2019-01-06, 10:25
Medlem
maniacs avatar
För jävla kul tråd det här, bumpar den lite.

Morsan hade en ovana att alltid kliva in på mitt rum utan att knacka. Vet inte hur många gånger jag sa åt henne att inte gå in utan att först knacka och vänta på mitt "kom in".

När jag var 17 och hade min första stadigvarande flickvän hemma brukade vi knulla som kaniner, och sin vana trogen travar kärringen in utan att knacka bara för att mötas av anblicken när min tjej rider min hårda kuk så det smackar och stänker om det. Efter det både knackades och väntades det innan morsan vågade sig in.
Citera
2019-01-15, 20:47
Medlem
Mangelinas avatar
Jag är vid denna tidpunkt i högstadieålder och på den tiden hade de flesta typ bara en Tv i vardagsrummet. Så man fick snällt sitta med sina päron och vara glad om man fick se det (enda) programmet man var intresserad av, eller MTV med musik, som var den absoluta favoriten!
Hem kommer jag med en klasskompis. Vii sätter oss i vardagsrummet för att kolla på Tv. In kommer även min mamma, sitter där en stund.
Helt plötsligt lyfter hon upp sin tjocka bakdel och släpper jordens jäkla brakare, inför min kompis!!!! Jag har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. Har fortfarande blackout om vad som hände sen 😬

Men efter det jag fick ett eget mycket större rum, med dubbelsäng + TV som bonus (läses: nöjd...worth it!) 👍🏻👍🏻
Citera
2019-01-24, 12:07
Medlem
hrghs avatar
Inte föräldrar, men farmor. Till bakgrundshistorien hör att hon fick min faster när hon var ung (15-16).

Vi är i alla fall på en familjemiddag, där faster är med, och brorsan (14-15) har skaffat tjej. På nåt vänster kommer samtalet in på sex (bara det ), och farmor frågar plötsligt rakt ut om han använder kondom. Brorsan svarar rätt generat att de inte har sex än, och övriga försöker avstyra samtalet. Farmor vänder sig då mot farfar och vräker ut sig, "ja, för inte faaan använde du kondom!"

Vi reste oss och stack. Schyst att bekräfta inför sin egen dotter att hon var ett misstag som man fortfarande är bitter över 50 år senare.
Citera
2019-03-13, 13:01
Medlem
Min far var då jag var barn, till mitt stora förtret, en riktig skojare. På fikat efter min konfirmation härmade han ett muslimskt böneutrop, för "konfirmationer är så religiösa att lite mer religiositet väl inte gör någonting". Någon gång då syrran tjatade i en butik låtsades han vara utvecklingsstörd. När Jehovas knackade på dörren drog han på sig ett förkläde, tog med sig köttyxan och välkomnade dem in på satanistisk, ritualistisk getslakt. På flygresor läste han alltid böcker, men inga vanliga deckare inte, utan LaVeys satanistbibel eller typ The Gospel of The Flying Spaghetti Monster.

Jovars.
Senast redigerad av slemkuk 2019-03-13 kl. 13:09.
Citera
2020-04-30, 23:00
Medlem
EghtLeggeds avatar
Kanske inte mitt liv är så dåligt när jag läser vad många andra här behövt gå igenom.
Min pappa var inte så renlig av sig och stinker väl än idag.
Han borstar nästan aldrig tänderna men ändå ser de bra ut. Troligen pågrund av att bakterierna dör av hans dåliga andedräkt.
En gång när vi var i affären så hade han inneskor på sig. Dvs det stod med stor text på skorna "INNESKOR".
Jag har rest långt bort från mina föräldrar.
Mamma har gjort bort sig också men till skillnad från pappa så gör hon alltid sitt yttersta för att försöka vara normal.
Hon misslyckades med att bete sig normalt dock när hon söp sig full och körda hela familjen till en fest varpå hon körde oss ner i diket så att alla kunde se.
Citera
2020-05-01, 08:39
Medlem
Sun Rulers avatar
Det bleknar i sammanhanget gentemot de flesta berättelser här och det kanske inte är så pinsamt utan att det snarare handlar om en empatibrist.

