Fördelen med en likbil är att den är snygg och stor och ser ser jäkligt tuff ut. Man kan sova raklång i den också. TVÅ kan sova raklånga i den.
Ha gärna gardiner med omtag i den så man fattar att det är en likbil.
Enda nackdelen är att den är svart och därför måste tvättas mkt ofta.
Kontakta några begravningsbyråer och hör om de har någon bil till salu, de, och främst kunderna, vill troligen ha ganska nya bilar så du bör hitta en hyfsad till bra pris.
Nu utgår jag från att du med ”likbil” menar de stora långa snygga svarta som kör kistor med innehåll, inte de enklare ambulansvarianterna som bara kör bårar lastade med med eller mindre färska lik i likpåse.
Nu kom jag på att jag också vill ha en snygg likbil, gärna lackad i nån snygg mellangrön färg.