Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-10, 19:21
  #2209
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Edit: Måste ha med snubben som först ljuger om sin ålder (han visar sig till slut vara nyss fyllda 19, jag är 26), försäger sig genom att nämna att han tog studenten förra året. Passar på att ligga med mig, får sedan ett samtal från sin polare direkt efter som behöver hjälp med något. Ursäktar sig och säger att han är tillbaka inom någon timme. Kommer aldrig tillbaka... samt snor med sig en hasch-bit som jag hade på bordet. Vilken jävla lirare alltså. Niklas, om du läser det här, jag vet att det har gått 4 år, men jag vill ha mitt knark tillbaka.

Tjena. Han och jag pixade upp den. Sry.
Citera
2019-01-12, 22:42
  #2210
Medlem
Kan mod infoga denna tråd ?

(FB) Det mest oattraktiva en dejt gjort
Citera
2019-01-12, 23:16
  #2211
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Kan mod infoga denna tråd ?

(FB) Det mest oattraktiva en dejt gjort
Det är väl ingen mardrömsdate bara för att någon gör något oattraktivt?
Skulle jag träffa en tjej som petar sig i näsan någon gång skulle det vara bland det mest oattraktiva, men inte fan är det en mardrömsdate. Och vad fan tror du det hjälper att bara posta en länk till en tråd, i en annan tråd? Har du rapporterat den andra tråden för att få moderatorerna uppmärksammade på din önskan?
Citera
2019-01-13, 08:03
  #2212
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
När jag var 17 så gick jag på en blinddate,
Ordnad igenom polares polare, och jag skuttade på pendeltåget och reste en bra bit hemifrån, för att killen ville att vi skulle träffas där han bodde och sedan gå ut och äta en bit mat.

Jag hittar adressen ( slitet hyreshus i nedgånget område) och lokaliserar lägenhetsdörren ( Prydd med dödskalle och kommunistmärke) ringer på.

Då kommer chocken. Det är en DVÄRG som öppnar, jag svär! Killen är max 140 cm lång. Dessutom så stämmer definitivt åldern INTE. Han måste ha varit runt 30 år, med fett råttfärgat hår.
Nåväl, jag biter ihop, presenterar mig, och han ber mig komma in så skulle han bara fixa något, sen skulle vi gå och äta. Det han fixade var att slita täcket av sin jättesäng och sedan komma in i vardagsrummet och be mig följa med in i sovrummet för att: "kolla en grej". När jag klev in där så försökte han direkt sikta in sig på mina bröst, jag fick panik, och började slå honom allt vad jag kunde i huvudet med en bok jag fick tag på.

Hans huvud var det jag träffade eftersom det var i så lagom höjd för mig. Han började blöda näsblod men följde efter mig till hallen, på något sätt fick jag på mig skor & kläder och sprang därifrån, full fart till tågstationen.

Jag kommer ihåg att han hängde ut igenom sitt fönster och skrek något efter mig, men jag kommer inte ihåg vad det var, men gissa om det var skönt att komma hem efter den här upplevelsen.

Senare så visade det sig att min kompis vän, som rekommenderat killen inte kände honom IRL, utan bara hade talat med honom på "heta linjen" där han definitivt beskrivit sig annorlunda. Men han måste ha varit ett äkta psycho, för han ringde ett par gånger efter detta, men jag lade bara på luren. Fattar man inte att en hård bok i huvudet och näsblod är ett "NEJ" så har man djupgående psykiska problem...


ALDRIG MER.
HELVETE, den var t.o.m. värre än min enarming!
Citera
2019-01-13, 15:23
  #2213
Medlem
Jag har följt tråden under några års tid och har funderat på dela med mig två händelser som jag skulle klassa som riktigt mardrömslika utifrån upplevelsen, känslan som stod efteråt och hur skevt allt kändes då man var i situationen.

