2019-01-03, 20:34
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Den siffran är höst ovetenskaplig. Man pratar i forskningen om upp till en miljon kvinnor, av 35 miljoner. Det är en majoritet eller?

Du har givetvis inte 100% koll på det där med statistik, eller hur? Du fattar väl själv att det varasig är 5-åringar eller 60-åringar som prostituerar sig, utan kvinnor runt 18-29, och befolkningspyramiden ser ut så här:

https://www.indexmundi.com/thailand/age_structure.html

Alltså finns runt 5 miljoner kvinnor mellan 18-30 och kanske 1 miljon av dem som prostituerar sig. Man kan anta att 20% av 30- till 70-åringar är fd prostituerade.

Man får hoppas att färre prostituerar sig bland 0-15 åringar, eller var säger du?

JAg är ju frihetsfundamentalist och tycker att folk ska vara fria att göra egna val i livet, men jag hoppas att framtidens thailändska kvinnor gör bättre val, kanske har råd att göra bättre val.

Citat:
Nu ska jag bli sådär postmodäääärn som du är, hur kan man vara helt säker på något. Lämna min fru nu, annars hittar jag dig och ger dig en välförtjänt smäll.

Jag debatterar på ett öppet debattforum i en samhällelig fråga. Du är kanske inte heller medveten om att Ytådens tema är Dags att överge svenska kvinnor utan du tror att temat är Bilmeck från Falun med författarambitioner leker dr Freud?

Du gillar att rapa ut begrepp som du inte förstår dig på, eller hur? Postmodern, Freud och Nietzsche. Bara en av de har haft influens i mitt sätt att se Världen, och de två övriga är jag extremt kritisk emot.

Vad sägs om att förhålla dig till saker du förstår dig på nästa gång?

Jag funderar på vad det kan vara för något. Typ hur många baht olika saker kostar, vore intressant att höra.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-03 kl. 20:43.
Citera
2019-01-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Du har givetvis inte 100% koll på det där med statistik, eller hur? Du fattar väl själv att det varasig är 5-åringar eller 60-åringar som prostituerar sig, utan kvinnor runt 18-29, och befolkningspyramiden ser ut så här:

https://www.indexmundi.com/thailand/age_structure.html

Alltså finns runt 5 miljoner kvinnor mellan 18-30 och kanske 1 miljon av dem som prostituerar sig. Man kan anta att 20% av 30- till 70-åringar är fd prostituerade.

Man får hoppas att färre prostituerar sig bland 0-15 åringar, eller var säger du?

JAg är ju frihetsfundamentalist och tycker att folk ska vara fria att göra egna val i livet, men jag hoppas att framtidens thailändska kvinnor gör bättre val, kanske har råd att göra bättre val.

Du gillar att rapa ut begrepp som du inte förstår dig på, eller hur? Postmodern, Freud och Nietzsche. Bara en av de har haft influens i mitt sätt att se Världen, och de två övriga är jag extremt kritisk emot.

Vad sägs om att förhålla dig till saker du förstår dig på nästa gång?

Jag funderar på vad det kan vara för något. Typ hur många baht olika saker kostar, vore intressant att höra.
He he ömma tår igen. Bilmecken.

Jag förstår ju att det inte är lätt. Där i mörkret. Med De Stora Tankarna. Men nu kan människor se dig som du är.
Citera
2019-01-03, 20:58
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
He he ömma tår igen. Bilmecken.

Jag förstår ju att det inte är lätt. Där i mörkret. Med De Stora Tankarna. Men nu kan människor se dig som du är.

Jag är en postmodern bilmakaniker med stora tankar i mörkret? Måste säga att tanken i sig är ganska postmodern, dvs: nonsensical. Men ganska underhållande, gör dig till en lika bra postmodern konstnär som alla andra.

Men jag önskar allt jag hade en bilmekanikers lön. Hade då sluppit vara karaktären i Cornelis "somliga går med trasiga skor".
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-03 kl. 21:28.
Citera
2019-01-03, 21:26
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
När den svenska kvinnan sedan dresserat sin lilla lydiga knähund att sitta vackert på kommando finner hon honom tråkig. Då blir det fittrace på stan, polera kurdballe eller åka gangsterstång. Vem vill inte vara en i raden för någon "kulturell" dramaten-"alfa".

