-greps-i-vastmanland
En man sitter anhållen, misstänkt för mord och mordförsök efter helgens dödsskjutning i Kvarnsveden i Borlänge. Mannen uppges neka till brott.
...
Enligt vice chefsåklagare Kristofer Magnusson greps mannen i Västmanland i går kväll. Mannen anhölls senare, misstänkt för mord och mordförsök efter att två unga män blev skjutna utomhus på Ringargatan i Kvarnsveden i Borlänge sent i fredags kväll.

– Han förnekar brott, säger Kristofer Magnusson som inte vill lämna ytterligare uppgifter om mannens identitet, så som ålder och vilken kommun den misstänkte är hemmahörande i.
nåt om misstankegrad?
Citera
2019-01-18, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
nåt om misstankegrad?

Ställde mig också den frågan när jag läste artikeln.
Citera
2019-01-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Ställde mig också den frågan när jag läste artikeln.
Om jag inte helt missminner mig sa han sannolika skäl i radiointervjun
Citera
2019-01-18, 19:54
Medlem
Citat:
håll käften jävla pajas.
du låtsas att du sitter på info.
hade du gjort det så skulle du redan spillt dina bönor.
Hörru, internet-Soprano! Varför ska jag spilla mina bönor till nyfikna blöjpojkar som dig för? Just nu är det bäst att knipa igen käften och låta bra sås reda sig självt. Varför hjälpa blåhattarna på traven för att ovetande och nyfikna töntar som du ska få info om något du inte har ett jävla dugg med att göra? Rök en gås och läs på aftonbladet din jävla internet-gangster!
Citera
2019-01-18, 20:05
Medlem
Citat:
Visst, några helt hjärndöda och efterblivna personer i tråden som tror att du vet allt om detta.

har någon varit häktad?
Hade du haft en enda aning om vad du pratar om så hade du vetat om att 2 iblandade personer satt häktade innan något utav det här hände, och en igen efter händelsen. Så håll din feta käft, för du vet inte ett dyft om det här. Du är bara en flashback nobody!
Citera
2019-01-18, 20:06
Medlem
Citat:

har någon varit häktad?
Uppenbarligen lurar han dig? Den energin ni lägger på honom och hans likar påvisar ju bara en sak, innerst inne tror ni en gnutta på det han säger. Därför försöker ni genom förnedring och anklagelser få honom att droppa namn och andra smaskigheter. Hade det varit eran vetskap om 110% troll hade en sådan person aldrig någonsin fått den uppmärksamheten.
Citera
2019-01-18, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Uppenbarligen lurar han dig? Den energin ni lägger på honom och hans likar påvisar ju bara en sak, innerst inne tror ni en gnutta på det han säger. Därför försöker ni genom förnedring och anklagelser få honom att droppa namn och andra smaskigheter. Hade det varit eran vetskap om 110% troll hade en sådan person aldrig någonsin fått den uppmärksamheten.

exakt, hr vet vad han snackar om
Citera
2019-01-18, 20:13
Medlem
Om det skulle ha varit någon häktesförhandling skulle väl namnen varit ute? Av det jag kunnat läst ut så har någon suttit anhållen men släppts.
Citera
2019-01-18, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flubro
Om det skulle ha varit någon häktesförhandling skulle väl namnen varit ute? Av det jag kunnat läst ut så har någon suttit anhållen men släppts.
Såklart namnen är ute. Men ni är så fel ute att ni inte ser vad som händer här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in