Men jag delar med mig en tills vidare:

1)

För omkring 15 år sedan så fick jag ett mejl från en okänd person på en community som tyckte att jag hade en intressant profil. Läste det men besvarade mejlet efter några dagar. Det jag märkte var att denna person hade lusläst varenda sak som hon kunde läsa på min sida. Dagboken, intervjun, presentationen. Hon la verkligen ner tid och skrev ett långt mejl som hade djup substans och undrade om vi kunde prata chatta, hon och jag. Som sagt, skrev tillbaka ett lika kreativt mejl till henne och tackade henne artigt om de fina orden och när jag betraktade hennes bilder så såg hon inte alls tokig ut utan snarare rätt kreativ, energisk, karismatisk. En fin tjej kort och gott.

Jag hann knappt skicka mejlet innan jag får en respons av henne inom några minuter (visat tylig intresse absolut). Så hon blev glad etc etc. Vi började chatta mer direkt och hon erbjöd sitt nummer dessutom. Va fan säger man inte nej till det (men jag reagerade på lite mörka färger på samtliga hennes bilder men försökte ignorera det...svaga varningsklockor). Hursomhelst så ringde jag henne från ett dolt nummer och märkte det pratet emellan flöt på extremt bra. Vi fortsatte kanske prata i över två tre timmar och vid det här laget vidrört alla sorters ämnen däribland sexprat. Så lite kände man hur det drog till och frustrationen ökades för varje minut. Hon märkte att min röst blev grötigare och sa rätt ut att hon var glad hennes röst hade den effekten. Så vi höll på att prata om olika saker man gillar och jag sa att jag älskade rimmig...snabbt ställde hon motfrågan: ge eller ta. Båda var mitt svar.

Hon sa inget mer men bjöd genast in mig till hennes ställe som kanske låg 20 minuter bilväg från mig. Ung, singel och upphetsad av situationen var jag inte sen med att tacka nej. Kom överens om att jag skulle komma till henne runt 22:00 och se film (ja precis) efter att jag har visat lite rimming teknik på henne.

Duschar, gör mig iordning, fräschar upp i allmänhet och fräscha kläder. Sätter mig i bilen och kör mot henne. Kommer fram i ett rätt okej bostadsområde och det var skönt att det inte var sunkigt. Hittade hennes lägenhet och ringde på...inget svar alls. Efter en stund öppnades dörren och där stod denna unga dam med de tajtaste kläder jag sett den månaden. T-shirten var 2 storlek för lite och en napp hängde runt halsen. Jag tittade förvånande på henne och när jag steg in märkte jag att hela lägenhet var väldigt mörk med mörk rödvinfärgade väggar. När jag tittade på hennes samling så förstod jag att jag disco/klubb person var inne hos en goth/rock/punk/satanism-aktig individ som älskade pentagram.

Saker som aldrig framkom i samtalen började dyka upp...skall vi blanda blod för att binda själarna samman (WTF?) Kände mig trängd där något samt malplacerad med kavaj och allt kontra pentagrammen. Hon bjöd in mig och jag kände lukten av lägenheten...kändes extremt instängt, dammigt och inte alls i ordning. Upphetsad och sansade tankar går inte alls hand i hand. Herr varningsklockan fick yttrandeförbjud och nasty needy cock minister var på krigståg och lugnade ner sansade själen med falska förhoppningar. Tjejen var faktiskt rätt fin...förutom hennes förkärlek till färgen lila, vinrött, svart och orange av alla färger. Hon hade inga rena glas så hon tyckte vi skulle drycka ur flaskan...Ingen bestick och allt var papperstallrikar och pappersmuggar. Nåväl, det är hennes liv försökte jag intala mig själv...

Jag försökte finna plats att sätta mig nej i soffan men hon var snabb på att säga att det var inte det jag var där att göra; sitta. Jag ser hur hon vänder sig om, rumpan mot vädret och med marin blåa trosor som syns. Hon ber mig sätta igång med min rimming. Jag försökte se mot dörren men av idiotisk anledning stannade jag kvar...jag ville inte såra henne.