Så enkel du är. Svenska män är lydiga knähundar och svenska kvinnor vill knulla kurder och gangstrar.

Du kanske ska umgås mer utanför din egen grupp eller klass. White trash kan vara roliga att festa med i tonåren, men sen måste man ha vänner med mer substans.
Citera
2019-01-03, 21:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Rada gärna upp faktafelen jag och andra här i tråden gör oss skyldiga till. Då kan ju debatt uppstå.
Att du är försmådd för att du inte får stå i centrum skiter jag i.

1. Du hävdar att samtliga svenska kvinnor eller den stora majoriteten är indoktrinerade av radikalfeminismen. Det är antaganden och inga fakta.

2. Du hävdar att samtliga svenska kvinnor skulle vara skräp som inte är lojala mot sina män, eller svenska män i allmänhet. Igen, antaganden och inga fakta. Har du ens någon statistik på hur många svenskor som har ingått äktenskap med män från andra länder? Vet du, jag är rätt säker på att det inte är så många.

3. Du hävdar att asiatiska kvinnor skiljer sig från svenska gällande lojalitet och hypergami. Detta ÄR faktafel, då varenda person med objektivt seende ser att just det faktum att asiatiska kvinnor söker sig till västerländska män är hypergami i sin renaste form. Lojaliteten mot deras egna män är således inte stor.
Nu har jag tidigare sagt att jag inte dömer asiatiska kvinnor för detta då de har den livssituation de har, jag reder bara ut dina felaktiga uppfattningar.
Citera
2019-01-03, 23:00
Medlem
Citat:
Jag är en postmodern bilmakaniker med stora tankar i mörkret? Måste säga att tanken i sig är ganska postmodern, dvs: nonsensical. Men ganska underhållande, gör dig till en lika bra postmodern konstnär som alla andra.

Men jag önskar allt jag hade en bilmekanikers lön. Hade då sluppit vara karaktären i Cornelis "somliga går med trasiga skor".
Jag vet ju inte mer än dina egna ord. Du kanske hittade på allt om författarplaner, ditt mörker, din arbetslösa alfahannetillvaro. Det är i sammanhanget rätt ointressant. Här diskuterar vi ju samhällsfenomen och inte person, antar jag. Eller?
Citera
2019-01-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så enkel du är. Svenska män är lydiga knähundar och svenska kvinnor vill knulla kurder och gangstrar.

Du kanske ska umgås mer utanför din egen grupp eller klass. White trash kan vara roliga att festa med i tonåren, men sen måste man ha vänner med mer substans.
Ja jag är en rätt okomplicerad person och trivs med det. Jag tror att klasslös fångar mig rätt bra. Hemma ingenstans och överallt, wherever i lay my hat ..........
Citera
2019-01-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
1. Du hävdar att samtliga svenska kvinnor eller den stora majoriteten är indoktrinerade av radikalfeminismen. Det är antaganden och inga fakta.

2. Du hävdar att samtliga svenska kvinnor skulle vara skräp som inte är lojala mot sina män, eller svenska män i allmänhet. Igen, antaganden och inga fakta. Har du ens någon statistik på hur många svenskor som har ingått äktenskap med män från andra länder? Vet du, jag är rätt säker på att det inte är så många.