Min far och jag samt hans bästa vän skulle gå på en AIK-match. Vi inmundigade en hel del rusdryck inför den och när min far uppsökte toaletten så förtäljde hans vän att min far hade idkat samkväm med upp emot 1000 kvinnor under årens lopp. Min far och mor träffades under universitetstiden, vilket omöjliggör att han hade hunnit uppnå så många erövringar dessförinnan.

Min far reste världen runt i sin tjänst så tillfällena fanns nog och min mor misstänkte alltid att han var otrogen och levde ett dubbelliv. När mina föräldrar skiljdes så blev han tillsammans en med en hälften så gammal ekonom på jobbet. Det var allt annat än uppskattat av mig eller mina syskon.

Så även om 1000 kvinnor skulle vara överdrivet så betvivlar jag inte att han haft oräkneliga affärer under årens lopp.
Citera
2020-05-01, 09:30
Medlem
elbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EghtLegged
Kanske inte mitt liv är så dåligt när jag läser vad många andra här behövt gå igenom.
Min pappa var inte så renlig av sig och stinker väl än idag.
Han borstar nästan aldrig tänderna men ändå ser de bra ut. Troligen pågrund av att bakterierna dör av hans dåliga andedräkt.
En gång när vi var i affären så hade han inneskor på sig. Dvs det stod med stor text på skorna "INNESKOR".
Jag har rest långt bort från mina föräldrar.
Mamma har gjort bort sig också men till skillnad från pappa så gör hon alltid sitt yttersta för att försöka vara normal.
Hon misslyckades med att bete sig normalt dock när hon söp sig full och körda hela familjen till en fest varpå hon körde oss ner i diket så att alla kunde se.
Bra teori! Dålig andedräkt är väl bakterier, men de kanske blev inkorporerade i din faders immunförsvarsbataljon
Citera
2020-05-01, 10:15
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbel
Bra teori! Dålig andedräkt är väl bakterier, men de kanske blev inkorporerade i din faders immunförsvarsbataljon

Jag tror det är all vitlök han äter.
Har inte sett honom på ett tag nu i alla fall.
Som person är han ganska munter men har gjort fruktansvärda saker. Svider lite grann när jag skriver elakt om honom på forumet.
Men med tanke på att han bara lämnade mig i händerna på en psykopatisk moder så får han skylla sig själv. Att han sätter in pengar på mitt konto varje gång han inser att han fuckat upp mitt liv ger inte honom rätten till att jag inte ska skvallra för andra vad han gjort.
Han vill dessutom inte att jag ska kunna klara mig själv utan honom.
Citera
2020-05-01, 10:36
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniac

Morsan hade en ovana att alltid kliva in på mitt rum utan att knacka. Vet inte hur många gånger jag sa åt henne att inte gå in utan att först knacka och vänta på mitt "kom in".

När jag var 17 och hade min första stadigvarande flickvän hemma brukade vi knulla som kaniner, och sin vana trogen travar kärringen in utan att knacka bara för att mötas av anblicken när min tjej rider min hårda kuk så det smackar och stänker om det. Efter det både knackades och väntades det innan morsan vågade sig in.

Typiskt föräldrar som aldrig lyssnar på en.
Jag var tvungen att sätta fast ett lås på min dörr under en period.
Citera
2020-05-03, 19:15
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maniac

Farsan gjorde en liknande när jag var 16. Första gången min dåvarande tjej skulle träffa mina föräldrar. Vi skulle grilla men hade slut på kol så han och morsan åkte iväg för att handla. Både åkte eftersom på den tiden hade vi riktigt skruttig opel som kunde få för sig att slå av motorn om bilen stod stilla för länge. I den åldern är man väl nästan konstant kåt och vi tänkte vi skulle hinna en snabbis. Hur som helst ligger jag och utför oralsex när plötsligt farsan kommer in genom garaget vilket är en krånglig väg eftersom jag bodde i källaren. Hör farsans rätt kvicktänkta röst
Men va fan Luckyhorse, vi ska ju snart äta. Var en rätt stel middag efter det
Citera
2020-05-03, 20:01
Medlem
Min farsa och jag har dålig kontakt och han har skämt ut mig mycket genom åren. Vissa saker är lite humoristiska, andra bara vidriga. Kommer nog fylla på listan när jag har mera tid

- När mitt ex och hennes syrra var hemma hos min farsa (hyfsat nyligen) så berömde han exets syrras utseende. Inför sin nya tjej dessutom.

