2019-01-15, 09:21
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Kint
LÄNK BORTTAGEN I MITT CITAT!

Fint grannskap. GM turkiskt ursprung?
Varför lägger du ut en länk med uppgifter om hans mamma?

Hon är inte dömd för någon form av brottslighet.
Hennes stora misstag är sannolikt att hon inte har lyckats med hans fostran till att bli en fullvärdig människa.
Citera
2019-01-15, 10:42
Medlem
V-Kints avatar
Uppgifterna om hans mamma är inte mer unika än vad det gäller namnet - resten avser familjen och grannskapet. Det var hennes namn som dök upp. Ligisten är omyndig och bor hemma. Föräldrarna har ett ansvar för att allt gått så jävla fel för den här killen. Det skulle ur ett socialt bildningsperspektiv vara intressant att studera denna familj. Varför och hur kom de hit? Vad sysselsätter de sig med. Hur går det för barnen i skolan, vad gör syskonen. Osv.
Citera
2019-01-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zurfarn
OK. Mitt Kaspersky blir fullkomligt tokigt. Men nu, om du är fullständigt ärlig, så kan vi fortsättningsvis använda "minfil.com" ????

Beror på reklamsidan som poppar upp första gången man klickar på filen. Ibland får den virusprogrammet att skrika och blocka länken. Ibland går det bra.
Citera
2019-01-15, 15:28
Medlem
Quarrels avatar
Häktningsframställan
Citera
2019-01-15, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Mitt i Täby: Mördad 19-åring kom från södra Stockholm

Ingen av de nämnda orterna Brandbergen eller Jordbro ligger i södra Stockholm.

Nähä???

Har haft Haninge kommun som arbetsfält i flera år, mer södra Stockholm kan det inte bli, ta en titt på kartan, Gamla stan är Sthlms mitt punkt och RAKT söderut hittar vi Haninge

https://www.hitta.se/kartan!~59.14354,18.19336,9z/tr!i=jYj51eyo/search!st=plc!q=haninge!b=53.95609:-9.49219,69.73333:25.00488!t=weblist
Citera
2019-01-15, 16:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarkuk
Nähä???

Har haft Haninge kommun som arbetsfält i flera år, mer södra Stockholm kan det inte bli, ta en titt på kartan, Gamla stan är Sthlms mitt punkt och RAKT söderut hittar vi Haninge

https://www.hitta.se/kartan!~59.14354,18.19336,9z/tr!i=jYj51eyo/search!st=plc!q=haninge!b=53.95609:-9.49219,69.73333:25.00488!t=weblist
Söder om Stockholm, södra Storstockholm och södra Stockholms Län är rätt. Att påstå att Haninge ligger i södra Stockholm är lika fel som att säga att Uppsala ligger i södra Norrland. Gränsen för södra Stockholm sammanfaller med stadsgränsen mellan Farsta och Trångsund. Men nu är det OT, den misstänkte är skriven i Hjulsta i nordvästra Stockholm.

Mitt i Täby: Häktad 16-åring tidigare dömd för grova brott
Citat:
Dagarna efter mordet efterlyste polisen fler vittnen. I torsdags i förra veckan kunde polisen gripa 16-åringen, som har sin hemadress i västra Stockholm. I söndags häktades han skäligen misstänkt för mord, vilket är den lägre misstankegraden. Han nekar till brottsanklagelsen.

Samma 16-åring dömdes i december till ungdomsvård efter att en rättegång i en stor knarkhärva med nav i en lägenhet i Sundbyberg.

Tio personer greps i härvan, bland dem två unga pojkar, då bara 15 och 16 år, som användes som kurirer för att frakta delar av knarkpartiet till köpare i Göteborg.
Senast redigerad av Quarrel 2019-01-15 kl. 16:52. Anledning: Artikel
Citera
2019-01-16, 17:14
Medlem
Det var ju verkligen förvånande att det var ytterligare en vidrig muslimsk pensionsräddare som var häktad. Hahhahahahh. Det enda positiva är väl att sandnegern inte behöver tolk. Och förstås att han hade den goda smaken att döda en annan äcklig pensionsräddare.

Arican, Mehmet Mert
20021120-4458
Hjulsta Backar 17 Lgh 1204,
163 65 Spånga

Nu väntar vi spänt på alla inlägg om att han egentligen är en fin kille. Mehmet är egentligen ett jätterar kille som aldrig skulle knivhugga någon. Det hela är säkert bara ett missförstånd......:-) Mehmet är ett vanligt namn i Turkiet, är det en muslimsk turkjävel vi har att göra med?
Citera
2019-01-16, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Varför lägger du ut en länk med uppgifter om hans mamma?

Hon är inte dömd för någon form av brottslighet.
Hennes stora misstag är sannolikt att hon inte har lyckats med hans fostran till att bli en fullvärdig människa.
Hur är inte detta relevant? Man är som förälder ansvarig för sitt barn till 18 år. Mamman och pappan är ansvariga och borde vräkas, hånas, förföljas och pissas på eftersom de gjort ett så fruktansvärt uruselt jobb som föräldrar.
Citera
2019-01-16, 18:22
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
1) Det var ju verkligen förvånande att det var ytterligare en vidrig muslimsk pensionsräddare som var häktad.
2) Det enda positiva är väl att sandnegern inte behöver tolk.
3) Mehmet är ett vanligt namn i Turkiet, är det en muslimsk turkjävel vi har att göra med?
1) Jaha, du fastställde en muslimsk diagnos!
2) Sandnegern? Besök gärna en optiker!
3) Jaså, tveksam över "diagnosen" Dr Otto von Preferhausen?
Först trodde jag att det bara var en begynnande demens du hade drabbats utav, men nu inser jag att det är begåvningspotentialen som det hela handlar om.

Eftersom jag har tagit fram alla initiala uppgifter om den här skithögen till MGM åt tråden, så kanske du också har något att tillägga som för dialogen framåt?
Senast redigerad av LeBronThurman 2019-01-16 kl. 18:31.
Citera
2019-01-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag har aldrig hört talas om att tonåringar hyr hus via airbnb för att festa. Man festar hemma hos varandra...

Var tjejerna från samma ort som er?

Hej, nä. Inte vad jag vet. Inga mitt barn känner till. Rätt vanligt att ungdomar med annan bakgrund hyr lokal för sina fester.
Men har tyvärr ingen aning. Mitt barn kände inte den som
Anordnade festen. Men hen var nykter oxh det här. Är ingen hen umgås med i vanliga fall..... lite för ”Low” liksom.
Vi är svenskar.
Citera
2019-01-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Inte om man har 10 syskon och bor i en 3:a

Det här var nog lite mer ”rika” tjejer.
Citera
2019-01-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
1) Jaha, du fastställde en muslimsk diagnos!
2) Sandnegern? Besök gärna en optiker!
3) Jaså, tveksam över "diagnosen" Dr Otto von Preferhausen?
Först trodde jag att det bara var en begynnande demens du hade drabbats utav, men nu inser jag att det är begåvningspotentialen som det hela handlar om.

Eftersom jag har tagit fram alla initiala uppgifter om den här skithögen till MGM åt tråden, så kanske du också har något att tillägga som för dialogen framåt?
Anser du att det inte är frågan om en vidrig muslim? Låte iså på dig. Verkar som om det är en turk som är MGM och det klassificerar jag som sandneger även om det är att stretcha lite. Menar du att Mehmet inte är ett vanligt turkiskt namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in