Citat:
Ursprungligen postat av
Kittencat
Fast det är en inövad pose så det är inte så konstigt att det är likt. Jag träffade Therese och Nilsdacke ikväll av en slump påväg hem så jag kan intyga att bilden är äkta. Bilden må vara blurrad men jag som vet hur Dilsnacke ser ut känner igen henom tydligt.
Tack för att du intygar äktheten i fotot. Terese blev jävligt kränkt av antydningarna om att det skulle vara fejk. Hon har ju precis trätt in på sanningens stig, och upplever det oerhört förnedrande att bli utmålad i ett falskt sammanhang. För en sekund flammade hon till, och sa att hon hade lust att gå ut och bränna ner något i ren affekt. Men sedan kom hon på att hon nu har valt sanningens bana.
Tro det eller ej, men vi sitter fortfarande och snackar. Just nu berättar hon om hoten mot innebandyklubben. Hon har tagit av sig sina sockiplast, så det luktar inte så gott. Men vad gör det när man har det så trevligt som vi har?
Det var jävligt kul att springa på dig, förresten Kittencat. Den där ölen vi snackade om får vi se till att ta snart.
Lite OT, men det är fan fascinerande när det dyker upp människor som inte förmår att läsa mellan raderna - inte ens när det är skrivet med stora krigsrubriker.