Citat:
Ursprungligen postat av
Grannen007
Aspergerförsvar? utveckla gärna det.
Du vet sånt som du , trosfantasten och KJ brukar använda i ert försvar
för att försöka få andra att tro att KIM är oskyldig .
Lögner och fantasier som inte går ihop utan bara gör så
att KJ mer och mer framstår som den som mycket SANNOLIKT
och även helt säkert är mördaren FÖR VB .
Ju mer ni svamlar , ju mer skyldig verkar KJ vara .
Tack för ert goda arbete ...