Citat:
Ursprungligen postat av
fruitbean
Nu tar du fram långa leverans tider som BT har stått för och skrivit att felet är åtgärdat. Tycker du borde ta reda på lite mer information innan du skriver att en säljare pågår med en selektiv scamming.
Jag har inte hävdat det tvärsäkert, så lugn nu. Jag tycker inläggen jag tog fram talade sitt tydliga språk, oavsett om säljaren påstår att det är "åtgärdat" eller ej. Det är lätt att hävda. Jag tog fram 6-7 exempel på olika användare, nån återkopplade och sa att det anlände efter åtta dagar, vissa "avbröt" sin order och andra fick ingenting alls (och vissa har inte återkopplat alls). Användaren jag citerade först har ju snart väntat en vecka, även undertecknad. Så snälla, försök inte övertyga oss om att problemet är "åtgärdat".
Citat:
Ursprungligen postat av
fruitbean
Läser du nån sida tillbaka så är Smokersdelight en scammer vilket är jätte löjligt att skriva.
Det må vara löjligt (hur många personer var det som påstod detta?) Har ingen erfarenhet av killen. Men när 6-7 användare vittnar om samma sak kan man inte avfärda det lika enkelt.