Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
Husbil???
Du blandar ihop mig med nån annan som du diskuterat nåt med.
Och om vi diskuterar icas återbäring så använder jag ica kortet då jag kommer ihåg att ha de i fickan i annat fall skiter jag i de.
Jag är ivartfall inte lika snål och fattig som du som anser dig behöva 0,7%= 70kr i återbäring(inte ens en lunch) på 10000 handlade kronor som du redan betalar iform av höjda priser pga ditt kreditkortsanvändande.
Jag förstår ivartfall att ica höjt vissa priser 1-5% för att ge 1% tillbaks.
No big deal.
Jag stödjer inte att dränera svensk ekonomi genom kreditkortsanvändning men du som ointelligent tattare kommer ju fortsätta göra det då du skiter i dina grannar.
Mer behöver icke diskuteras.
Självklart använder jag både ICAkortet och mina gratiskort som ger avkastning.
Du dränerar svensk ekonomi, jag däremot drar in högvis av friska pengar till Sverige, dels genom lön från utlandet och dessutom utdelningar från utländska bolag.
Fast en misslyckad tattare som dig förstår inte ens det mest grundläggande i ekonomin, tärande byfånar som dig borde vi deportera, ni tillför ingenting till detta landet.
Att du dessutom verkar va så korkad att du endast klarar av att komma ihåg att ha ett kort med dig i fickan visar att du inte bara är en loser... du bär dessutom på en dålig genkombination.
Och så länge ”mina grannar” är som dig så kommer jag inte bry mig om er.. ni har en dålig genpool och ni måste bort före landet kan utvecklas igen.
Att du dessutom inte klarar av att fixa en lunch för 70 spänn visar än en gång.... vi behöver inte sådana som dig... ni skall bort.