Citat:
Ursprungligen postat av
boidis12
Du påstod att VB vägde 70 kg .
Alltså har du inte läst FUP eftersom du har missat vad benen vägde .
Du har en egen FUP som du har pusslat ihop själv som vanligt .
Varför kunde bara den ene av gärningsmännen karate ?
Och behövs det verkligen karatekunskaper för att två personer ska kunna
övermanna en liten späd tjej som VB som bara vägde drygt 50 kg .
Varför använda ett tillhygge om dom kunde karate .
Det finns massor av slag och grepp man kan använda för att göra
en motståndare medvetslös utan tillhyggen .
Händerna får du ju fråga KJ vart de tog vägen fattar du väl .
KJ är också den som har flyttat kroppsdelarna .
Någon beställare , professionella gärningsmän , stång eller vagga har aldrig existerat .
Fråga vildhunden så får du höra ...

Det var KJ som sade i förhör att han hade frågat Bangsuan och hon skulle väga ca 70 kg enligt KJ.
Jag skulle tro att båda utlänningarna värvades av beställaren på karateklubben, men enligt obduktionsprotokollet anser jag att den ena mötte Bangsuan med karate slag och den andre slog henne med tillhygge i skallen att det blev inre blödning och hon därmed blev medveteslös.
Gärningsmännen bar 50 kg från värnet till fyndplatsen med kroppsdelarna , det gör ingen ensam person, två personer kan göra det med en anordning exempelvis som jag förklarat.
När två personer bär måste tyngden hamna på ena axeln då är det inga problem att gå lång sträcka, för en ensam person blir det omöjligt.
Det här bevisar att KJ kunde aldrig ta några kroppsdelar från värnet till fyndplatsen, som påståtts i åtalet och därför blir han helt oskyldig.
De som påstår att KJ tog kroppsdelarna till fyndplatsen måste vara helt okunniga, eller medvetet satte skulden för mordet på KJ.
Svårt att tro det finns så elaka ondskefulla människor, som med berått mod hade planer sätta en oskyldig person på 25 års fängelse som yrkades.
Nu blev det 10 år men som är 10 år för mycket.