2019-01-15, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Att du är vilsen pga av dålig vägledning från början.

Okej så hur är jg vilsen menar du då?
För att jag Hr andra värderingar än du så kan DJ enkelt bortförklara det med att jag är vilsen och då slipper du förstå min poäng och argumentation?

Borsta bort alla mina argument med att jag hade taskig barndom och därför inte fattar lika bra som du, för du hade föräldrars om lärde dig att kvinnor ska bjuda på fittan till alla dem vill och suga så mycket kul dem kan före dem gifter signoch sen är otrogna och låter sina barn Leva i två hem?
2019-01-15, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leonardoitrakten
Heder är något kulturellt och fulltändigt oislamiskt.

Ja på frågan om omskärelse, och jag förbrukar inga burkar handkräm.

Jag ser mig inte som en förrädare, snarare som en bättre person än innan. Och nej, jag dricker inte alkohol längre. Och det beslutet har gjort mig till en bättre person enligt de flesta i min närhet. Gris har jag knappt aldrig ätit.

Jag är omskuren sedan födelsen av andra skäl än religiösa, äter inte gris och dricker knappt alkohol! Jag är inte muslim!

Men vi är vad vi är och det har jag respekt för! Har respekt för människor som avstår alkoholen!
2019-01-15, 20:40
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Okej så hur är jg vilsen menar du då?
För att jag Hr andra värderingar än du så kan DJ enkelt bortförklara det med att jag är vilsen och då slipper du förstå min poäng och argumentation?

Borsta bort alla mina argument med att jag hade taskig barndom och därför inte fattar lika bra som du, för du hade föräldrars om lärde dig att kvinnor ska bjuda på fittan till alla dem vill och suga så mycket kul dem kan före dem gifter signoch sen är otrogna och låter sina barn Leva i två hem?

Du har mycket ilska inom dig. Får du inte frid från din tro? 😄
2019-01-15, 20:43
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ännu en smiley och så går vi på personlighet skämt istället för sakfråga.

Det var andra gången du förlorade den hör diskussionen.

Hade du inte vart inavlad nog att sakna förmåg att utvecklas i ditt tankesätt hade det här vart punkten då du utvärderat din egen världsbild.
Men nej dina föräldrar var väl släkt

Tack för ikv

Tomma ord, inga argument vad jag kan se.
2019-01-15, 20:43
Medlem
Citat:
Lev och låt leva.

Personligen anser jag DIg vara ganska dum i ditt resonemang jag tycker du verkar sakna intelligensen som krävs för att fatta välgrundade beslut och du verkar vara inställd på att hata för att det är lättare ön att förstå världens alla små nyanser - men jag vet nästan ingenting om dig och bryr mig inte om dg alls egentligen
Du svarade inte på mina frågor vad din religion anser i vissa konkreta frågor.
Du bara svarade att jag är dum i huvudet.

Det visar bara att du inte är kapabel att försvara och stå upp för din religion!
Du är den sista som skall uttrycka sig om Heder!
Du vet inte ens vad det betyder!
Du är en skam för Islam!
2019-01-15, 20:55
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Aisha var 9år när pedohammed trängde in i henne.
Hur fan kan man vilja tillbedja något sånt?
Du är ett äckelpäckel som kommer att få brinna i avgrunden, tillsammans med andra arabdjur.
2019-01-15, 21:02
Avslutad
Citat:
Mashallah broder mycket bra val och starkt av dig att försöka yttra dig här
Men jag svär ingen idé dessa inavlade bönder fattar ingenting utom vad dem resan bestämt sig för när dem läst fria tider dem går inte att resonera eller diskutera med vinkan bara glädjas åt att dem alla vill leva tragiska liv med folköl och smygfeta vita wt-horor sen dö

Kanske dem får inga barn inshallah

Så nu börjar muslimer snacka om inavel?! Ni som bedrivit kusingifte i 1400 år till den grad att hela Mellanöstern har sänkt sitt genomsnittliga IQ till 80-85?!

Ta ditt jävla mumbojumbo och dra från vårat civilicerade samhälle! Vi vill inte ha undermänniskor här!
2019-01-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Aisha var 9år när pedohammed trängde in i henne.
Hur fan kan man vilja tillbedja något sånt?
Du är ett äckelpäckel som kommer att få brinna i avgrunden, tillsammans med andra arabdjur.

Det funkar mycket bättre ha fru som är 9 än att vara en svensk incel som aldrig kommer att fortplanta sig, eller ens kyssa en kvinna antagligen.
2019-01-15, 21:09
Medlem
ChiefenKings avatar
niobium sebastiano

Ni förespråkar pedofili och smutskastar kvinnor och män i detta land samt spyr ur er fulaste orden man kan tänka sig.

Har ni inget bättre att komma med?

Är ni så ägda av er profet att ni inte ens kan beakta världen utifrån er själva utan att behöva klyschiga inlärda ord som tagna ur kinesiska lyckokakor?

Varför hatar ni svenssons så mycket?

Vad gör ni här om allt är så dåligt?
2019-01-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Så nu börjar muslimer snacka om inavel?! Ni som bedrivit kusingifte i 1400 år till den grad att hela Mellanöstern har sänkt sitt genomsnittliga IQ till 80-85?!

Ta ditt jävla mumbojumbo och dra från vårat civilicerade samhälle! Vi vill inte ha undermänniskor här!

Ni har inget att säga till om för ni sitter hemma och runkar och vågar inte gå ut utanför dörren.

Människors existens har inte att göra med hur civiliserade de är eller hur duktiga de är på att jobba utan hur mycket de fortplantar sig. Svenskar kan inte fortplanta sig och därför kommer de att försvinna.
2019-01-15, 21:15
Medlem
ChiefenKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Ni har inget att säga till om för ni sitter hemma och runkar och vågar inte gå ut utanför dörren.

Människors existens har inte att göra med hur civiliserade de är eller hur duktiga de är på att jobba utan hur mycket de fortplantar sig. Svenskar kan inte fortplanta sig och därför kommer de att försvinna.

Talat som en riktig neandertalare. Det är dig och mörtarna som livet går ut på att enbart fortplanta sig, utöver det? Sitta hemma och läsa koranen?
2019-01-15, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niobium
Det funkar mycket bättre ha fru som är 9 än att vara en svensk incel som aldrig kommer att fortplanta sig, eller ens kyssa en kvinna antagligen.

Du accepterar alltså pedofili. Och du tillber en pedofil.

Det kommer en dag när svenskarna har fått nog av islam, och det kommer att sluta väldigt illa för er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in