2019-01-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewre
R.K vart skjuten i benet. Som han fick amputera.
Finns en fb tråd om det
R. K?
Citera
2019-01-15, 21:50
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ewre
R.K vart skjuten i benet. Som han fick amputera.
Finns en fb tråd om det
Skriv för böfvelen namnen på dessa kriminella element! I vart fall med någon typ maskning. 95% av tiden här går åt att sitta och gissa.
Citera
2019-01-15, 21:58
Medlem
Leyfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Skriv för böfvelen namnen på dessa kriminella element! I vart fall med någon typ maskning. 95% av tiden här går åt att sitta och gissa.
R*bin K*rkk*
O ö ö
Orelevant dock.
Citera
2019-01-15, 21:59
Medlem
Pandalina4s avatar
Har han ett smeknamn likt samsung? =Hardcorebobo|66444496]Jag gissar på att det är fb@y*ssry95 som är den skadade.
* = o[/quote]
Citera
2019-01-15, 22:00
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Har han ett smeknamn likt samsung? =Hardcorebobo|66444496]Jag gissar på att det är fb@y*ssry95 som är den skadade.
* = o
[/quote]
SKRIV UT NAMNET!!!!!
Citera
2019-01-15, 22:12
Medlem
SKRIV UT NAMNET!!!!![/quote]
yossry elhija
Citera
2019-01-15, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Enligt ett PM jag fick från en användare som vill vara anonym så verkar polisen ha ganska bra koll på vem dem letar efter just nu. Det är inga namn som varit uppe i tråden hittills och det kan mycket väl vara snubbar från klubben Chicanos i Sandviken.
Om man kollar bilderna på deras fb-sida så är det inte många små fjuniga killar i 20års åldern.

Finns det någon tydlig koppling mellan dem och grabbarna i Borlänge?

Citat:
Ursprungligen postat av Filurig
Han dog pga knarkskulder och falska vänner svårare än så är det inte

Nån skriver till mig i PM att de som troligen gjort det och är eftersökta inte är BMC (som skrivits i media) utan från nån supporterklubb. Jag vet noll å intet om detta, likaså kan det vara nån som vill sprida villospår måste man också ha i åtanke.

(Varför personen skrev till mig och inte direkt här själv vet jag inte, rädd kanske för att bli avslöjad. Jag är ju bara en helt vanlig vuxen fd Borlängebo som skrivit här att jag tycker de som vet ska meddela polisen. Dessutom kan man faktiskt tipsa anonymt så man leder utredningen i rätt riktning . Polisen måste såklart sålla i trovärdighet och tycker det är tråkigt att de inte kan ställa frågor osv om du inte ens lämnar en fungerande mailadress. Men det går att skicka tips anonymt på polisens hemsida https://polisen.se/kontakt/mejla-region-bergslagen/
Citera
2019-01-15, 22:15
Medlem

Gå in på

Www.facebook.com/ sen skriver du det han skrev efter @ och byter ut * mot o . Så får du fram den han skriver , han är även vän med den avlidne på facebook
Citera
Medlem

yossry elhija
Citera
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
* = o
[/quote]

Ren gissning från min sida.
Citera
2019-01-15, 22:16
Medlem
bccs avatar
Är det ingen som kan sammanfatta vad de olika personerna har för roller i händelsen? Exempelvis N*ma M*rrav*j, vad är hans roll?
Citera
2019-01-15, 22:16
Medlem
Hmmm..,
Tror nog att fd Chicanos( numera X-teams) är inblandade.
Hänger det ihop med mordet på Sako?
Eller mest troligt, skulder...

Vad gör P*tter Fr*din idag?
Att P*ntus M*tz sitter igen är 100% .
Annars hade ju den luffaren varit misstänkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in