2019-01-10, 21:33
Medlem
I USA så hade han varit död. Kvinnor ska dessutom inte vara poliser.
Citera
2019-01-10, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Alla män kan brotta ner en kvinnlig polis, vore det inte bättre om de kvinnliga poliserna hade skrivbordstjänst?

Hos en del är det onekligen så, och det brukar ofta bli där dom hamnar.

Men som kvinnlig polis får man ha större beredskap för att använda sådana saker som spray, batong, eller utdela en REDIG pungspark på trash som utgör hot, på så sätt kan man kompensera för ev fysiska tillkortakommanden, för det kan bli svårt även för en vältränad kvinnlig polis att mäkta ned en vanlig idiot.
Citera
2019-01-10, 21:38
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
I USA så hade han varit död. Kvinnor ska dessutom inte vara poliser.

Om MG låg ovan den kvinnliga polisen, varför tog hon inte ett rejält tag om dicken?? Det hade faktiskt varit effektivt!
Citera
2019-01-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Om MG låg ovan den kvinnliga polisen, varför tog hon inte ett rejält tag om dicken?? Det hade faktiskt varit effektivt!

Det skulle hon nog betrakta dom kränkande mot henne själv. Behöva sitta i rätten och förklara att man greppade kuken liksom. Kvinnor kan få vars poliser, fast utan pistol hahahhs
Citera
2019-01-10, 21:42
Medlem
Wajis avatar
Sjuk diskussion må jag säga. Klart vi ska ha kvinnliga poliser. Vad är det för jävla fjollor som säger annat. Vare sig fysik eller inte så ska för fan inte kön och storlek avgöra vad för jobb man ska ha

Det kunde ha hänt en manlig polis med tanke på hur GM snabbt vände runt.

Däremot tycker jag vi ska diskutera GM. Kan man slåss emot polisen på detta sätt så ska man ha ett långt straff. Det är min synpunkt i denna tråd.
Citera
2019-01-10, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Ytterligare ett exempel varför man inte ska ha kvinnliga poliser i yttre tjänst, dom är en säkerhetsrisk.

Vad händer om en stor person går bananas, när dom inte ens kan manövrera ut en person jag hade kunna plocka med en hand.

Ungefär samma sak som för 90% av polis männen. De åker på stryk!
Citera
2019-01-10, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Vilken kvinnlig logik syftar du på, varför skulle den röra mig och vart har du statistik som stödjer dina fantasifulla påståenden?
Dito. Var är dina?
Citera
2019-01-10, 22:05
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Hos en del är det onekligen så, och det brukar ofta bli där dom hamnar.

Men som kvinnlig polis får man ha större beredskap för att använda sådana saker som spray, batong, eller utdela en REDIG pungspark på trash som utgör hot, på så sätt kan man kompensera för ev fysiska tillkortakommanden, för det kan bli svårt även för en vältränad kvinnlig polis att mäkta ned en vanlig idiot.

Mmm... eller dra tjänstevapnet och skjuta ihjäl personen, nä hellre en stabil manlig poliskonstapel!
Citera
2019-01-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vare sig fysik eller inte så ska för fan inte kön och storlek avgöra vad för jobb man ska ha

Beror på om du vill ha den mest lämpade personen som får jobbet. Då styrka och storlek gör en person mer lämplig som polis, och män oftare är starkare och större än kvinnor, så är män oftare mer lämpliga än kvinnor att jobba som poliser.

Citat:
Klart vi ska ha kvinnliga poliser. Vad är det för jävla fjollor som säger annat.

Det är väl du som är fjollig som vill ha fjollor som poliser.
Citera
2019-01-10, 22:13
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Ytterligare ett exempel varför man inte ska ha kvinnliga poliser i yttre tjänst, dom är en säkerhetsrisk.

Vad händer om en stor person går bananas, när dom inte ens kan manövrera ut en person jag hade kunna plocka med en hand.

Det är fan pinsamt med alla dessa kvinnliga poliser som gång på gång gör bort sig.

FAN, att han inte sköt någon av dem.. FAAAAN...
Citera
2019-01-10, 22:14
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Citat:
Sjuk diskussion må jag säga. Klart vi ska ha kvinnliga poliser. Vad är det för jävla fjollor som säger annat. Vare sig fysik eller inte så ska för fan inte kön och storlek avgöra vad för jobb man ska ha

Det kunde ha hänt en manlig polis med tanke på hur GM snabbt vände runt.

Däremot tycker jag vi ska diskutera GM. Kan man slåss emot polisen på detta sätt så ska man ha ett långt straff. Det är min synpunkt i denna tråd.

VISSA JOBB, KRÄVER EN VISS FYSIK.. DIN JÄVLA DÅRE..
Citera
2019-01-10, 22:15
Medlem
Paradocss avatar
Påminner om "gripandet" på flyktingförläggningen där tre kvinnliga poliser håller en ganska tunn man och han lyckas komma loss och skrämma iväg damerna. Tror även han blev pepparsprayad i ett tidigt skede.
https://youtu.be/1F0JtjWcNuc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in