Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Hur kommer det sig att du inte ens visste om att han är döv? Kan han prata och läsa läppar så därför har du inte märkt av det?
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Vilket beteende hos honom menar du har väckt misstankar hos dig?
Och på vilket sätt har den nya informationen kunnat ge klarhet i hans beteende?
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Tack!
Så det bekräftar att eventet inte var så stort. Lite mer som ett kompisgäng som har detta event som en tradition varje år?
Då kan man ändå få en känsla av att SD känner denne kille rätt så bra? De är vänner?
Förmodligen deltog väl MJ på det även om han inte själv har skrivit något om det.
Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Det verkar som att krabbankonrad känner till en del på ett personligt plan, så det är ju intressant att veta mer exakt vad h*n har noterat.
Kanske har andra också "pratat" om det, märkt något?
MJ och jag utövar båda geocaching, men vi känner inte varandra. Mina uppgifter kommer ifrån olika nätforum. Det är medvetet vagt uttryckt då jag inte vill gå in närmare på det av hänsyn. Det kan bli besvärligt för honom om saker han uttryckt kopplas till hans person. Om det skulle komma fram uppgifter som är besvärande för honom kan jag komma att ändra mig men jag är inte här för att rasera oskyldigas tillvaro.
Med tanke på att han deltog på ett event häromsistens tror jag att han fortsatt med geocaching men valt att inte logga på nätet. Han var inloggad senast igår.
Det här eventet hölls för övrigt hemma hos SD på Betesvägen. Koordinaterna pointar på hans gräsmatta. Det är troligt att bara de närmast sörjande deltar, 7 nick har loggat att de var där. Vad jag hört är Örebro uppdelat i två läger.