2019-01-16, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Figge sålde mer än några gram röka.

Så vad sålde han och hur mycket? Pratar vi hekto eller kilo?
Citera
2019-01-16, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyGoy
Du verkar vara den som har minst susning här när det gäller saker. Du hjälpte till att leda in folk på att det var Y.E det handlade om trots att du inte hade någon aning.
Du menar altså att folk som bäcknar några gram röka kan riskera att bli skjuten?
Ingenting hade blivit sålt om det var så.
Tror att det är du som lever i en drömvärld här.

Handlade inte om några futtiga gram, varken när det kom till röka eller colan. Det var stora mängder, tillslut kliver du någon på tårna. Säger inte att det var så det gick till, men det är troligt då BMC haft mycket med just dom grejerna att göra i Borlänge och Falun senaste 10-15 åren. Ingen här har kunnat bekräfta BO2 så det är fortfarande uppe för diskussion. Figge hade mycket vänner i Uppsala, är det så konstigt om Y. E var där för att backa upp sin vän?
Citera
2019-01-16, 10:24
Medlem
Jag erkänner att jag inte har så superbra koll på hur MC gäng är uppbyggda exakt men låt säga att någon är medlem i Xteam, är det ofta så att de vill bli fullvärdiga medlemmar i BMC? Eller Prospect? Om det förhåller sig så kan man då anta att de som avrättade Figge har en befordran att vänta sig?
Citera
2019-01-16, 10:26
Medlem
Citat:
Så vad sålde han och hur mycket? Pratar vi hekto eller kilo?

Vet by fact att dom sällan tog in under 2 kilo blaze åt gången. Lägg till ett hägge kola på det så klarnar nog bilden.
Citera
2019-01-16, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
Handlade inte om några futtiga gram, varken när det kom till röka eller colan. Det var stora mängder, tillslut kliver du någon på tårna. Säger inte att det var så det gick till, men det är troligt då BMC haft mycket med just dom grejerna att göra i Borlänge och Falun senaste 10-15 åren. Ingen här har kunnat bekräfta BO2 så det är fortfarande uppe för diskussion. Figge hade mycket vänner i Uppsala, är det så konstigt om Y. E var där för att backa upp sin vän?

Då läste du inte mitt inlägg ordentligt eller missförstod när du påstod att jag inte har koll. Pratade om gram. Vad sålde figge och i vilka mängder?
Citera
2019-01-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxtheAxe
Vet by fact att dom sällan tog in under 2 kilo blaze åt gången. Lägg till ett hägge kola på det så klarnar nog bilden.

Tack för svar
Citera
2019-01-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag erkänner att jag inte har så superbra koll på hur MC gäng är uppbyggda exakt men låt säga att någon är medlem i Xteam, är det ofta så att de vill bli fullvärdiga medlemmar i BMC? Eller Prospect? Om det förhåller sig så kan man då anta att de som avrättade Figge har en befordran att vänta sig?

Korrekt. Oftast skickar dom grabbar från underklubbarna för att göra skitjobbet. Är du fullvärdig medlem behöver du sällan smutsa ner dig, om det inte är något riktigt allvarligt.
Citera
2019-01-16, 10:31
Medlem
Citat:
Tack för svar

Figge trodde att han var större än vad han var, med uppbackning från storstadsregionerna söderut. Säljer man i den utsträckningen så lär man vara beredd på att större och redan etablerade personer kommer bli sura.
Senast redigerad av MaxtheAxe 2019-01-16 kl. 10:33. Anledning: Fel info
Citera
2019-01-16, 10:33
Medlem
Eller så skulle han sälja 1kg ladd till dom och vart rånad 🤔
Citera
2019-01-16, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swepe
Eller så skulle han sälja 1kg ladd till dom och vart rånad 🤔

Har också varit inne på det, men det rimmar inte med mötesplatsen. Helt öppet mitt i kvarnsveden, vette fan alltså.
Citera
2019-01-16, 10:41
Medlem
Släpp allt jävla jidder om monopol och territorium osv. Ingen knäpper någon för att man klampar in på marknaden. Man plockar av dem grejerna inte skjuter nån i huvet på öppen gata.

Sen finns det ingen som ”styr” nån jävla marknad. Däremot finns det säkert nån som sitter på täppan och har en massa guldfiskar som löper åt denne, det är inte samma sak som att styra. Släpp tankarna på vem som har vilket hörn från The Wire
Citera
2019-01-16, 10:50
Medlem
Det är barhäng på fredag i Xteam i Sandviken i alla fall. Kom med gott humör står det.
Varför ändrade dem från Chicanos till Xteam btw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in