3. Du hävdar att asiatiska kvinnor skiljer sig från svenska gällande lojalitet och hypergami. Detta ÄR faktafel, då varenda person med objektivt seende ser att just det faktum att asiatiska kvinnor söker sig till västerländska män är hypergami i sin renaste form. Lojaliteten mot deras egna män är således inte stor.
Nu har jag tidigare sagt att jag inte dömer asiatiska kvinnor för detta då de har den livssituation de har, jag reder bara ut dina felaktiga uppfattningar.
1. Ja. På vilket vis har jag fel där och var påvisar di dessa fel?
2.Nej finns ju många guldkorn, så kallade avvikare. Men varför chansa och stoppa in snoppen på måfå? Konsekvenserna är alltför stora och glädjen för liten med en svensk kvinna. På börsen kallas det risk/reward. Förstår du?
3. Nej jag har aldrig hävdat att asiatiska kvinnor inte lider av hypergami. Det är en lögn. I asiatisk kultur är kvinnor fortfarande familjeorienterade och inte skräckslagna av en penis. Det har jag hävdat. I Sverige är en penis dålig, i Asien är en penis bra. Uttrycker jag mig tillräckligt tydligt för att du i ditt lilla minne och med din feministiska paranoia inte ska lyckas missförstå mig.
Citera
2019-01-03, 23:17
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag vet ju inte mer än dina egna ord. Du kanske hittade på allt om författarplaner, ditt mörker, din arbetslösa alfahannetillvaro. Det är i sammanhanget rätt ointressant. Här diskuterar vi ju samhällsfenomen och inte person, antar jag. Eller?

Arbetslösa alfahanar är antagligen åtminstone något mer förekommande än postmoderna bilmekaniker, tror jag...

Men jag har aldrig kallat mig själv för alfahane, utan bara sagt att jag har extrem disagreableness som gemmensam variabel med alfahanar, men i övrigt känner mig mycket obekväm att leda andra, vilket antagligen är viktigaste variabeln ifall vi ska klassifiera vad som är en alfahane.

Jag har inte heller kallat mig för mörk, enbart att mina fantasier har tagit mig till mörka ställen. Författarplaner kan sedan vem som helst ha, så finns ju ingen skryt med det. Finns en miljon losers därute som vill bli författare och bara 1% lyckas (vet inte vart resten tar vägen). Skulle jag vilja ljuga skulle jag kunna säga att jag redan är framgångsrik författare.

Du kan själv ha författarplaner just nu, skriv om postmoderna bilmekaniker som leker dr.Freud om nätterna på internet, samt lillskrots poesisamling tagen direkt från denna tråd, tillägnad alla fantastiska asiatiska kvinnor därute.
Citera
2019-01-03, 23:21
Medlem
Citat:
Arbetslösa alfahanar är antagligen åtminstone något mer förekommande än postmoderna bilmekaniker, tror jag...

Men jag har aldrig kallat mig själv för alfahane, utan bara sagt att jag har extrem disagreableness som gemmensam variabel med alfahanar, men i övrigt känner mig mycket obekväm att leda andra, vilket antagligen är viktigaste variabeln ifall vi ska klassifiera vad som är en alfahane.

Jag har inte heller kallat mig för mörk, enbart att mina fantasier har tagit mig till mörka ställen. Författarplaner kan sedan vem som helst ha, så finns ju ingen skryt med det. Finns en miljon losers därute som vill bli författare och bara 1% lyckas (vet inte vart resten tar vägen). Skulle jag vilja ljuga skulle jag kunna säga att jag redan är framgångsrik författare.

Du kan själv ha författarplaner just nu, skriv om postmoderna bilmekaniker som leker dr.Freud om nätterna på internet, samt lillskrots poesisamling tagen direkt från denna tråd, tillägnad alla fantastiska asiatiska kvinnor därute.
Men bubben. Det finns ju här på FB .......

Skillnaden mellan dig och mig är att du är en pojke som lever i tänkomvärlden, jag är en man som försöker se världen som den är. Men visst, man kan ju hitta på lite vad som helst, Sverige är ett bra exempel på det.
Citera
2019-01-03, 23:28
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
, jag är en man som försöker se världen som den är. .

Haha. Ok. När blev du en man? När pengarna räckte till att få knulla? Kom du då även på alla kvinnors hemliga natur?
Citera
2019-01-03, 23:32
Medlem
Citat:
Haha. Ok. När blev du en man? När pengarna räckte till att få knulla?
Tröttnar du aldig på tjejtjafset, det privata är politik och så vidare? På allvar, tror du någon med en iq över 100 blev imponerade av det inlägget? Eller är du där nu att du vill hävda att ekonomisk framgång för män inte korrelerar med sexuell framgång? Den fattiga knullaren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in