2019-01-09, 12:08
Medlem
AjAjAjVilkenOturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreun.Korman
Jag har med egna ögon sett exakt detta för många år sedan. Hur Bosse närmast desperat ihärdigt försökte locka med sig killar i 12-13 årsåldern. Han bodde precis bredvid planen där pojklagen tränade. Riktigt obehagligt.

Jag misstänker att anledningen till att Bosse klarat sig från AIDS är att han är renodlad pederast med preferens för prepubertala gossar.
Väldigt märkligt att han inte åkt fast för länge sen. Han måste ha hållit på i närmare 50 år.

Han måste ha fått "hjälp" av svensk media när hans sexuella läggning och beteende inte kom ut tidigare. Tänk er Sverige på 70-talet och med endast 2 TV-kanaler, och med Bosse i Tv-Sporten och Lennart Svahn med John Blund i famnen i programmet "halvsju". Inte kunde man ha krossat dessa "TV-stjärnor" med att skriva om att de var bögar och Bosse springandes efter pojkar längs fotbollsplanen.
Fy faan vilket hyckleri.
Citera
2019-01-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smygflummaren
Varför väljer man USA om man gillar antasta barn????? Hela nationen har ju pedofilifobi. Straffen är stenhårda.

Vi vet väl inte att han reste dit enbart för att antasta. Troligen fanns det annat som lockade också. Staten Florida är känd för att vara en magnet för pensionärer.... sol, bad, golf, hög levnadsstandard etc.
Citera
2019-01-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lennart var väl sambo med David Bonnier under många år fram till sin död -- så tror du har fått det där om bakfoten,
Och Persbrandt har under många år hängt ihop med Sanna Lundell. Innebär det att alla som minns honom som partner till Maria Bonnevie har fått det om bakfoten?

Ingen har mig veterligen påstått att Hansson/Bonnier-tidsperioderna överlappade. Förvisso är det sant att svanar oftast har förhållanden som varar livet ut, men det gäller alltså fågelarten svan, inte folk som råkar heta Swahn i efternamn.

Huruvida Hansson och Swahn hade en grej finns det inga klockrena källor på, bara skvaller. Här är t ex en passage från ett blogginlägg från 2008 när Swahn dog:
En gång kom dock min faster på besök från Stockholm, och hon kunde minsann berätta att Lennart Swahn och Bosse Hansson på tevesporten hade flyttat isär. Det betydde alltså att de bott ihop, vilket betydde att de var "fikusar".
Citera
2019-01-09, 12:15
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Och Florida dessutom, Sverige borde försöka få hem honom.
Sydstater brukar väl ha tuffare lagar och straff generellt? Hur är det i Flordia?

Tänker på Texas där jag bodde ett halvår, man såg skyltar överallt med "Don´t mess with Texas" och dödstraff fanns, vad jag minns.
Citera
2019-01-09, 12:16
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Hansson is facing charges of lewd and lascivious conduct towards a minor between 12 and 16 years old.

Tror jag och många andra missuppfattat. 12-16år är inte fängelsetiden man pratar om. Utan det är åldern på brottsoffren.
Citera
2019-01-09, 12:16
Medlem
GormDenGamles avatar
Alltså helt ärligt; är det verkligen min hjälte, Bosse, som är gripen.
Bosse är ju 85 år. Och han på klippen verkar yngre än 85 år. Och i bra form.
Citera
2019-01-09, 12:18
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Att han tafsar på småpojkar, och nu är gripen för det, är inte bevis nog för er?
Fast han är inte dömd än. Polisen har ju bara pojkarnas ord som bevis dom söker ju vittnen.
Citera
2019-01-09, 12:23
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liten-kuk
Han var väl med i skrönan om när Lennart Swahn fick uppsöka akuten för att ta ut en toaborste ur Anus som Bo Hansson så snälla hjälpt till att placera där?

Det var ett rosa stearinljus, och det var inte Lennart Swahn. Det var Jan Svanlund på tv-sporten, expert på motorsport bl.a.

Fick det berättat för mig på 80-talet av en person som hade en närstående som jobbade på just den akutmottagningen.
Citera
2019-01-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikkeMus
Kul att du tror att alla som bor ihop är "fikusar". Vem bor du med?
Glapp i läsförståelsen much? "Jag" tror ingenting, jag citerade ett blogginlägg som i sin tur citerade en annan källa. Kunde knappast ha framgått tydligare eftersom jag både angav det innan samt använde indrag.
Citera
2019-01-09, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Jag tror inte att homosexuella är pederaster i högre grad än heterosexuella män eller kvinnor... Snarare kan det vara vanligare bland heterosexuella.

Homosexualitet är ingen sjukdom, det är inget som går att bota, och det är accepterat bland de flesta normala människor. Jag har inte några problem med att folk är homosexuella, däremot så är det synd om dem som inte törs leva öppet med det.

Bosse har givit sig på någon utan att den har varit med på sex, och framför allt så är det ett barn som han har givit sig på. Troligtvis så finns det en massa grabbar här i Sverige som har blivit offer för hans pedofili om det är det han lider av.

Jag hoppas att han har kontrollerat sina sjuka lustar tidigare, och att det här är hans första o sista offer, men tyvärr så finns det nog fler offer från tiden han var sexuellt aktiv.

Ja i början av tråden finns de en som blivit uppvaktad av honom. De förklarar ocksp varför han varit ensam större del av sitt liv. Han har dragit sig undan självmant. Kanske för att han inte trivts med sig själv eller för han inte ville nån hemlighet skulle komma ut.

Min fråga är hur han haft råd å resa till USA och va dör så länge. Hade han gott om stålar? Nån som vet hur han bott?
Citera
2019-01-09, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av minnesota
Vi vet väl inte att han reste dit enbart för att antasta. Troligen fanns det annat som lockade också. Staten Florida är känd för att vara en magnet för pensionärer.... sol, bad, golf, hög levnadsstandard etc.
Han är där en månad varje år över jul/nyår. Kan vara pga lungsjukdomen eller så har han någon släkt han hälsar på.
Citera
2019-01-09, 12:29
Medlem
Bosse kanske fått en sånt där "vad skulle du göra om du visste att du skulle dö inom en vecka"-moment.
Han har hållit sig hela livet, men eftersom döden väntade om ett par dagar så reste han till USA för att
uppfylla sin dröm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in