Trevar mig fram närmare henne och det är då lukten slår till mot näsan. Odören som sakta kom upp och jag frös i några sekunder. Hennes röst om att jag skulle dra ner trosorna fick mig fokusera igen. Medan jag drar ner trosorna så känner jag hur odören växer i kraft allt starkare. Som om en rutten fisk, kombinerad med död råtta och dålig hygien (svett och fuktighet)...hon små ler och säger: clean me! Jag börjar känna hur det börjar röra om i min mage. Dum som jag är står jag kvar. Nasty Needy Cock Minister håller på att bli lynchad men folket får betala priset för detta nederlag. Hon vänder sig om, hjälper mig på traven genom att greppa om bakom nacken och föra ansiktet närmare hennes anala öppning. Jag bestämmer mig för att göra detta jobb så snabbt det går och sedan fly fältet. Känner hur denna unga dam inte ens har brytt sig att tvätta sig efter sin behov och svetten, fuktigheten bara fått hela baletten att bli en mix av rutten orgie.

Jag försöker verkligen hålla in spykänslan men hennes grepp ökar och på något sätt lyckas hon sätta sig på mig. Jag känner hur hon smetar lukten på mitt ansikte och tack och lov, knappt en minut senare så hör jag henne stöna...

Jag är stum och tänker att detta måste sekretessbeläggas och ingen skall någonsin få höra detta, inga bland vännerna. Vissa saker gräver man ner och sväljer stoltheten. Hennes orakade vagina, hennes dåliga kroppslukt, hennes ovilja att vara hygienisk PLUS så fick jag veta att hon gick på piller som skapade odören (om det är sant eller inte vet jag inte)...men hon såg av mitt ansiktsuttryck att jag inte hade tanke på att stanna och mysa som hon så gärna benämnde detta som. Hon sa att hon trivdes med denna lukt och det fick henne känna som hemma. Men hade förståelse ifall jag ville inget mer.

Jag stannade inte kvar. När jag kom hem stoppade jag i tandborsten i munnen och skrubbade så pass att jag spydde upp känslan. Hennes odör satt kvar på läpparna och etsat sig fast i näsan. Trimmade bort all näshår och försökte få bort lukten helt. Grisigt var en underdrift. Det tog nästan två dagar att komma över denna lukt som ständigt hemsökte mig i nästan 48 timmar.

Hon messade någon månad senare och undrade om hon kunde få en omgång till. Needless to say, min tystnad fick henne förstå min intention.

Även idag kan jag emellanåt påminnas av känslan och äckliga reaktionen jag kände inuti mig och ryser av det och av ren reflex skrubba tungan med hjälp av tandborsten.
Citera
2019-01-13, 15:34
  #2214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wofoko
Jag har följt tråden under några års tid och har funderat på dela med mig två händelser som jag skulle klassa som riktigt mardrömslika utifrån upplevelsen, känslan som stod efteråt och hur skevt allt kändes då man var i situationen.

Men jag delar med mig en tills vidare:

1)

För omkring 15 år sedan så fick jag ett mejl från en okänd person på en community som tyckte att jag hade en intressant profil. Läste det men besvarade mejlet efter några dagar. Det jag märkte var att denna person hade lusläst varenda sak som hon kunde läsa på min sida. Dagboken, intervjun, presentationen. Hon la verkligen ner tid och skrev ett långt mejl som hade djup substans och undrade om vi kunde prata chatta, hon och jag. Som sagt, skrev tillbaka ett lika kreativt mejl till henne och tackade henne artigt om de fina orden och när jag betraktade hennes bilder så såg hon inte alls tokig ut utan snarare rätt kreativ, energisk, karismatisk. En fin tjej kort och gott.

