Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Du kan sitta och vara präktig och skitfin bäst du vill, men att Bosse är en pedofil är klarlagt. Skulle någon ställa upp och vittna om hans bravader så skulle han till och med bli fälld.
Samtidigt tillskriver du dig tolkningsföreträde på grund av din ålder, det gör inte jag eftersom det för det första är helt ointressant och dessutom bara vittnar om att man är en pajas.
Lägg av nu, du är välkommen in i diskussionen när du kan hoppa av dina höga hästar och faktiskt läsa vad folk skriver.
Jag läser vad folk skriver och skäms faktiskt å deras vägnar emellanåt. Dina argument är lika tunna som luften i
La Rinconada. Dina åsikter verkar lika utvecklade som den staden.
Ingenting är klarlagt eftersom dom inte har förkunnats, förutom i pöbeldomstolen i
La Rinconada.
Citat:
Ursprungligen postat av
Likbent
Den erfarenhet du pratar om är i så fall att man själv är pedofil, så nej, dit når jag aldrig.
Jo jag förstår att du inte ens når den nivån.
---
Många i tråden vill döma på misstanke och anser att den som inte vill döma BH därmed försvarar BH. Det är ju ett helt vanvettigt resonemang. Den som inte vill döma vill ha klarlagt vad som hänt innan man ger sig i kast med att fördöma. Det är ett jätteproblem att det amerikanska rättssystemet är så in i helvete trögt. Det medför att det skapas grogrund för åsikter i stället för fakta.