2019-01-11, 07:29
Medlem
malva123s avatar
För övrigt kul att Emil Hagberg valde att delta i Studio Nordfront på grund av att "hans fiender sagt att det var viktigt att följa hastighetsbegränsningarna, vilket gjorde honom förbannad"

(Det var jag som påpekade detta i denna tråden)

Tidigare har NMR gett intrycket av att de dels inte anser deras kritiker relevanta, dels att man inte låter sig påverkas överhuvud taget.

Tydligen är det tvärtom så jag vill då passa på att önska att aktivisten (och kvinnomisshandlaren) "Dennis Andersson" dyker upp på nästa kamprapport från Trelleborg. För kampmoralen är väl oförändrad från föregående år?
Senast redigerad av malva123 2019-01-11 kl. 07:42.
Citera
2019-01-11, 09:00
Medlem
Finns det någon information om vem som orsakade olyckan?
Citera
2019-01-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av togs
Finns det någon information om vem som orsakade olyckan?
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.svd.se%2Fsju-till-sjukhus-efter-krock-bs4m Tydligen en förundersökning om vårdslöshet i trafik. Med tre barn inblandade. Ser inte så bra ut.
Senast redigerad av Machines 2019-01-11 kl. 10:05.
Citera
2019-01-11, 11:02
Medlem
T-35-85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Det gjorde han verkligen. Det där förfallet ska alltså ha skett på tre veckor. Har svårt att tänka mig att det enbart har med olyckan att göra.

Han såg betydligt bättre ut än er pojk Showan som inte ens var med om en riktig olycka, utan snubblade på gatan och hamnade i koma i vadå 2 månader? Ynklinga lilla bög.
Citera
2019-01-11, 11:12
Medlem
Citat:
Det gjorde han verkligen. Det där förfallet ska alltså ha skett på tre veckor. Har svårt att tänka mig att det enbart har med olyckan att göra.
Han har ju knappast fått i sig fast föda den första tiden på sjukhuset + att han legat i koma en stund. Sen eftersom han varit riktigt illa tilltyglad så har han nog inte varit speciellt fysiskt aktiv och inte haft nån aptit.
Lägg därtill att båda han, hans fru och barn varit näta att dö, så flrstår du säkert att man ser utmärglad ut efter ett par veckor.
Citera
2019-01-11, 11:54
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Nä, men du skrev väl ditt inlägg i kontexten av att han hade haft tre veckor på sig innan kvällens framträdande i Studio Nordfront.

Nej, utan att jag tyckte att det var märkligt att man bli sådär pass sliten och förlorar så mycket vikt av att ligga på sjukhus i tre veckor. Och om det nu bara var tre veckor så har han haft än mer tid på sig att återhämta sig, men ser ändå för jävlig ut. Det borde bli bättre med tiden, inte värre.
Citera
2019-01-11, 12:05
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Aj aj, inget vidare år för NMR. Föräldrar - plural - som förlorar både barn och arbeten på grund av sina engagemang. Kampen före allt osv.

Trots all medieuppmärksamhet så blev det inte ens ett kommunalt mandat i motståndets högborg Ludvika. Nu verkar man ha övergett den parlamentariska fiaskosatsningen. Blir det rekord i klistermärkesuppsättning år 2019?
Citera
2019-01-11, 13:13
Medlem
Citat:
Nej, utan att jag tyckte att det var märkligt att man bli sådär pass sliten och förlorar så mycket vikt av att ligga på sjukhus i tre veckor. Och om det nu bara var tre veckor så har han haft än mer tid på sig att återhämta sig, men ser ändå för jävlig ut. Det borde bli bättre med tiden, inte värre.
11 november är artikeln ifrån. Han ville åka hem till jul men höll på att få avslag, så 6 veckor där plus ytterliggare två veckor nu. Han såg inte speciellt kry ut men man han hade inte rullstolen längre så då får man väl anta att han senaste veckan har börjat återgå till ett hyfsat normalt liv. Han hade även flera brutna revben vilket gör det mesta i livet svårt, framför allt att äta.
Nu gäller det alltså att gå upp aptiten.

Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Aj aj, inget vidare år för NMR. Föräldrar - plural - som förlorar både barn och arbeten på grund av sina engagemang. Kampen före allt osv.

Trots all medieuppmärksamhet så blev det inte ens ett kommunalt mandat i motståndets högborg Ludvika. Nu verkar man ha övergett den parlamentariska fiaskosatsningen. Blir det rekord i klistermärkesuppsättning år 2019?
Ett av deras 5års mål ÄR att ha representanter i kommun vid nästa val.
I år ska det till stor del handla om att utbilda medlemmarna både ideologiskt och hur man argumenterar för sin sak (fick jag för mig).
De kommer även ha flera mediasatsningar i år, jag tror minst 5 lokalradiokanaler inom samma period, samt att de ska ha en engelsksptåkig version utav Nordfront.
De har även som mål att trippla antalet medlemmar
Senast redigerad av dowhatisay 2019-01-11 kl. 13:24.
Citera
2019-01-11, 14:28
Medlem
EndGames avatar
Gött att Hagberg är tillbaka! Men visst tråkigt att han var en skugga av sitt forna jag, det är dock förståeligt utifrån olyckan. Min mor hamnade för några år sedan på sjukhus och på drygt 7 veckor rasade hon 25kg. Det blir så när man lever på dropp.

Men krigare krigar så snart är han på fötter och jagar godingar igen.
Citera
2019-01-11, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Gött att Hagberg är tillbaka! Men visst tråkigt att han var en skugga av sitt forna jag, det är dock förståeligt utifrån olyckan. Min mor hamnade för några år sedan på sjukhus och på drygt 7 veckor rasade hon 25kg. Det blir så när man lever på dropp.

Men krigare krigar så snart är han på fötter och jagar godingar igen.
Det är definitivt förståeligt. Han borde egentligen sett mycket värre ut efter dessa skador. Sanslöst att rödingsvin i tråden sitter och gnäller om hans återhämtning.
Citera
2019-01-11, 16:35
Medlem
Jerzy.Sarneckis avatar
Okej. Är Hagberg misstänkt för brott?

Citat:
Ursprungligen postat av Machines
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fwww.svd.se%2Fsju-till-sjukhus-efter-krock-bs4m Tydligen en förundersökning om vårdslöshet i trafik. Med tre barn inblandade. Ser inte så bra ut.
Citera
2019-01-11, 16:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Okej. Är Hagberg misstänkt för brott?
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto