2019-01-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Nej inga hus bränder sånt gör inte t

T gilla inte eld Jimmy gilla eld och hota folk och misshandladla

Jaha, så det är JK som är syndabocken den här vändan. Har du och din fina vän belägg för anklagelserna, eller är det något ni bara kastar ur er för att försöka ta bort anklagelserna från T?
2019-01-11, 19:25
Medlem
GalenSkånings avatar
Hur ådrog sig T sina kisseriproblem? Genom en våldtäkt var det va? Genomförd av Joel som T nu valt att bli tillsammans med igen! Förstår du hur orimligt det låter?
2019-01-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hur ådrog sig T sina kisseriproblem? Genom en våldtäkt var det va? Genomförd av Joel som T nu valt att bli tillsammans med igen! Förstår du hur orimligt det låter?

Ingenting är orimligt i den här soppan. Snart är hon tillbaks hos JK igen och föraktar JA
2019-01-11, 19:42
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Ingenting är orimligt i den här soppan. Snart är hon tillbaks hos JK igen och föraktar JA

Alltså jag kan bara tala för mig själv men hade jag blivit våldtagen så hade jag avskytt den personen som gjorde det mot mig! Det är en oförlåtlig handling! Hade någon utfört sexuella handlingar mot mina barn så hade jag velat se den personen brinna i helvetet! Fast det är ju bara min nordtyska inställning. Mentaliteten i Norrland är kanske annorlunda!
2019-01-11, 19:45
Medlem
Någon som vet när rättegången är?
2019-01-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Alltså jag kan bara tala för mig själv men hade jag blivit våldtagen så hade jag avskytt den personen som gjorde det mot mig! Det är en oförlåtlig handling! Hade någon utfört sexuella handlingar mot mina barn så hade jag velat se den personen brinna i helvetet! Fast det är ju bara min nordtyska inställning. Mentaliteten i Norrland är kanske annorlunda!

Jag kan bara instämma till 110%!!

Jag tänker också att T:s chanser att få hem barnen knappast ökar när hon lever tillsammans med den man som hon anklagat för att ha utnyttjat ena barnet sexuellt. Det visar ju snarare vilket fruktansvärt dåligt omdöme hon har och att hon inte är lämpad att ansvara för någon annan än sig själv...
2019-01-11, 20:21
Medlem
Den här trå´den är en guldgruva, vilka jäkla lirare!
Och dessa "vänner" som kommer in för att rädda T, ja jag säger då´det.

Jag satt halva natten och läste FUPen, hoppas verkligen hon åker in nu och får ett kännbart straff!
2019-01-11, 20:23
Medlem
Drudass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Suck och stön, det var ett riktigt "Långholmsgöra": Över 300 st ark, ett i taget att kopiera och på det strulade med hopslagningen (Merge) gång på gång. Men skam den som ger sig! Här kommer äntligen FUP:en:

https://minfil.com/a7B2ibq1b7/FUP_aktbil_8_9_10_pdf

https://ufile.io/dq670 (finns i 30 dagar)

Hojta till om det blev fel/något missat, jag blev snurrig (mer än i vanliga fall) flertalet gånger under tiden jag höll på med detta.

Fantastiskt! Stort tack för allt jobb du la ner! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot att plöja detta under kvällen, skämskudden ligger redan redo här bredvid.
2019-01-11, 21:22
Medlem
Redisas avatar
Tack för FUPen!
Jag är helt vilse nu igen trots att jag följde tråden slaviskt i mer än ett år!
2019-01-12, 00:20
Medlem
Vilken jävla FUP. Bara ögnat igenom delar, men det är ju same same shit, massa förhör om likartade hotelser som är stolpigt skrivna. Dessutom verkar hotaren siktat in sig på Umeflyers (innebandylaget) Tessan spelar i, involvera poliskvinna och enstaka personer som mest råkat komma i hennes väg (typ Alva) samt då Socialtjänsten som handlägger Tessans ärenden och de stackars familjehemsföräldrarna som räddar Tereses barn. Otroligt förutsägbart rakt igenom, inte den minsta stil och finess över det hela.

Vet någon vilken sida frivårdens yttrande är på?
2019-01-12, 00:20
Medlem
Vad är det riktigt som står på Instagram om Tessan?
Du verkar ju veta det
2019-01-12, 00:32
Medlem
Tessan borde lägga ned sitt skitsnack om Alva. Tiden går i en rasande fart och snart är Tereses äldsta dotter lika gammal som Alva är och hur skulle det då kännas att W*lma blev anklagad för att försöka bränna upp Tessan? Inte så kul? Är man 17 år så är man ett BARN och det är fruktansvärt att utan grund anklaga barn för mordbrand på sin förälder. Terese verkar inte förstå att barn är känsliga.

Jag tror att Terese är avundsjuk på Alva som är en hjälte och det är väl bara för Terese att acceptera att hon är avundsjuk, det är vi alla ibland.

Men vad tusan har Innebandylaget gjort Terese, det undrar man ju verkligen. Varför hotar hon dem, det är ju hennes KOMPISAR som spelar där? Ska hon spränga upp folk som sitter i rullstol?
Senast redigerad av Florman 2019-01-12 kl. 00:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in