2019-01-09, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Jag har läst ikapp lite och kan konstatera följande.

Att det är som vanligt

När män talar om att knulla horor och gå på bordell talas det om den fria viljan och att alla är vuxna.

När det talas om kvinnor som knullar runt och njuter av sin generösa sexualitet och flertalet orgasmer per samlag då är hon en hora som förstör grundbultarna i samhället. Det talas om hur kvinnors sexualitet borde begränsas, om att kvinnor är barn. Det talas om att "knulla runt" inte är bra för kvinnor. Som om förmågan till njutning inte ligger för någon som kan komma 7-10 gånger på raken.

Gud gav kvinnan förmågan till enorm sexuell njutning. Jag tolkar det som att kvinnor borde njuta så jävla mycket de kan.

Men män blir skiträdda: "DET ÄR JU NI KVINNOR SOM SKA HÅLLA SAMMAN SAMHÄLLET GENOM ATT HÅLLA SAMMAN BENEN. MÄÄÄÄHHH DET VAR JU VI MÄN SOM SKULLE FÅ KNULLA RUNT BUUHUUU MAAAAMMMAA NU ÄR JAG LEDSEN!!!".

En del män blev riktigt rädda när kvinnor började njuta av sex. Varför? Därför att många män är egoistiska bortskämda barn.

"Någon måste ju upprätthålla hedern. Jamen det är ju tråkigt och kräver ansvar. Jamen klistra på kvinnor en massa skit om religion och moral så kväver vi deras sexualitet".

Det är därför en del män här ursäktar sin egen låga moral genom att projicera sin skit på kvinnor.

Det är ju rasblandning de flesta är emot när kvinnor horar runt. Sedan är det ju fylleriet som man är emot i andra hand. Passar inte att fina flickor super och fnaskar hejvilt. Fnaskandet bör skötas snyggt.

Hora lagom. När du börjar se härjad ut då har det gått för långt. Sluta innan dess!

Citat:
Absolut och några av de största hycklarna sitter här och häckar.

Tror du jag hycklar när jag säger att det är upphetsande när unga tjejer tillfälligt måste prostituera sig för pengar?

Citat:
Ursprungligen postat av ixan
Har inte sett en enda man i denna tråd som verkar bry sig om att prostitution är en konsekvens av antingen fattigdom eller våld. Att tre av fyra flickor som befinner sig i prostitution i Sverige kommer från fattiga länder.

Är det oviktigt så länge som män får utlopp för sina sexuella frustrationer?

Ja, det är tråkigt, tydligen har inte dessa fattiga flickor någon man som tar hand om dem. Då kan ju bordellen bli en kanal för svenska män att träffa dessa flickor och kanske bilda par nu när svenska kvinnor är för kräsna.

Citat:
Japp.

Och i samma andetag kräver de respekt och tacksamhet. OCH pratar ner kvinnlig sexualitet som något äckligt och nedbrytande.

Kvinnor bör visa tacksamhet mot män då män nästan aldrig sviker en utsatt kvinna, men tyvärr är vi slavar under vår mörka sexuella sida som vi försöker hålla i schack så gott det går.
Citera
2019-01-09, 04:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleAnkaPartiet
Det är ju rasblandning de flesta är emot när kvinnor horar runt. Sedan är det ju fylleriet som man är emot i andra hand. Passar inte att fina flickor super och fnaskar hejvilt. Fnaskandet bör skötas snyggt.

Hora lagom. När du börjar se härjad ut då har det gått för långt. Sluta innan dess!

Tror du jag hycklar när jag säger att det är upphetsande när unga tjejer tillfälligt måste prostituera sig för pengar?

Ja, det är tråkigt, tydligen har inte dessa fattiga flickor någon man som tar hand om dem. Då kan ju bordellen bli en kanal för svenska män att träffa dessa flickor och kanske bilda par nu när svenska kvinnor är för kräsna.

Kvinnor bör visa tacksamhet mot män då män nästan aldrig sviker en utsatt kvinna, men tyvärr är vi slavar under vår mörka sexuella sida som vi försöker hålla i schack så gott det går.
Hahah bu hu rasblandning :-( Avundsjuka annars. Denna tråd bevisar tydligt att svenska män är skit och absolut inget att ha.

Kan nån mod.kasta tråden i papperskorgen förresten. ??? Tack på förhand
Citera
2019-01-09, 04:59
Medlem
Stalinfuhrers avatar
Kvinnor är emot prostitution eftersom det minskar deras egna sexuella makt/värde. Oavsett vad de anger som svepskäl så handlar det inte om mer än så.
Citera
2019-01-09, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinfuhrer
Kvinnor är emot prostitution eftersom det minskar deras egna sexuella makt/värde. Oavsett vad de anger som svepskäl så handlar det inte om mer än så.

Jag tror snarare det handlar om att man tycker synd om dessa kvinnor.
Citera
2019-01-09, 06:29
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Jag har läst ikapp lite och kan konstatera följande.

Att det är som vanligt

När män talar om att knulla horor och gå på bordell talas det om den fria viljan och att alla är vuxna.

När det talas om kvinnor som knullar runt och njuter av sin generösa sexualitet och flertalet orgasmer per samlag då är hon en hora som förstör grundbultarna i samhället. Det talas om hur kvinnors sexualitet borde begränsas, om att kvinnor är barn. Det talas om att "knulla runt" inte är bra för kvinnor. Som om förmågan till njutning inte ligger för någon som kan komma 7-10 gånger på raken.