Jag hann knappt skicka mejlet innan jag får en respons av henne inom några minuter (visat tylig intresse absolut). Så hon blev glad etc etc. Vi började chatta mer direkt och hon erbjöd sitt nummer dessutom. Va fan säger man inte nej till det (men jag reagerade på lite mörka färger på samtliga hennes bilder men försökte ignorera det...svaga varningsklockor). Hursomhelst så ringde jag henne från ett dolt nummer och märkte det pratet emellan flöt på extremt bra. Vi fortsatte kanske prata i över två tre timmar och vid det här laget vidrört alla sorters ämnen däribland sexprat. Så lite kände man hur det drog till och frustrationen ökades för varje minut. Hon märkte att min röst blev grötigare och sa rätt ut att hon var glad hennes röst hade den effekten. Så vi höll på att prata om olika saker man gillar och jag sa att jag älskade rimmig...snabbt ställde hon motfrågan: ge eller ta. Båda var mitt svar.

Hon sa inget mer men bjöd genast in mig till hennes ställe som kanske låg 20 minuter bilväg från mig. Ung, singel och upphetsad av situationen var jag inte sen med att tacka nej. Kom överens om att jag skulle komma till henne runt 22:00 och se film (ja precis) efter att jag har visat lite rimming teknik på henne.

Duschar, gör mig iordning, fräschar upp i allmänhet och fräscha kläder. Sätter mig i bilen och kör mot henne. Kommer fram i ett rätt okej bostadsområde och det var skönt att det inte var sunkigt. Hittade hennes lägenhet och ringde på...inget svar alls. Efter en stund öppnades dörren och där stod denna unga dam med de tajtaste kläder jag sett den månaden. T-shirten var 2 storlek för lite och en napp hängde runt halsen. Jag tittade förvånande på henne och när jag steg in märkte jag att hela lägenhet var väldigt mörk med mörk rödvinfärgade väggar. När jag tittade på hennes samling så förstod jag att jag disco/klubb person var inne hos en goth/rock/punk/satanism-aktig individ som älskade pentagram.

Saker som aldrig framkom i samtalen började dyka upp...skall vi blanda blod för att binda själarna samman (WTF?) Kände mig trängd där något samt malplacerad med kavaj och allt kontra pentagrammen. Hon bjöd in mig och jag kände lukten av lägenheten...kändes extremt instängt, dammigt och inte alls i ordning. Upphetsad och sansade tankar går inte alls hand i hand. Herr varningsklockan fick yttrandeförbjud och nasty needy cock minister var på krigståg och lugnade ner sansade själen med falska förhoppningar. Tjejen var faktiskt rätt fin...förutom hennes förkärlek till färgen lila, vinrött, svart och orange av alla färger. Hon hade inga rena glas så hon tyckte vi skulle drycka ur flaskan...Ingen bestick och allt var papperstallrikar och pappersmuggar. Nåväl, det är hennes liv försökte jag intala mig själv...

Jag försökte finna plats att sätta mig nej i soffan men hon var snabb på att säga att det var inte det jag var där att göra; sitta. Jag ser hur hon vänder sig om, rumpan mot vädret och med marin blåa trosor som syns. Hon ber mig sätta igång med min rimming. Jag försökte se mot dörren men av idiotisk anledning stannade jag kvar...jag ville inte såra henne.

Trevar mig fram närmare henne och det är då lukten slår till mot näsan. Odören som sakta kom upp och jag frös i några sekunder. Hennes röst om att jag skulle dra ner trosorna fick mig fokusera igen. Medan jag drar ner trosorna så känner jag hur odören växer i kraft allt starkare. Som om en rutten fisk, kombinerad med död råtta och dålig hygien (svett och fuktighet)...hon små ler och säger: clean me! Jag börjar känna hur det börjar röra om i min mage. Dum som jag är står jag kvar. Nasty Needy Cock Minister håller på att bli lynchad men folket får betala priset för detta nederlag. Hon vänder sig om, hjälper mig på traven genom att greppa om bakom nacken och föra ansiktet närmare hennes anala öppning. Jag bestämmer mig för att göra detta jobb så snabbt det går och sedan fly fältet. Känner hur denna unga dam inte ens har brytt sig att tvätta sig efter sin behov och svetten, fuktigheten bara fått hela baletten att bli en mix av rutten orgie.

