2019-01-09, 17:11
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hepp.., hepp...

Skulle offret vara vuxet, är det som du säger. Nu är inte offren vuxna.., då blir insatserna högre.

Intressant kan du utveckla? Rubriceras tafsande på barn som våldtäkt?
Citera
2019-01-09, 17:12
Medlem
Hegamons avatar
Bo Hansson är troligen inte sjuk, då jag inte tycker han sticker ut. Däremot är han troligen personlighetsstörd, då pedofili är ett tecken på psykopatiska drag. Likaså tycker jag Bo Hansson på minner mycket om Stefan Löven i sin personlighet. Pedofiler söker sig ofta till arbeten där dom får jobba med barn och ungdomar som inom idrotten.

Vad jag tänker är hur ska en gammal man klarar sig i amerikanskt häkte/jail/Penitentiary? Han kommer få träffa andra medfångar och risken är att han misshandlas och inte allra minst psykologiskt utsätts. Det är vad jag tror iaf kommer ske då hans medfångar får vetskap om att han antastat barn.

Han kommer vara "Old Head" på det amerikanska fängelset, men en gammal man har inte alltid skydd i att vara gammal. Håller han sig lugn kommer det nog gå ganska väl men ingen kan vara säker, det finns alltid oväntade saker som kan hända. Som att någon vill våldta han, kanske våldtagen av flera fångar samtidigt. Misshandel är också en stor möjlighet. Oavsett så kommer han hamna på ett ställe ingen person vill vara på.
Senast redigerad av Hegamon 2019-01-09 kl. 17:48.
Citera
2019-01-09, 17:12
Medlem
Sorgligt faktiskt. Jag har en känsla av att han har varit väldigt ensam.

Han blev ju utfrusen i hela Sverige när han sa, ungefär, "Åh nej, inte en svarting till", när en mörkhyad man gick in på plan för att spela för AIK. Eller något sådant.

PÅ grund av detta blev han så utfrusen och hatad att han sannolikt valde att lämna Sverige. Men i USA var det nog inte så lätt att skaffa nya vänner. Och så slutade det så här illa.

Jag tycker verkligen synd om honom och blir rätt beklämd av de hånfulla kommentarerna här.
Citera
2019-01-09, 17:18
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar

Han blev ju utfrusen i hela Sverige när han sa, ungefär, "Åh nej, inte en svarting till", när en mörkhyad man gick in på plan för att spela för AIK. Eller något sådant.

PÅ grund av detta blev han så utfrusen och hatad att han sannolikt valde att lämna Sverige. Men i USA var det nog inte så lätt att skaffa nya vänner. Och så slutade det så här illa.

Jag tycker verkligen synd om honom och blir rätt beklämd av de hånfulla kommentarerna här.

Absolut! Varje förövare har sin historia i bagaget..!! Varje förövare är en människa oavsett..
Citera
2019-01-09, 17:19
Medlem
Att semestra i USA är säkert trevligt, men att bryta mot lagen där och begå sexbrott (eller annan brottslighet) låter farligt då de har en annan inställning till brott och straff än vad som finns här i Sverige.

Jag kan inte bedöma hur allvarligt detta sexbrott är, men vissa allvarliga brott mot barn kan ju ge otroligt många års fängelse.
Citera
2019-01-09, 17:20
Medlem
Jon.Holmss avatar
Finns det någon uppgift om när borgen senast skall vara betald?
Citera
2019-01-09, 17:22
Medlem
Paradocss avatar
Någon som vet om han semestrat mycket i Thailand eller Kambodja??
Citera
2019-01-09, 17:24
Medlem
Nu har NBC uppmärksammat Bo Hanssons forna karriär och uppdaterat sin nyhet:

Citat:
A well-known retired sportscaster from Sweden is accused of groping a teenage boy at a park in Broward County.
Citat:
Hansson is famous in Sweden, where he was a long time sports journalist and commentator who covered the Olympics, World Cup and other big events.

https://www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html

Att Bo Hansson arresterats lyfts även fram som nummer två på NBC:s lista över dagens toppnyheter i Florida:

https://www.nbcmiami.com/news/local/6-Things-to-Know---Your-Top-Stories-For-Wednesday-January-9-504099401.html
Citera
2019-01-09, 17:24
Medlem
jugbandbluess avatar
ja, gamle bosse kommer nog få skäl att återanvända sin catchphrase "inte en svarting till", dock i ett helt annat bås än ett kommentatorsbås
Citera
2019-01-09, 17:27
Avslutad
Citat:

Fy Farao Bosse ligger skrynkligt till både i Sverige och USA !
https://nyheter24.se/sport/fotboll/allsvenskan/727963-rasistpahopp-i-sveriges-radios-sandning
Citera
2019-01-09, 17:28
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Såvitt jag förstår så har Bo Hansson supportat AIK i typ hela livet..

2012 sa han några icke politiskt korrekta ord och blev därmed utestängd från AIKs pressläktare.

Snacka om behandla sina fans illa.
---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------
För övrigt är det ju bara äckligt vad han tydligen sysslat med. Frågan är om han betett sig på
samma sätt i Sverige? Eller har kanske endast levt ut sina homofila och pedofila lustar under
sina många resor?
Citera
2019-01-09, 17:34
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Intressant kan du utveckla? Rubriceras tafsande på barn som våldtäkt?

Inte som våldtäkt (var sa jag det ?).., men det är försvårande och det vet du även !

Vad ger rubriker och strängare straff:

-Bosse tafsade på hotellstäderskan ?
-Bosse tafsar på underåriga ?

Skulle Bosse ha tafsat på en 45 årig hotellstäderska, så skulle han fått en utskällning, blivit utslängd ifrån hotellet och få en bot. Knappast något mer.

Men nu är det fråga om iallafall en 13-åring.., som Bosse skall ha uppsökt vid parken, vid sk "monkeybars" som används främst utav barn.

Går man på underåriga, så ger det straff. I USA är ju även denna juss längre kommet med bla : Statutory rape
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in