Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Brottslighet? Varför ska sex mot ersättning mellan samtyckande vuxna betraktas som ett brott överhuvudtaget?
Tycker du det är rimligt, samtidigt som staten lägger våldtäkter mot minderåriga, grova stölder, och sprängningar och skjutningar på hyllan?
Tycker du det är du patologisk.
Nu har Sveriges lagbok bedömt att sexköp är en kriminell handling, och detta har man bedömt på olika grunder. Oavsett vad du råkar tycka om saken.
Jag anser som sagt att det är fel väg att gå att vika ner sig för de människor som inte klarar av att följa lagen.
Varför ställer du samma fråga hela tiden? Jag har svarat dig. Och jag har svarat massor med gånger i denna tråd.
Du däremot har inte svarat på droghandel på öppen gata. Nå?