Jag försöker verkligen hålla in spykänslan men hennes grepp ökar och på något sätt lyckas hon sätta sig på mig. Jag känner hur hon smetar lukten på mitt ansikte och tack och lov, knappt en minut senare så hör jag henne stöna...

Jag är stum och tänker att detta måste sekretessbeläggas och ingen skall någonsin få höra detta, inga bland vännerna. Vissa saker gräver man ner och sväljer stoltheten. Hennes orakade vagina, hennes dåliga kroppslukt, hennes ovilja att vara hygienisk PLUS så fick jag veta att hon gick på piller som skapade odören (om det är sant eller inte vet jag inte)...men hon såg av mitt ansiktsuttryck att jag inte hade tanke på att stanna och mysa som hon så gärna benämnde detta som. Hon sa att hon trivdes med denna lukt och det fick henne känna som hemma. Men hade förståelse ifall jag ville inget mer.

Jag stannade inte kvar. När jag kom hem stoppade jag i tandborsten i munnen och skrubbade så pass att jag spydde upp känslan. Hennes odör satt kvar på läpparna och etsat sig fast i näsan. Trimmade bort all näshår och försökte få bort lukten helt. Grisigt var en underdrift. Det tog nästan två dagar att komma över denna lukt som ständigt hemsökte mig i nästan 48 timmar.

Hon messade någon månad senare och undrade om hon kunde få en omgång till. Needless to say, min tystnad fick henne förstå min intention.

Även idag kan jag emellanåt påminnas av känslan och äckliga reaktionen jag kände inuti mig och ryser av det och av ren reflex skrubba tungan med hjälp av tandborsten.
Jag var tvungen att googla vad det var och ser ett visst samband med att prata om sådant med främmande över telefonen och omedelbart vilja ses till potentiellt psykiskt sjuk och avvikande beteende. Påminner mig om en snubbe jag pratade med på telefonen som började fråga om sex och förde in ämnet på analsex varpå jag började bli väldigt kort och irriterad. Han bodde visst på härbärge också och jag blev kortare och kortare. Sedan försökte jag avbryta kontakt för att börja kallas för saker. Till och från droppade det in något meddelande något år efter det. Kan inte beskriva kåren en morgon när jag klev upp ur sängen och det plingade till direkt efter för ett enkelt: Godmorgon

Han bodde mycket långt bort så ingen fara där. Antagligen en perfekt matchning för din date.
Konstigt sexprat är en varningsklocka.
Citera
2019-01-13, 15:46
  #2215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Jag var tvungen att googla vad det var och ser ett visst samband med att prata om sådant med främmande över telefonen och omedelbart vilja ses till potentiellt psykiskt sjuk och avvikande beteende. Påminner mig om en snubbe jag pratade med på telefonen som började fråga om sex och förde in ämnet på analsex varpå jag började bli väldigt kort och irriterad. Han bodde visst på härbärge också och jag blev kortare och kortare. Sedan försökte jag avbryta kontakt för att börja kallas för saker. Till och från droppade det in något meddelande något år efter det. Kan inte beskriva kåren en morgon när jag klev upp ur sängen och det plingade till direkt efter för ett enkelt: Godmorgon

Han bodde mycket långt bort så ingen fara där. Antagligen en perfekt matchning för din date.
Konstigt sexprat är en varningsklocka.


Du har helt rätt och till råga på allt, det är två gånger mardrömsscenarion har inträffat och det är de gångerna jag har spontant hoppat på ett idiotisk beslut.

Jag tror idag så träffas folk ännu snabbare då det gäller knappa timmen. Då tog det sin tid men i detta fall så initierade hon detta och enfaldig som jag var hoppade jag på tåget.
Citera
2019-01-13, 16:21
  #2216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wofoko
Du har helt rätt och till råga på allt, det är två gånger mardrömsscenarion har inträffat och det är de gångerna jag har spontant hoppat på ett idiotisk beslut.

