Citat:
Ursprungligen postat av
Framtyr
Kan inte ni kvinnor berätta vad det är ni söker hos män? Jag vet vad jag söker hoss en kvinna, och det är långt ifrån den moderna svenska mulliga feminist/kommunist kvinnan. Som för att passa in, lyssnar på samma hjärndöda musik, tittar på samma hjärndöda underhållning som resten utav massan. Som legat runt större delen utav sitt liv och enbart lever för materialism och "status". Som inte vet hur man lagar mat, eller klarar av att skriva mer än ja, nej på Tinder.
För det första så skriver du själv enbart om vad du INTE söker hos en kvinna och rapar upp en massa negativa saker, för det andra så har du en helt felaktig uppfattning att alla kvinnor söker samma saker hos män. Men många kvinnor söker nog män som kan tänka sig att ge och ta i ett förhållande, inte att kvinnan ska anpassa sig helt efter männen.
Jag är raka motsatsen till det som du beskriver om den mulliga statusjagande kvinnan m.m. men jag anar att du och jag inte skulle vara en match made in heaven ändå - dels har du en tråkig attityd, dels kan du inte stava och dels är jag för snygg för dig.
Men trådstarten började med att TS undrade varför alla dessa män som aldrig hittar en kvinna är så ovilliga att göra något för att förändra sig själva eftersom deras ingångsattityd/utseende eller vad det vara månde inte fungerar för att bli ihop med någon. Och ingen kom med ett svar på vad de kunde förändra hos sig själva! Inte du heller.