2019-01-10, 01:31
Medlem
Pajosvs avatar
En ensamstående äldre man som har jobbat på Sveriges Television sedan urminnes tider och antagligen haft en bra lön och antagligen en statlig pension kan nog unna sig längre resor på ålderns höst. Med det menar jag inte att han ska få antasta minderåriga personer, och inte heller vuxna personer.

Vi vet ännu inte exakt vad som egentligen har hänt. Om jag får gissa så får han kanske ett större bötesbelopp och så skickas han hem till Sverige och får aldrig något inresetillstånd.
Citera
2019-01-10, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Tidigare i tråden så skrev någon att Bosse är släppt med fotboja, och nu skriver kvällstidningarna om det. Har tidningen läst det här och tagit det som sanning, eller är det riktiga uppgifter?

Om de har satt borgen så högt som de gjort, är det då möjligt att han har blivit släppt mot borgen? Kan utländska brottslingar få en sk bail bond?

Om Bosse är ute mot borgen, hur troligt är det att han tar livet av sig då? Om Bosse har förmåga att känna skam så tror jag att risken är rätt så stor.... Förutsatt att han är ute ur häktet som det skrevs om.

Var har du läst att han är släppt med fotboja. Detta är det senaste. Han är häktad i väntan på rättegång.

https://www.expressen.se/nyheter/svenske-tv-stjarnans-liv-i-bunkern-med-sexbrottslingar/
Citera
2019-01-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Amerikanerna är ju förtjusta i skadestånd, tänk så många som kan hitta på historier m,m. Skulle vilja se någon medelväg i rättssystemet .

Bosse verkar ju vara i bra form någon som vet om han tränar mycke, han kanske har flyttat sina intressen från sportstatistik till träning . För han måste vara lite aspig.

Tänk om det nu är så att gubben ensam som han är bara ville vara lite kompis och hjälpa till ,barn har ju ljugit förr.

Jag har så jävla svårt att tro BH är peddo men är det någondtans de kan reda ut det så är det i usa, förmodar de kommer gå igenom dator mobil div konton m,m så det kommer nog komma upp på bordet inom det närmsta.
Så jag hoppas ni har fel och drt visar sig att han bara är en vanlig gammal gubbe.
Men hittar de grejer kan de lika bra sätta honom i elstolen direkt

Nej Bosse tränar inte mycket. Äter dock väldigt lite.
Se bara på denna bild från i somras hur hans kläder hänger.

http://bolletinen.se/sfs_artiklar/20180608_sve_mex_14.JPG
Citera
2019-01-10, 01:48
Medlem
Här är en uppdatering från staterna och nu är det känt därborta också att han är en kändis härhemma...

https://www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html
Citera
2019-01-10, 01:50
Medlem
Jag får erkänna att ibland dömer jag för snabbt och är aningen cynisk. I det här fallet tror jag dock fullt och fast att Bosse är oskyldig. Jag tror enbart det handlar om en mycket gammal man som ville hjälpa någon ungdom med råd och hjälp i träningen. Just det faktum att han är gammal och med blonderat hår fick någon överspänd förälder att gå bananas. Jag håller med andra ord på Bosse till motsatsen bevisats
Citera
2019-01-10, 01:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ödets ironi att det är en "svarting" som uttalar sig i Aftonbladet att: " Vi kan inte ha den typen av folk här". ;-)

För att inte tala om att det just är "svartingar" som Bo säkert får träffa i massor innanför murarna..

https://www.aftonbladet.se/tv/a/275851
Skulle någon av oss svenskar säga nåt liknande blev det åtal och eventuellt långt fängelsestraff. Inte konstigt att Sverige föraktas av Trump vilket han påpekade för Groggnäsan när han var där på besök.
Citera
2019-01-10, 01:59
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag får erkänna att ibland dömer jag för snabbt och är aningen cynisk. I det här fallet tror jag dock fullt och fast att Bosse är oskyldig. Jag tror enbart det handlar om en mycket gammal man som ville hjälpa någon ungdom med råd och hjälp i träningen. Just det faktum att han är gammal och med blonderat hår fick någon överspänd förälder att gå bananas. Jag håller med andra ord på Bosse till motsatsen bevisats
Vad tror du att en 85-årig kåt gubbe gör i parker hela dagarna? Varför byter han park när det osar hett och ungarna gör motstånd? Klart att du tycker han verkar oskyldig. Vänstern beskyddar alla såna här galningar inklusive dom afghanska våldtäktsmännen. Jag slutar aldrig förvåna mig över er godhjärtade.
Citera
2019-01-10, 02:17
Medlem
Att han tillhör hbtq är fullständigt ointressant, att han är pedofil är däremot brottsligt.
Citera
2019-01-10, 02:36
Medlem
Bo är alltså inte BO utan GM? Creepy historia och jag tror dessvärre på ingen rök utan eld i det här fallet. Det väl tveksamt om dem dömer en oftredande 85-årig utlänning till något längre fängelsestraff. Tror mer på böter och livstids utvisning.
Citera
2019-01-10, 02:54
Medlem
Det kan vara så att hans spärrar börjat släppa på grund av begynnande demens och han vågar närma sig småungar. Vad jag frågar mig är om han smugit omkring svenska lekplatser och hjälpt till med gungandet.

En sak som verkar konstig är att han blonderat håret. Tror han att en skrynklig och skröplig gubbe på 85 år blir sexuellt attraktiv genom att blondera håret? Något måste vara helt galet med hans självuppfattning.
Citera
2019-01-10, 02:59
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Och det är sjukt att du inte behärskar svenska språket.

aldrig sett honom in action på tv heter det på svenska

Vadå är du hans svenska lärare? Njuter du av att rätta stavning på random folk på nätet?

För vara på OnTopic: Florida staten har samma regler om offentliga handlingar som Sverige som man kan se handlingar om brott och häktning handlingar och "FUP" direkt samma dag brottet laginförs, därav internet-meme "Florida man" och "The adventures of Florida man".
Senast redigerad av 22juni41 2019-01-10 kl. 03:02.
Citera
2019-01-10, 03:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a987
Som sagt, han kanske föredrar unga men myndiga pojkar.
Hur som helst, jag tycker man måste bedöma en människa för alla hens handlingar, INTE bara för några få dåliga handlingar. Och sen måste man också gradera de dåliga handlingarna, efter hur stor skada de har orsakat. Med största fokus på FYSISK skada. Bara för att en gammal gubbe smeker en pojkes lår, så är den pojken INTE förstörd för all framtid. Såvida inte en psykolog lyckas övertyga pojken om det förstås. Man behöver ju inte göra saken värre än vad den är, menar jag.
Det är just därför man borde kolla hans dator o telefon. Om han varit på små barn kommer det aldrig att komma fram annars.

Självklart är inte den nu aktuella pojken ”förstörd” för all framtid, men pedofili brukar inte handla om en enstaka händelse. Och just med tanke på att han är 85 kan antalet offer vara betydande.

Hittar de inget där bör han inte brännmärkas alltför hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in