- När jag var barn och handlade med honom i affärer brukade han alltid, om det var varmt ute, ta en läskburk i affären, dricka upp den under handlingens gång och sedan betala för den tomma burken i kassan. Hände även med glass och godis.

- Också som barn: På en semester i Danmark tyckte han att en tysk turist och dennes barn lekt för länge på en studsmatta på ett nöjesfält som jag och min bror jag också ville testa går han fram och heilar och skriker ”Raus Rus!”

- Han Snodde en postlåda, alltså en gul som folk poster brev i,och satte upp den istället för vår brevlåda utanför huset. En gammldags så den gick att öppna på nåt vis. Tyckte att det skulle vara kul. Hände att folk lade sina brev där... när posten hörde av sig och klagade målade han om den.

- han var ofta full på diverse tillställningar, 𝚘𝚌𝚑 när kompisar var över

Ja det jag kom på nu...
Citera
2020-05-12, 08:00
Medlem
MammasGrabbHalvas avatar
Har ingen farsa, men när jag var liten så var morsan tillsammans med en skön snubbe som hade jävligt skum humor. Han blev som min farsa och ställde upp på det mesta.

Under ett sommarlov så skulle han köra mig och en polare till fotbollsträning och vi skulle hämta upp polaren på vägen. De bodde i ett hus och på nedervåningen i köket hade hans föräldrar ett stort korsord på väggen som de brukade lösa tillsammans på helgerna över ett par glas vin.

Vi går in och polaren ville visa mig ett nytt datorspel han skaffat, så vi går upp på övervåningen och plastfarsan blir kvar i köket och väntar. Efter en stund kommer jag ner för att säga att vi snart ska åka.
Då ser jag hur han står där med värsta flinet och fyller i könsord med bläckpenna. Nästan halva korsordet är fullt. Fitta, bög, rövhål...ja, allt man kan komma på. Fyfan vad jag skämdes.

Han bad mig sen att berätta om polaren har sagt nåt om reaktionerna. Men jag hörde aldrig nåt. Han kan ju knappast undgått att få frågor om detta. Tycker det är konstigt att han inte kopplade det till att vi var där, men de kanske hade mycket folk som sprang där, så nån annan kanske fick skulden.

Han brukade också smyga in lappar i böcker i bokhyllor hos folk vi var på besök hos, där han kunde skriva saker som att "här satt jag och runkade" och så klockslag och datum. En gång möblerade han om sovrummet hos morsans föräldrar när vi skulle ta hand om deras blommor när de var bortresta.

Jag kommer så tydligt ihåg bråket när det kom fram. Jag har nog aldrig sett någon skratta så mycket när de får skäll. Konstigt nog så tyckte de om honom ändå och han var alltid bjuden hem till dom på alla högtider, middagar osv.

Vi hade ett mindre hus under en period då de var tillsammans och han hade en egen studio där.
Han jobbade med musik och hade en jävla stor skivsamling och all möjlig studioutrustning. En gång hade jag en fest hemma, ingen större fest, vi var väl max 6-7 pers och de skulle sova över. Han jobbade som vanligt i sin studio så vi såg aldrig till honom annat än när han kom ner och hämtade bärs i kylen den kvällen.

När festen var över och vi alla sov, så vaknade vi mitt i natten till ett jävla oväsen. Då hade han dragit på en ljudeffektskiva på högsta volym där man hörde en jävla häst med vagn rulla i timmar på en grusväg eller nåt. Sen hade han bara dragit från hemmet och iväg på krogen.

Kan berätta mer om denna snubbe, han var riktigt skön och jag blev riktigt besviken den dagen morsan berättade att de inte var tillsammans längre. Har träffat honom många gånger efter det och han är fortfarande lika skön.

Edit
Kom på en till sak. En sen natt vaknade jag och tjejen av att det lös ett starkt sken in i sovrummet. Blinkade i olika färger. När vi går upp så är hallen fylld av såna där trekantiga vägkoner eller vad de heter. Såna man har vid vägbyggen med en saftblandare på som varnar bilister för att bygge pågår.

Då hade han och nån polare fått en fixidé på fyllan om att de skulle sno såna från ett bygge i närheten och överraska oss andra med på morgonen. Saknar den mannens humor som fan.
Senast redigerad av MammasGrabbHalva 2020-05-12 kl. 08:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in