2019-01-11, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zoimou
Vet du varför T har så många ovänner? Har hon någon idé varför allt drabbat henne?
Tänker hon att det kan bero på något hon själv gjort?
T ha inget gjort sen att folk tror mer på falska rykten är fel är ju Terese som har sanningen är tråkigt folk snackar skit om folk som är bra människor
Ända felet är att t haft olika förhållanden ena gången Joel sen Jimmy o Joel igen de är ju nått t ska förbättra hon få visa hon vill leva med Joel nu
2019-01-11, 18:07
Medlem
Qwarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
T ha inget gjort sen att folk tror mer på falska rykten är fel är ju Terese som har sanningen är tråkigt folk snackar skit om folk som är bra människor
Ända felet är att t haft olika förhållanden ena gången Joel sen Jimmy o Joel igen de är ju nått t ska förbättra hon få visa hon vill leva med Joel nu

Så Terese har aldrig tänt på något så det börjat brinna?
2019-01-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Det här kommer att bli en otroligt lång tråd som det ser ut just nu. En ny san-vän?

Kul för Tessan att sitta på svarandes bänk med kärleken på motsatta sidan - för andra gången med samma åtal mot sig. Plus med sin fd äkta make vid sin sida som medåtalad!

Hon begriper inte vad hon har ställt till med. Barnen får hon aldrig tillbaka och snart har hon bråkat sig raka vägen in på psyket eller "phyket"
2019-01-11, 18:15
Medlem
Citat:
Terese är omtänksam vill alla väl hon ser till att barn få sitt bästaterese hotar inte folk ja hon blev dömd men de skulle va Jimmy eller Joel som skulle döms för hoten då de är nån av dom som jävlas med folk

Men hej du fina vän till T. Vilken ära att du kom in i tråden och kan berätta för oss hur fantastisk T är

Jag undrar lite om du vet hur det känns för at nu när hon ska till rätten och att hon blivit anmäld av sin älskade JA?

Jag läste även i förundersökningen att J*mmy sa i ett förhör i oktober att han och T ska gifta sig igen. Hur ser du på det?

Tyvärr, men jag tror att du kan räkna med att din sanvän T kommer få det tufft att bevisa sin oskuld vid nästa rättegång. Hoppas hon kan få stöd av dig, hennes fina sanvän
2019-01-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Hon begriper inte vad hon har ställt till med. Barnen får hon aldrig tillbaka och snart har hon bråkat sig raka vägen in på psyket eller "phyket"

Jo och denna gång kommer det sannorlikt att bli ett betydligt mera kännbart straff då det är skickat mordhot till en polis!!INTE det smartaste att göra
Sen tycker jag det talar för sig själv, det är endast dessa nya användare som kommer in med jämna mellanrum som har ngt positivt att säga om T, om hon var så snäll och ville alla väl borde väl fler försvara henne??
2019-01-11, 18:19
Medlem
Citat:

En sak till som jag undrar är vad ni som känner T tycker om att hon är ihop med JA igen? Han har ju, enligt T själv, våldtagit henne och åsamkat henne svåra inkontinensbesvär samt utnyttjat något av barnen sexuellt. Känns inte som någon stabil relation va?!
2019-01-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDizel
Jo och denna gång kommer det sannorlikt att bli ett betydligt mera kännbart straff då det är skickat mordhot till en polis!!INTE det smartaste att göra
Sen tycker jag det talar för sig själv, det är endast dessa nya användare som kommer in med jämna mellanrum som har ngt positivt att säga om T, om hon var så snäll och ville alla väl borde väl fler försvara henne??

Exakt. 3-4 användare har beskrivit terese som nutidens svar på jesus och ghandi.
Resten av oss vet ju att hon är skyldig till allt det hon dömts för.
2019-01-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Exakt. 3-4 användare har beskrivit terese som nutidens svar på jesus och ghandi.
Resten av oss vet ju att hon är skyldig till allt det hon dömts för.

Hon är lyckligt lottad som har så fina vänner hon <3

2019-01-11, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
En sak till som jag undrar är vad ni som känner T tycker om att hon är ihop med JA igen? Han har ju, enligt T själv, våldtagit henne och åsamkat henne svåra inkontinensbesvär samt utnyttjat något av barnen sexuellt. Känns inte som någon stabil relation va?!

Ja vad jag sett hajoel t bra relation

Ja t kissa väldigt ofta
2019-01-11, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Hon är lyckligt lottad som har så fina vänner hon <3

Ja dom som känner henne väl vet hur t är
2019-01-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ja vad jag sett hajoel t bra relation

Ja t kissa väldigt ofta

Men hur känner DU att din fina vän lever med en våldtäktsman?

Hur kommer T klara en rättegång till med sina urinbesvär? Hur ofta behöver hon kissa ungefär?
2019-01-11, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
På vilket sätt är Terese en bra person? Hon är dömd för stöld, hot och identitetsstölder. Hon har dödshotat barn och sprider rykten om andra barn. Nu hamnar hon i domstol igen. Hon har dessutom med all säkerhet bränt ned hus och sätt folk i livsfara och hon har noll koll på sina egna problem.

Så på vilket sätt är hon en bra person?
Nej inga hus bränder sånt gör inte t

T gilla inte eld Jimmy gilla eld och hota folk och misshandladla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in