Citat:
Ursprungligen postat av
a987
Läs i din länkade artikel:
"
– Vi har lite restauranger och ett lokalt köpcentrum.
Kellene Walker tror att många turister och Floridabesökare kanske väljer att bo i förorten för att spara pengar.
– Det är 20 minuter till stranden i Fort Lauderdale och också nära Parkland och Boca Raton, säger hon.
"
Sen hade han väl någon lungsjukdom? Och han är 85 år, och när man är över 80 år, då kanske man tänker lite annorlunda.
Jodå jag har läst det som Kellene anser vara syftet att ens åka till Coral Springs, för närheten till annat. Har lite svårt att tro att BH skulle år efter år bosätta sig där för närheten till annat. BO 85 år ville springa runt i parker för att träna.
Tja jag är säkert fördomsfull men tyvärr jag köper inte det. BO är fruktansvärt hemlighetsfull om sitt liv,privat samt integritet. Han må vara homosexuell men inte ett enda bevis för vem han skulle haft en relation med finns bevis för. Det är möjligt att hans omgivning proppat honom full med att dragning till samma kön är fel. Men det är 2019 och om BO är vid sina fulla sinnes bruk så finns inget fel i homosexualitet. Men om han dras till barn som 85 åring så har han sannolikt mått väldigt dåligt över tid. Jag tror att det vore en stor hjälp för honom personligen om han vågar tala klarspråk. Sen att vi är som törstande hyenor må vara hans fall