Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Jag är inte övertygad om att det är som Kristoffer säger. Varken när det gäller fyndplatser eller att det fanns tejp i hennes hår. Jag vill gärna se bevis för att polisen verkligen berättat så detaljerat, annars handlar det om att han försäger sig som det där med blodet i bagageluckan. Polisen hade inte berättat det för honom, det vet vi.
H: Nån har varit in i min lägenhet, tar ej tejpbit från en tejprulle som de ser…ehh…och sen
så…man…det är ju liksom bara att spå…kolla liksom min facebookslista eller nått för folk
som typ…pra…som jag pratar med och där finns ju hon och så liksom kan jag ha nämnt
någon stans att jag skulle till henne och göra någonting och så är det ju bara att de
plockar………..tejprullar…bitarna och liksom lägger i hennes hår och så…ehh…liksom blir
jag häktad på det och sen så är…inte så jäkla svårt att bryta upp en bagagelucka på en bil.
FU 1762
Med tejprullen har det varit ett väldigt ältande , man griper efter halmstrån för att sätta dit KJ det är sanningen.
Tejprullen fanns på skåpet i badrummet, som inte KJ kände till, men det fanns blodspår på tejpen, men passade inte ihop med tejpen som hade funnits på Bangsuans hals med en plastpåse.
Polisen kontrollerade blodspåret om det kom från när Bangsuan levde eller var avliden och blodspåret kom från när hon levde.
Det troliga är att Bangsuan lade upp tejprullen på skåpet och glömde den där, sedan när hon kom hem tog hon en ny rulle som hon gick omkring i fickan med, eftersom hon gick i gympabyxor var det stora fickor i dem.
Det troliga är att när hon gick från KJ hade hon en sådan delad rulle i fickan och när hon blev kidnappad såg gärningsmännen rullen och använde den för att snöra åt en plastpåse över hennes huvud.
Gärningsmännen använde långa smala knivar som de stack in i hjärtat och lungorna, som gjorde helt säkert att Bansuang skrek av smärta, den här plastpåsen åtstramad med tejp runt halsen dämpade skriket.
Tejpen med plastpåsen blev kvar och sedan kom fantasierna att det var tejp från samma rulle som på skåpet i badrummet och att KJ var gärningsmannen. (Helt vidriga påståenden)
Mycket troligt att det var samma fabrikat, men inte samma rulle som gärningsmännen använde.
Ett vittnet hade hört kvinnoskrik sent den kvällen Bangsuan försvann och skriken hade kommit stötvis i ca 1 minut och blivit allt eftersom svagare, som passar in att det var vid mordet av Bangsuan.