2019-01-15, 20:42
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escen
Blir nog föreldrarna skulle jag tro

Har aldrig hört om några föräldrar som har ärvt nån skuld till nått 1%ers
Citera
2019-01-15, 20:43
Medlem
Kan man koppla Borlängegrabbarna till Chicanos på något vis?
Jag fick ju ändå ett PM angående dem så kanske är något att gå på ändå..

Man kan ju iallafall konstatera att M.B som satt anhållen (skäligen) men ändå och V*ctor Fr*den som skrev ett sorginlägg på sin fb inte är vänner på fb. Nu är ju V från Uppsala så kanske har naturliga förklaringar. Men folk verkar ha tagit bort varann lite hur som där bland ”vännerna”

Den där snubben som blev skadad...verkligen ingen som vet något om honom?
Citera
2019-01-15, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Har aldrig hört om några föräldrar som har ärvt nån skuld till nått 1%ers
Nä, Sen tror jag nog dom själva anser att dom inte kan skriva över skulder hur som helst utan belägg. Skulle ju aldrig hålla... Pundar-Lasse som är närmsta polare till Tjorv-Conny som max ägt vad han fått för ett stulet Xbox skulle ju aldrig kunna skaka fram 500k. Ska dom då skjuta varenda pundare som känner någon som känner någon... Osv. Skjuter man individen som har ursprungsskulden så är det nog rätt kört att få tillbaka ett enda korv-öre. Om det inte är något etablerat gäng eller klubb som är skyldig.
Citera
2019-01-15, 20:56
Medlem
Är J*ppe H*inonen kopplad till den H*inonon som någon nämnde tidigare i tråden?
Citera
2019-01-15, 21:04
Medlem
Chicanos Sandviken finns inte längre, dom är numera X team, dom har bytt ut tröjorna på sina fb med nu.
Citera
2019-01-15, 21:12
Medlem
Kan det det ha ett sammanhang med dom hamla skjutningarna tro? Nån Linus som blev skjuten, även en Borlängekille fick ju benen bortskjutet ( amputerat ) ? Eller är det vara skrönor? Googlat runt och det verkar ha hänt en del i krokarna. Ytterst tragiskt
Citera
2019-01-15, 21:18
Medlem
Hardcorebobos avatar
Jag gissar på att det är fb@y*ssry95 som är den skadade.
* = o
Citera
2019-01-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Jag gissar på att det är fb@y*ssry95 som är den skadade.
* = o

Han? Jaha. Hans profil var jag inne på tidigare idag då jag var djupt nere i kaninhålet på Facebook och skulle hitta kopplingar till BMC och Borlängegrabbarna.

Chicanos är alltså xteam nu, därav tröjorna på de snubbar jag fick namnen på där det var ett stort X. Men de har inte döpt om sin sida ännu.

Undrar hur mkt M.B vet och vad han sagt.

Ingen som vet om dessa H*inonen?
Citera
2019-01-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PokerJames
Kan det det ha ett sammanhang med dom hamla skjutningarna tro? Nån Linus som blev skjuten, även en Borlängekille fick ju benen bortskjutet ( amputerat ) ? Eller är det vara skrönor? Googlat runt och det verkar ha hänt en del i krokarna. Ytterst tragiskt

Finns det trådar här på Flashback om dessa händelser? Vore kul att se vilka namn som nämns där.
Citera
2019-01-15, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PokerJames

R.K vart skjuten i benet. Som han fick amputera.
Finns en fb tråd om det
Citera
2019-01-15, 21:40
Medlem
Ni som kan, vad står BA.AM för?
Citera
2019-01-15, 21:42
Medlem
qkenqkenqkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Tycker fortfarande svenskhatare är ett jävla pack, och statistiken är väl ändå på min sida?

Dalarna håller jag mig ifrån, allt ovanför Gävle kan vi ge till Finland.

Gävle ligger ovanför Borlänge (som ligger i Dalarna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in