Tack Missan och alla andra sansade lugna personer här. Jag läser och scrollar där det behövs

Tack alla som fortsätter gräva och skriver om det här. Jag har själv grävt i helgen. Tänker inte skriva mer om vem/var, men en 100% pålitlig person i rätt korridorer kunde ge mig lite till. Ni får tro exakt vad ni vill eller inte vill. Scrolla förbi ni som inte vill läsa. I den här tråden får man liksom själv välja vad man ska tro eller inte.
Med högsta säkerhet:
Anhöriga anade absolut ingenting innan.
Det var O som dräpte dem alla
Ett barn blev kvävt med en kudde.
O gav upp när M började bli sjuk.
Någon film visste personen ingenting om.
(Det kan ju ändå finnas en film, men jag tycker att just denna person borde ha vetat det)
Detta var det som personen kände sig så säker man nu kan bli på att säga att detta VET jag. Men vem vet, det kanske medvetet sprids falska rykten på olika ställen.
Inga stora nyheter, bara lite mer till våra pussel.
Och självklart säger inte detta att Hanna inte varit delaktig i planering etc.
Och nej, jag tror inte ett dugg på diagnosen ME på någon av de stackars flickorna. Ännu mindre efter samtalet med personen ovan.
Man tror inte det är sant, men jag fick själv på nära håll uppleva när en mamma gav sitt barn sömnmedel då och då och intalade bl.a barnet att hon var allergisk mot katter. tänker inte gå in i detalj på historien, men flickan verkligen trodde på detta och var livrädd för mina katter. Men idag.... 10 år senare har hon en egen katt som husdjur. Om man bara vill, går allt. Varför? Kontrollbehov? Ingen aning, men det finns mycket konstiga människor, så inget förvånar längre.
Snart den 9 januari. Stackars stackars anhöriga. Hur orkar man leva vidare.