Gud gav kvinnan förmågan till enorm sexuell njutning. Jag tolkar det som att kvinnor borde njuta så jävla mycket de kan.

Men män blir skiträdda: "DET ÄR JU NI KVINNOR SOM SKA HÅLLA SAMMAN SAMHÄLLET GENOM ATT HÅLLA SAMMAN BENEN. MÄÄÄÄHHH DET VAR JU VI MÄN SOM SKULLE FÅ KNULLA RUNT BUUHUUU MAAAAMMMAA NU ÄR JAG LEDSEN!!!".

En del män blev riktigt rädda när kvinnor började njuta av sex. Varför? Därför att många män är egoistiska bortskämda barn.

"Någon måste ju upprätthålla hedern. Jamen det är ju tråkigt och kräver ansvar. Jamen klistra på kvinnor en massa skit om religion och moral så kväver vi deras sexualitet".

Det är därför en del män här ursäktar sin egen låga moral genom att projicera sin skit på kvinnor.

Nej.

Det handlar om att värna kärnfamiljen, vilken är grunden i stabila samhällen och en förutsättning för vettig barnuppfostran.

Sen är det så att statistiken är ganska tydlig; juveler sexpartners du haft, ju sämre är förutsättningarna för att ditt förhållande inte kommer hålla.

Detta är dåligt för samhället och barnen.

Därför bör man främja få sexuella partners och stabila förhållanden.
Citera
2019-01-09, 06:35
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

Nej, kvinnor bör inte visa män tacksamhet.

Tacksamhet, som allt annat, ska delas ut på individuell basis.
Det finns skitstövlar till män, och det finns skitstövlar till kvinnor.
Citera
2019-01-09, 06:37
Avslutad
Citat:

Hahaha är det "rasblandning" nu helt plötsligt. Och det kommer från någon som sätter på slaviska/thailändska(?) horor på regelbunden basis.

Och oj horkarlen behagar vara nykterist..... ja mycket ska man höra.

Fina och ofina flickor finns inte, bara individer. Men redan här börjar det väl bli för avancerat för dig.

Citat:

De visdomsorden är nog mer för dig själv.

Citat:

Verkligen inte, många män är empatistörda och är oförmögna till medlidande. Du skiter ju också i om det är tillfälligt eller inte som hon måste prostituera sig, du tänder ju på själva tvånget och att förnedra en annan människa.

Citat:

Som sagt, du skiter i dessa "fattiga flickor". Dessutom är det svenska män som är kräsna som kräver oskuld och nykterhet. Men bilda par med en hora från något öststatsland eller Thailand det tycker du passar?!

Citat:

Hahaha historien är full av slagna, våldtagna och svikna kvinnor. Fast det är klart, du ser det ju inte så eftersom du antagligen tänder på det.
Citera
2019-01-09, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Nej.

Det handlar om att värna kärnfamiljen, vilken är grunden i stabila samhällen och en förutsättning för vettig barnuppfostran.

Sen är det så att statistiken är ganska tydlig; juveler sexpartners du haft, ju sämre är förutsättningarna för att ditt förhållande inte kommer hålla.

Detta är dåligt för samhället och barnen.

Därför bör man främja få sexuella partners och stabila förhållanden.

Det blev nog fel här. Din kommentar var nog menad för dem som går på bordell och horar runt i Thailand och liknande. Det är de som förstör sina familjer.
Citera
2019-01-09, 06:47
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Det blev nog fel här. Din kommentar var nog menad för dem som går på bordell och horar runt i Thailand och liknande. Det är de som förstör sina familjer.

Alla som ligger runt gör det.

Ytterst få lyfter fram värdet av stabila kärnfamiljer idag.
De som hyllas är frånskilda eller singlar.
Citera
2019-01-09, 06:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Alla som ligger runt gör det.

Ytterst få lyfter fram värdet av stabila kärnfamiljer idag.
De som hyllas är frånskilda eller singlar.

Hur ser en "stabil" kärnfamilj ut? Hur fungerar den?

Nej frånskilda och singlar "hyllas" inte. Däremot är det inte så stigmatiserat längre att vara frånskild eller singel.
Senast redigerad av Jenny9 2019-01-09 kl. 07:01.
Citera
2019-01-09, 07:11
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Hur ser en "stabil" kärnfamilj ut? Hur fungerar den?

Nej frånskilda och singlar "hyllas" inte. Däremot är det inte så stigmatiserat längre att vara frånskild eller singel.
Kärnfamilj:två vuxna som bor tillsammans, fungerar som en enhet, oftast med icke myndiga barn.

Frånskild med hemmavarande barn borde vara det.
(Utan barn är skit samma)
Citera
2019-01-09, 07:22
Medlem
Merwinnas avatar
Jag är kvinna men definierar mig inte som feminist (som feminismen har blivit nu med genustrams o.s.v.).

Tja. I Danmark är ju prostitution tillåtet. Och det finns sidor på nätet, där danska män helt öppet sitter och poängsätter och jämför olika namngivna prostituerade kvinnor, ungefär som om de skulle diskutera ett inköp av ett sällskapsdjur t.ex.. Fast i mer nedvärderande termer, än vad någon västerlänning skulle använda om en hund eller en ko, då... "Är hon bra på att kn*lla?" "Ja, fast hon är förbi sitt bäst före-datum nu. Börjar bli lite sladdrig här och där." Var det svar på din fråga..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in