Jag tror idag så träffas folk ännu snabbare då det gäller knappa timmen. Då tog det sin tid men i detta fall så initierade hon detta och enfaldig som jag var hoppade jag på tåget.
Nätdejting handlar inte bara om att dejta utan även om att undvika att bli våldtagen och mördad. Med tanke på många människor som är rubbade så är den saken glasklar. Inte ofta man träffar på normala människor online.
Citera
2019-01-13, 17:05
  #2217
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Nätdejting handlar inte bara om att dejta utan även om att undvika att bli våldtagen och mördad. Med tanke på många människor som är rubbade så är den saken glasklar. Inte ofta man träffar på normala människor online.
Du dras till psykon med andra ord?
Citera
2019-01-13, 17:10
  #2218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du dras till psykon med andra ord?
Snarare så är nätet en stor sjö för dem. Sluta skuldbelägg kvinnor för vilka män är och vad de gör. Psychon dras till online dejting eftersom människor irl kan avläsa dem bättre än vad som går bakom en skärm. Enkelt att förstå.
Citera
2019-01-16, 22:36
  #2219
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wirra

Detta var sju år sedan och jag hade rätt nyligen blivit dumpad av mitt ex. Bodde ensam för första gången i hela mitt liv, pluggade på högskolan, festade rätt hårt och tyckte att livet lekte fett bra.

på ett community började jag snacka med en kille.
Han såg ok ut (lång, mörk, bruna ögon) och var fotograf = delar intresse.
Vidare verkade han rätt bra på att diskutera både stora och små ämnen, (politik, filosofi, nyheter osv) ett måste för min del.
Nice värre tyckte jag.
Han frågade om vi skulle träffas och visst, det kunde vi väl göra.

Kan berätta här att min typ av män är avslappnade både till attityd och klädstil. Snygga och stiliga, men avslappnade.

Killen jag mötte upp en fredag eftermiddag i slutet av februari var allt annat än avslappnad. Han hade de absolut tightaste byxor jag sett någon gång. Lägg sedan till ett par lår värdiga en ardennerhäst (MYCKET muskulösa). Det såg ut som att byxorna hade dödsångest i sina försök att inte spricka sönder av de där låren. Upptill hade han en tunn willy-wonka-kavaj som inte matchade något annat han bar. I februari. BRR.

Hans mörka rufsiga hår var egentligen mycket tunt och dessutom stelkammat med gele så det låg i konstiga ränder på huvudet med helt hårlösa glesa mellanrum. (Nej, han var inte flintig alls, bara tunnhårig). Helt fel frisyrval till hårtyp alltså.
Men wtf. Ögonen var fina och det buktade rätt bra i grenen på de übertajta brallorna så en fika kunde man väl orka med iaf?

Vi skulle promenera de 15 min in till stan från mitt område och halvvägs dit stannar han och drar in mig på en pizzeria med restaruangkomplex.
Han hade bokat bord på denna totalt ödelagda pizzeria.
Vi käkade pizza och jag fick absolut inte betala själv *hmpfr* (Och nej, jag fick verkligen inte, han smög iväg och gjorde det när jag gick på toaletten efter halva middagen).

Jag känner NOLL kemi men tycker att han ju ändå anstränger sig lite. Han är ju inte elak eller korkad eller äcklig iaf.
Jag börjar prata om något lite mer djupt ämne... teodiseproblemet tror jag. Han verkar totalt vilse. Konstigt eftersom vi ändå pratat om detta på forumet.
Jag byter ämne och pratar om musik istället. Han är lika vilse då och jag ber honom nämna någon grupp han gillar. Dimmu Borgir säger han då. På forumet sa han att han gillade grunge och alternativ rock som jag. Ehrm.

Vi åt färdigt och jag föreslog en öl på stan. Klockan var ändå bara ca 18. Men nej, han ville hem sa han.
OK, vi gick tillbaka till mitt område eftersom hans buss ändå gick därifrån. Väl vid busshållplatsen säger han "men hem till dig menar jag ju".
Jaha... öhm... jaja, jag föreslår att vi kan se på TV.
Han undrar om vi inte kan hyra film, och jag berättar då att jag inte har någon dvd-spelare. Video då? Nej, jag har inte det heller. Om jag vill se nåt så fixar jag det på datorn.

