2019-01-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
du

Du får ditt sagt att du ogillar muslimer och zigenare. Håll dig till ämnet för tusan. Så jäkla trött på svammel.

Det är du som svammlar och försöker få det till att det är nationalister som tar Bosse Hansson i försvar. Trots att Nordfront till Fria tider direkt gick ut med namn och bild. Medan det är ni vänsterextrema som försvara Bosse för att han är en svarthårog brunögd hbt person med olivfärgad hy. Jag menar det är aftonbladet och expressen som vägrar gå ut med namn och foto på honom.
Citera
2019-01-09, 19:12
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hela tråden är full av svenskar som försvarar pedofili och övergrepp på barn.

Jävla äckel hela högen. Ni är inte bättre än Muhammed och muslimer. Tydligen är Sverige fullt av pedofiler. Det ser vi ju här i tråden, Thailandresorna och Pride.

Bosse Hansson skall dömmas till hårt straff om han rört vid barnen. Fuck hans ålder, jävla dementa CP-gubbe som aldrig varit bra på något.

Du har fel. Ja, det är helt ok om de låser in honom på obestämd tid och är han pedofil som det ser ut som är han definitivt ett äckligt svin och jag tror det är få som är positiva till hans brott eller läggning, men du har har helt fel om hans kompetens som expertkommentator; på sin tid var han oerhört kunning och duktig på sitt jobb. Det är fullt möjligt att han varit bögpedofil i hela sitt liv, men det förändrar inte att han var bra på sitt jobb.
Citera
2019-01-09, 19:14
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Driver du med mig? Googla vet jag och läs lite om honom vet ja

Ett exempel bara idag i aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a2ROM4/tv-profilen-aker-ofta-till-usa-pa-vintrarna

Nöjd med det svaret eller behöver jag posta 10 länkar till?

Det där är ju från tiden när han arbetade.
Du skrev att han rest mycket "de senaste åren". Jag vill gärna veta mer om detta! Uppriktigt nyfiken vart han har semestrat, utöver USA.
Citera
2019-01-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du har fel. Ja, det är helt ok om de låser in honom på obestämd tid och är han pedofil som det ser ut som är han definitivt ett äckligt svin och jag tror det är få som är positiva till hans brott eller läggning, men du har har helt fel om hans kompetens som expertkommentator; på sin tid var han oerhört kunning och duktig på sitt jobb. Det är fullt möjligt att han varit bögpedofil i hela sitt liv, men det förändrar inte att han var bra på sitt jobb.

ja klarar han sig undan sånt här ett par gånger. Så blir det kanske en 8 åring han tafsar på. Sedan en 5 åring som han intalar sig har en muskulös rutmage som han bara måste känna på. Många homosexuella män är extremt sjuka och twinkfixerade. Vilket leder till riktig full on pedofili om man inte stoppar dem tidigt. Bara se på hur många av de sjukaste seriemördarna och barnvåldtäktsmännen som är bi och homosexuella.
Citera
2019-01-09, 19:17
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Oerhört tragiskt på många sätt!

Är ju långt ifrån läkare eller har annan psykiatrisk kunskap men kan en 85 åring ha den driften fortfarande?

Tydligen, tänk dig vad den här människan har haft för sig när han var yngre.Utlandsresor till Thailand och liknande, det, om något, är riktigt jävla skrämmande.
Citera
2019-01-09, 19:18
Medlem
Imnshos avatar
Man måste ju ge jänkarna att dom är jävligt på alerten när det gäller såna här "petty crimes". Det är stenhårt, fram till domaren, inte några långbänkar, och sedan ut med nunan i media.

Så borde det vara i Sverige också, men vi vet ju alla att så inte är fallet. Det hade varit bra mycket mer riskfritt för Bosse att köpa sig en hazar hemma i Tjockhult än att jaga pojkar i en lekpark som heter Oral Springs.
Citera
2019-01-09, 19:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:

"Bögpedofil" heter på svenska pederast, för din information. Det låter mindre vulgärt och är mer korrekt.
Citera
2019-01-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
15 års fängelse för att ha tafsat! Det är ju vad man får för mord här. USA är ett jäva efterblivet land. Varför åkte han dit. Men visst nåt jävla straff ska han ha. 5 mån kanske.

Ja, det är givetvis orimligt sett till brottets karaktär. I USA tar man tydligen inga risker oavsett brottets grad. De kör med nolltolerans och hård bevakning livet ut för att avskräcka och skydda minderåriga eftersom de värsta förövarna inte kan kontrollera sina impulser och begär. Bosse Hansson tillhör inte de värsta skulle jag tro.
Citera
2019-01-09, 19:20
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Det där är ju från tiden när han arbetade.
Du skrev att han rest mycket "de senaste åren". Jag vill gärna veta mer om detta! Uppriktigt nyfiken vart han har semestrat, utöver USA.

Om du läser i artikeln och lite på andra ställen så står det just att han rest mycket de senaste åren. (ser du inte ens det??)
Och tänk vad denna man har rest i jobbat innan det så det lär finnas material att gräva i här och där av mitt första inlägg.

Vad han han rest vet jag inte. Men intervju 2013 vet jag att han gillade resa i Europa som exempel. Min poäng är det finns nog ett annat att gräva i när någon börjar granska hans resande.
De senaste vintrarna har han varit i USA. Jag tror man kommer börja gräva där.
Citera
2019-01-09, 19:26
Medlem
RobertForsters avatar
Helt obegripligt hur ni alla orkar oja er över detta. Sveriges kändaste bög och snuskhummergubbe har råkat åka dit på lite tafs och ni håller alla på att smälla av pga chock.

Detta är ju inget som helst nytt för alla oss som har följt Bosse sedan 70-talet. Snacka om att me too-generationen är lättskrämda!
Citera
2019-01-09, 19:29
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:

Ytterst kompetent idrottsjournalist!

Sedan måste vi komma ihåg att skiten som skrivs om Bosse är rätt lösa rykten minst sagt här på Flashback!

-Misstolka mig rätt, jag gillar Flashback, annars hade jag inte varit medlem i så många år. Men det skrivs en massa skit och osanningar här också, tyvärr.

Om jag minns rätt, åter till Bosse alltså: Fick han någon jäkla sjukdom på en tjänsteresa som sportreporter för SVT i ett "varmare land". Om han fick myggbett med tillhörande sjuka eller något i den stilen. Därefter blev han sjuklig, och drog sig tillbaka frän arbetslivet/SVT.

Tydligen var det lungsjukdom enligt kvällspressen.
Citera
2019-01-09, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Om du läser i artikeln och lite på andra ställen så står det just att han rest mycket de senaste åren. (ser du inte ens det??)
Och tänk vad denna man har rest i jobbat innan det så det lär finnas material att gräva i här och där av mitt första inlägg.

Vad han han rest vet jag inte. Men intervju 2013 vet jag att han gillade resa i Europa som exempel. Min poäng är det finns nog ett annat att gräva i när någon börjar granska hans resande.
De senaste vintrarna har han varit i USA. Jag tror man kommer börja gräva där.

Men brukar inte proffspedofiler, såna som reser runt för att hitta lätta offer, välja barnprostituerade eller utsatta barn som inte vill gå till polisen? Bo Hansson verkar ju ha gått på välfungerande unga pojkar som direkt blev illa till mods och anmälde honom. Det verkar ju inte så erfaret av honom.
Eller så är det på ålderns höst han blivit oförsiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in