Citat:
Ursprungligen postat av
flukeman
Nej, utan att jag tyckte att det var märkligt att man bli sådär pass sliten och förlorar så mycket vikt av att ligga på sjukhus i tre veckor. Och om det nu bara var tre veckor så har han haft än mer tid på sig att återhämta sig, men ser ändå för jävlig ut. Det borde bli bättre med tiden, inte värre.
11 november är artikeln ifrån. Han ville åka hem till jul men höll på att få avslag, så 6 veckor där plus ytterliggare två veckor nu. Han såg inte speciellt kry ut men man han hade inte rullstolen längre så då får man väl anta att han senaste veckan har börjat återgå till ett hyfsat normalt liv. Han hade även flera brutna revben vilket gör det mesta i livet svårt, framför allt att äta.
Nu gäller det alltså att gå upp aptiten.
Citat:
Ursprungligen postat av
ClinicallyBlaze
Aj aj, inget vidare år för NMR. Föräldrar - plural - som förlorar både barn och arbeten på grund av sina engagemang. Kampen före allt osv.
Trots all medieuppmärksamhet så blev det inte ens ett kommunalt mandat i motståndets högborg Ludvika. Nu verkar man ha övergett den parlamentariska fiaskosatsningen. Blir det rekord i klistermärkesuppsättning år 2019?
Ett av deras 5års mål ÄR att ha representanter i kommun vid nästa val.
I år ska det till stor del handla om att utbilda medlemmarna både ideologiskt och hur man argumenterar för sin sak (fick jag för mig).
De kommer även ha flera mediasatsningar i år, jag tror minst 5 lokalradiokanaler inom samma period, samt att de ska ha en engelsksptåkig version utav Nordfront.
De har även som mål att trippla antalet medlemmar