2019-01-13, 17:33
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Terese har uttryckligen bett mig att INTE visa dig någon bild. Däremot har hon ingenting emot att jag visar den för andra skribenter i tråden, och jag har därför mailat den till flera stycken.

Här kommer Terese svar på frågorna i tråden:
Underbart! Tack Therese för att du äntligen är ärlig! Stor eloge till dig.
En intim fråga, du behöver inte svara om du inte vill, men måste du bära blöja hela tiden, eller är det bara när du har långt till toa eller är på bio t.ex? Hur gick det på polisförhören? Jag såg inte att det bröts för toapaus hela tiden?
2019-01-13, 17:34
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Terese Lindgren hotar ingen

Nu ljuger du igen, hon har varit upp i rätten för det förut, och hon skall snart upp igen, denna gången för olaga hot mot bla, tjänsteman.
2019-01-13, 17:36
Medlem
Jag har fått ett pm med bilden på Terese och DilsNacke, kan intyga att Terese ser ut att må bättre än på länge. Det är som om ett lugn har infunnit sig i hennes ansikte sedan hon berättade om allt hon gjort.
2019-01-13, 17:36
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Terese har uttryckligen bett mig att INTE visa dig någon bild. Däremot har hon ingenting emot att jag visar den för andra skribenter i tråden, och jag har därför mailat den till flera stycken.

Tack för bilden, har bara en fråga till T: hur lyckades du få det stukade revbenet?
2019-01-13, 17:37
Bannlyst
Skicka bilden för vet du ljuger Terese ha hela tiden varit med Camilla då jag varit med hennes man i samma hus. Så mail bilden Annas ljuger du och inte ha någon bild alls då du inte kan bevisa så är de du säger lögn jag om jag kunde skulle jag lägga upp bild men t ha en bild på dom båda på Instagram
2019-01-13, 17:37
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
ni har ingen bild
Lägg upp bild så kan ni bevisa Annas är de lögn av dig om du inte kan lägga upp bild
Så upp till bevis lägg ut bild du prata om Annas ljuger du och ingen bild har!!!!!

Jag lägger upp den imorgon.
Så får du se att vi inte ljuger.
2019-01-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Underbart! Tack Therese för att du äntligen är ärlig! Stor eloge till dig.
En intim fråga, du behöver inte svara om du inte vill, men måste du bära blöja hela tiden, eller är det bara när du har långt till toa eller är på bio t.ex? Hur gick det på polisförhören? Jag såg inte att det bröts för toapaus hela tiden?
Så här svarar Terese:
Det är ju inte sant att Joel har våldtagit mig. Men eftersom jag har ljugit så mycket om det, så måste jag ju hålla lögnen vid liv. Det gör jag genom att bära vuxenblöja i alla sammanhang utanför hemmet. Därför behövdes varken förra rättegången eller polisförhören avbrytas för toalettbesök. De trodde att jag istället satt och småskvätte i blöjan hela tiden.

Dessutom vill Terese ännu en gång betona att ALLT som nikitanikita har skrivit här i tråden är LÖGN!!
2019-01-13, 17:57
Medlem
Hydraheads avatar
Jäklar vad tråden exploderat!
Bra med bilden på Terese!
2019-01-13, 18:08
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Så här svarar Terese:
Det är ju inte sant att Joel har våldtagit mig. Men eftersom jag har ljugit så mycket om det, så måste jag ju hålla lögnen vid liv. Det gör jag genom att bära vuxenblöja i alla sammanhang utanför hemmet. Därför behövdes varken förra rättegången eller polisförhören avbrytas för toalettbesök. De trodde att jag istället satt och småskvätte i blöjan hela tiden.

Dessutom vill Terese ännu en gång betona att ALLT som nikitanikita har skrivit här i tråden är LÖGN!!

Tack igen för svaren Therese! Det uppskattas oss alla här.
Du ser, det känns alltid bättre när man säger sanningen, stenen lättar från bröstet.
2019-01-13, 18:09
Medlem
Tack för bilden DilsNacke! Där ser man. Trodde först att du ljög. Men tur att man ser Terese klart och tydligt på bilden. Så nu ska du alltså vittna i rättegången?

Edit stavning
Senast redigerad av Bajsmyra 2019-01-13 kl. 18:11.
2019-01-13, 18:09
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Jäklar vad tråden exploderat!
Bra med bilden på Terese!

Ja, Therese bad oss att inte lägga upp bilden, men eftersom att nikitanikita inte tror att DilsNacke är med henne så gick hon med på att jag får lägga upp den imorgon.
Dock är DilsNacke lite blyg, så jag ska se om jag kan blurra ansiktet på hen.
2019-01-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Tack igen för svaren Therese! Det uppskattas oss alla här.
Du ser, det känns alltid bättre när man säger sanningen, stenen lättar från bröstet.

Jag kan bara hålla med, starkt gjort av T att berätta sin version, äntligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in