Men ojdå, så fick man ju inte göra!!! På väg hem till mig passerar man ett on off.
Killen drar in där och KÖPER EN VIDEOSPELARE TILL MIG.
Haha.
Inte bara det att kan köper elektronik till en tjej han träffat för första gången för några timmar sen, han köper en videospelare i dvd-erans tid.
Jag förklarar för honom att detta är ett totalt onödigt köp och att jag inte på några villkors vis tänkte behålla den.
"Jaja, det blir nog bra lilla stumpan min" säger han då. Känner man mig det minsta vet man att även om jag är liten här på jorden så var jag vid den tidpunkten absolut inte bekväm med att kallas "lilla stumpan".

Vi kommer hem och han meckar i en timme med att få videon att funka till min pensionerade TV. Han tar fram en kniv ur kökslådan och GRÖPER/TÄLJER ETT HÅL i väggdelen av min TV-bänk för att få ut sladden där.
Jag påpekar att det är MIN möbel han misshandlar och att han kunde väl dra sladden genom dörren på framsidan bak till tvn. Sladden räckte gott och väl och han skulle ändå ta med sig videon hem sen.
"Ja ojdå, så kunde man ju gjort... " Killen var uppriktigt så korkad.
Jag hade fått flera hintar på att IQ-nivån inte var speciellt hög hos den här karln så jag frågade hur det kom sig att han kunde snacka teodiseproblem över nätet men inte IRL. Han erkänner då att han googlat fram svar att skicka till mig. Visste inte vad jag skulle svara, jag bara skrattade.
Han fick igång videofan och vi såg en film. Rätt bra film faktiskt. Det visar sig att han hade en videofilm med sig...? Har man det ofta på date? När man bestämt att man ska ta en fika på stan?

Jaja.
Jag inser ju att han verkligen inte är nåt för mig, bula i grenen eller inte, så jag säger att jag är trött och ska ut med polare i morgon så jag vill hinna sova ut i natt. Han vill inte gå. Han börjar larva sig.
Han börjar går runt i min etta som en bebis med blöja på sig ungefär, så där ostadigt och hjulbent och putande med rumpan. Sen säger han "oooj alarm", springer ut i hallen och lägger av världens brakskit.
"Men jag gick ju ut i hallen iaf" säger han, och kommer fram och KYSSER MIG.
Jag är helt paff och har för länge sedan låtit hobbyantropologen i mig ta över denna date. Detta var ju en studie i mänskligt beteende om något.
Det ena leder till det andra och jag genomför ett mercyfuck. Bulan höll vad den lovade iaf. Herre j*vlar vad välhängd han var.
Korkad men välhängd. En manlig bimbo med andra ord.

Han sov över. Frukost morgonen efter, tidig sådan för jag ville bli av med honom, så säger han att han ska gå och ringa ett samtal på toaletten...?
Han kommer tillbaka och säger följande:
"Jag ska till fjällen i påsk och nu när jag har flickvän kanske hon vill följa med".
"Jaha, har du flickvän? Men... Hur fan kunde du vara med mig då då?" frågar jag (noll tolerans för otrohet).
"Men lilla stumpan min, DU är ju min flickvän".

