Citat:
Jag behöver inte bevisa något som jag inte påstår.
Jag tycker att du ska bevisa följande påstående.
Polisen la inte originalen i FU, den gömde dem i extra sidomaterialet för att försvaret inte skulle hitta dem. Blodet är verifierat av SKL.
Då ska jag göra dig förvånad. MB lämnade falskt bevis och spanades på.
Efter två öl har man ett hum om när man kommer hem och vad man gjorde. Det är inte bara hemtidpunkten som skiljer.
Kim kunde ha struntat i att berätta att Vatchareeya var hemma hos honom. Ingen såg henne komma och gå. Du utnyttjar Kims ärlighet för att spä på dina sjuka fantasier.
Jag tycker att du ska bevisa följande påstående.
Polisen la inte originalen i FU, den gömde dem i extra sidomaterialet för att försvaret inte skulle hitta dem. Blodet är verifierat av SKL.
Då ska jag göra dig förvånad. MB lämnade falskt bevis och spanades på.
Efter två öl har man ett hum om när man kommer hem och vad man gjorde. Det är inte bara hemtidpunkten som skiljer.
Kim kunde ha struntat i att berätta att Vatchareeya var hemma hos honom. Ingen såg henne komma och gå. Du utnyttjar Kims ärlighet för att spä på dina sjuka fantasier.
Du kallar det att polisen gömmer bilder. Det är sjukt. Det är ett helt naturligt tillvägagångssätt att endast ta med en liten del av allt material i den FU som du och alla vi andra får ta del av. Vissa saker får inte den åtalade ta del av på grund av sekretess men det gällde inte dessa bilder du fastnat vid.
Du kallar olika vittnesuppgifter för falska. Det är också sjukt. Det är normalt att människor inte har exakt samma tidsuppfattning i förhör. Det är faktiskt så att polisen blir mer misstänksamma om alibin och tider stämmer lite för mycket.
De spanade på karatetränaren vilket borde förvåna dig! Jag blir inte förvånad, det är ett naturligt tillvägagångssätt innan alla undersökningar är klara och personen kan avskrivas som misstänkt.
En del människor behöver inte ha druckit sig redlösa för att ha olika uppfattningar om tider. Alla är inte som robotar utan kan vara dagvilla och till och med osäkra på datum.
Hur fan skulle Kristoffer veta att ingen sett Vatchareeya komma eller gå? Hur kunde han vara säker på att Vatchareeya inte berättat för andra ( i sms eller muntligt) vart hon skulle den kvällen? Tänk lite för sjutton. Självklart vågar han inte riskera att bli påkommen med en sådan lögn.

Jag fick veta i förrgår att det var skorna vid ytterdörren som var retuscherade. Om jag vore oärlig hade jag inte lagt fram uppgiften och förkastat min egen hypotes, det förstår du väl?