2019-01-17, 12:30
Medlem
Nytt klipp https://youtu.be/oU66SpzYRpk

Det är numera ett faktum att militären med ledning av Herkko tagit över norden och infört diktatur.
Inga mer politiker, sexklubbar går i första hand och sedan övriga samhället, införa fria vapenlagar och tiggeriet ska fortsätta vara lagligt för fattiga fittor och man ska få provknulla dockor i butiken så att man vet dom håller.

Precis vad vi alla längtat efter!
Citera
2019-01-17, 14:54
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Nytt klipp https://youtu.be/oU66SpzYRpk

Det är numera ett faktum att militären med ledning av Herkko tagit över norden och infört diktatur.
Inga mer politiker, sexklubbar går i första hand och sedan övriga samhället, införa fria vapenlagar och tiggeriet ska fortsätta vara lagligt för fattiga fittor och man ska få provknulla dockor i butiken så att man vet dom håller.

Precis vad vi alla längtat efter!

Herkko går från klarhet till klarhet (eller oklarhet till oklarhet). Han har verkligen varit på gång sista tiden.

Trots Herkkos absurditet är han ändå vettigare i sina resonemang än våra folkvalda.
Citera
2019-01-17, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Herkko går från klarhet till klarhet (eller oklarhet till oklarhet). Han har verkligen varit på gång sista tiden.

Trots Herkkos absurditet är han ändå vettigare i sina resonemang än våra folkvalda.

Ja han har låtit kreativiteten flöda det sista.

Länge leve Herkko, länge leve dictatore!
Citera
2019-01-17, 16:18
Medlem
Wow, Herkko har ”kwitter” 😂
Citera
2019-01-17, 17:31
Medlem
BlondinBalles avatar
Har börjat följa Herko senaste månaden och tror jag sett allt. Jag skriver tror för det verkar finnas sjuttioelva olika konton/siter han lägger upp saker på. Fortsätt länka i tråden så man inte missar något.

Jag tycker vi ska påverka Herkko i den riktning att han börjar göra videos utomhus, en walk & talk med Herkko är något jag vill se.
Citera
2019-01-17, 19:44
Medlem
Urinterapis avatar
Herkko har även släppt denna kåta video:

https://youtu.be/lZN4XUsqFlY

Innehåller soldatdräkt, krigsmålning, indiandans, boxning, hälsning till Kim Jong Un och mycket mer!
Senast redigerad av Urinterapi 2019-01-17 kl. 19:48.
Citera
2019-01-17, 20:06
Avslutad
Jag är mest intresserad över vem flickan med kuk är? Det verkar vara alldeles för specifikt för att vara något han fantiserat ihop själv. Jag skulle inte förvånas över om den här flickan med kuk faktiskt existerar och är någon av stadens knepiga typer. En gammal transa? En bög som groomar Herkko i syfte att sätta på honom?
Citera
2019-01-17, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag är mest intresserad över vem flickan med kuk är? Det verkar vara alldeles för specifikt för att vara något han fantiserat ihop själv. Jag skulle inte förvånas över om den här flickan med kuk faktiskt existerar och är någon av stadens knepiga typer. En gammal transa? En bög som groomar Herkko i syfte att sätta på honom?

Tvivlar på att Herkko behöver groomas när han ger instruktionsfilmer när han hånglar och knullar med dockor.

Det är en ny "Lisa" gissar jag på.
Citera
2019-01-17, 22:25
Medlem
Tyckte denna kukkvinna var väldigt preciserat för att vara något Herkko bladdrar om. Det känns som han har fått någon slags input utifrån...
Citera
2019-01-19, 17:05
Medlem
Hyrkoons avatar
Tycker synd om Herkko, ännu en individ som skulle behöva mer hjälp från samhället och staten.

Har det diskuterats varför har gör nya youtube-konton stup i kvarten? Är det hans sätt att intala sig att han "börjar om" och på så vis blir mer attraktiv?

Undrar hur han skulle prestera om han slutligen skulle ligga under en fager kvinna som satt grensle över honom.
Citera
2019-01-19, 19:41
Medlem
Mycket snack och liten verkstad med Herkko. Han vill gärna ge sken av att ha kontroll över Trelleborg Stockholm och Malmö.
Citera
2019-01-22, 10:52
Medlem
cromos avatar
Herkko la upp ett nytt klipp idag "Fittar skolan i Trelleborg nya lagar för.kåta tjejer herkko" men jag hann aldrig se det. Någon annan som hann?

"Det här videoklippet har tagits bort eftersom det strider mot YouTubes policy för nakenhet och sexuellt innehåll"

Jag som trodde att det numera var förbjudet för "Goggel" att ta bort nakna och kåta klipp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in