Av nån jävla anledning, jag hade väl tråkigt, gick jag med på att vara hans fl på prov. En resa till fjällen hägrade ju. (Nej, skämt och sido, jag ville veta vart detta skulle bära, nyfiken som man är).
Några veckor gick och jag störde mig på allt han gjorde. Han inte bara gick runt som en bebis ibland och tyckte han var kul, han pratade som en bebis också. Och när han inte hade något att säga sa han saker som "bajsboll" osv. Verkade oerhört besvärad av att ha det tyst och lugnt ibland.
Och han är så oerhört korkad. Han ska exempelvis sortera sina kort. (efter att han visat mig nakenbilder på sig själv och sitt ex tillsammans...) Han ska ändra ordningen på dem så att alla kort får omvänd ordning i högen.
Han tar det översta kortet och lägger det underst i högen, tar det näst översta och lägger det nu underst i högen. Jag förklarar för honom att när han gått hela varvet runt har bilderna exakt samma ordning som innan. Han vägrar tro mig. När han gjort på sitt sätt med hela högen, ca 300 foton, inser han att jag hade rätt. Jag får INTE visa honom hur han ska göra. Jag går iväg och fixar en macka i köket. 10 min senare ropar han på mig och vill ha hjälp med hur han ska göra med korten. Jag tar det översta kortet, lägger det i en egen hög på bordet, tar det näst översta och lägger det uppepå det första osv. IDIOT!

När jag berättade att jag funderade på att flytta till Uppsala för att fortsätta plugga där började han storgråta. Men han sa inget till mig (vi låg sked) utan hux flux får jag ett blött finger draget längs min överarm.
"Känner du det blöta? Det är mina tårar, du gör mig så ledsen när du ska flytta ifrån mig".
Ehrm...

Men sexet var klockrent... det var därför jag stannade.

Vi åker till fjällen.
Med oss har vi hans kollega + fru och barn.
Jag umgås mest med frugan på dagarna och kollegan på kvällarna. Frugan var trött och la sig tidigt, min "pojkvän" lika så.
När vi blivit avsläppta hemma hos honom efter resan hem från fjällen börjar han storgråta och anklagar mig för att vara tänd på hans kollega. Jag förklarar att jag har NOLL intresse av en medelålders gift pappa. Det tog hela natten att övertyga honom att jag inte ville ha hans kollega.
Jag får äntligen sova nån timme. Sen väcker han mig med frågan om vi ska flytta ihop. EH?
Jag fick nog. Sa åt honom att detta inte funkade, tog på mig ytterkläderna och åkte hem.
Innan jag hann stänga hans dörr säger han "det är för min kollegas skull va?"


Några veckor senare ringer han igen. Det börjar närma sig min födelsedag och han vill att vi ska fira den tillsammans. Jag har dock stora planer på att spendera dagen före min födelsedag på en brakfest i uppsala och avböjer vänligt men bestämt hans planer.
Han ringer och trackar mig hela festdagen i uppsala. jag stänger tillslut av telefonen.

Några dagar efter den festen ringer han igen och frågar om jag vill ha tillbaka mina kläder jag glömt hos honom. (en tröja och ett par trosor) Jag säger att ja, det vill jag ju (en ny favorittröja).
Vi bestämmer en tid då jag ska komma förbi och hämta dem.
När jag kommer dit säger han "jag ska bara lägga dina kläder i tvättmaskinen".
Jag säger att men wtf, varför det? jag kommer ju NU för att hämta dem som vi bestämt.
"Ja men jag tänkte att vi kunde ta en kopp kaffe medan vi väntar på att kläderna blir tvättade"
"Men jag har inte tid att vänta, jag har andra folk i bilen och jag ska iväg på annat så ge mig mina kläder nu så jag kan dra".
"Eh... nej, du kan inte få kläderna nu... de är inte... rena".
"Men vad gör det? Det är ju min egen smuts"
"Nej... dina trosor har jag haft under kudden när jag sovit, de är inte tvättade sen du hade dem sist (då har det gått ca 1,5 månad sen jag hade dem) och tröjan har jag haft... sex med... så den är det lite intorkat kladd på .

Den här killen är ju HELMAXAD! Honom hade jag fan fortsatt träffa bara för att han är så jävla rolig!

...Oj! Alarm!
Citera
2019-01-17, 15:19
  #2220
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Den här killen är ju HELMAXAD! Honom hade jag fan fortsatt träffa bara för att han är så jävla rolig!

...Oj! Alarm!

Du hade bara träffat honom för kuken. Sad but true.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback