Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Kan du inte försöka hålla dig lite kort och koncis? Vet ju att du är en författarwannabe men intelligenta människor uppskattar koncentration i en debatt, inte massa luft.
I Thailand råder ett stort överskott av kvinnor. Det visste du ju redan, du är ju begåvad och vet vad du pratar om. I stora delar av Sydostasien ser man på den nordiska genetiken och utseendet med stor beundran. Någon som fått beröm för sin raka näsa av en asiatisk kvinna? Sedan är ju en vit ljus hud ett tecken på framgång i flera asiatiska kulturer. Solbränd, mörk står för utomhusarbete och fattigdom. Tex är ju stora delar av den thailändska eliten ljusare kinesättlingar.
Jag är väldigt koncis, och länkade en youtubevideo med massor av exakta studier och mätningar som visar på asiatiska kvinnors illojalitet mot egna folkgruppen som överträffar alla andra folkgrupper, du undviker fortfarande att besvara vad MGTOW asiater säger om sina kvinnor.
Citat:
Nej asiatiska kvinnor respekterar inte min manlighet. Dessa kvinnor är inte uppfostrade i en manshatisk kvinnokultur. Förstår du skillnaden? Dem har inte lärt sig att kräva livet ur en man.
Den skillnaden ger jag dig rätt i. Här har din enda poäng. Den kanske rentav är värdefull.
Citat:
Ja vit västerländsk kultur är på väg att gå under. Ett feminiserat känslosamhälle går nog alltid den vägen. Vi kan väl dricka gravöl över den mest framstående kulturen i mänsklighetens historia? Everything comes to an end.
Varsågod att ge upp, jag dömer dig inte för det. Jag bara funderar lite kring din brist på insikt när du sitter och skriver poesier tillägnad thailändska kvinnors lojala natur när hela Thailand är en stor fet bordell för utländska män.
Jag vill inte vara elak, men har du någonsin ens funderat på hur många män din fru möjligen kan ha haft innan dig? Jag tror vi måste förhålla oss till sanningen, du har inte skaffat dig en kvinna från Sydeuropa eller Mellanöstern där kvinnor i snitt har färre män än svenska kvinnor. Du har skaffat en kvinna från en kultur där de knullar omkring när pengar finns involverade, hur går det till i varje jävla massagesalong i Sverige?
Eller är du så romantisk av dig att du tror du var hennes första? Din erfarenhet har i hela ditt liv varit att kvinnor bara vill ha pengar, för att det är sättet som JUST DU kunnat få kvinnor, är inte det ändå ganska uppenbart?
Tror du att Brad Pitt tror han fått kvinnor bara pga pengar? Tror du att han inte fick kvinnor innan han blev känd skådespelare? Eller tror du att Brad Pitt är ond bad boy?
Jag söker lite mer mångfaceterad analys, herregud.
Citat:
Mikael Persbrandt verkar vara en synnerligen obehaglig människa ja. Men jag känner honom inte och det känns lite dumt att skvallra om främmande människor, lite feminint. Men jag avundas honom inte.
Ok, vad sägs om en machotyp som Paulo Roberto? Han verkar vara en man med ganska mycket heder och vågar fan ställa feminister på plats i riktiga livet. Förstår inte varför man ska lyfta fram en tyst mus till man som aldrig tar risker som "exempel" för en god man?
Problemet med svenska män har ju varit att vi inte vågat höja vår röst, ta risker, gå emot strömmen. Säga vad fan vi tycker.
Du har väl hört Jordan Peterson tala om hur män i Väst måste växa huggtänder och bli mer farliga och då även mer sensuella för kvinnor, men han är väl givetvis en "traditionalistcuck" som ger efter åt kvinnans behov, eller?
Du har inte heller svarat angående vad Nietzsche sa om hur frågor om "gott och ont" ser ut från de som går runt med "resentiment" (där är radikalfeminister precis lika bitterpiller som MGTOW).
För er MGTOW experiment har väl ingen särskild effekt förutom att något färre vita barn födds.
Citat:
Är assyriska kvinnor självmant lojala eller är det en hårt patriarkalt styrd kultur där en kvinna som slår sig fri riskerar sitt liv? Du känns lite naiv minst sagt.
Finns givetvis enorm tryck från samhället, men har mest hört kurdiska kvinnor hedersmördas, kan inte minnas att jag hört att det har hänt bland assyrier.
Poängen är fortfarande att ingenting tyder på asiatiska kvinnors fantastiska lojalitet, du kan fortfarande inte svara på asiat-amerikanskors beteende som är minst lojala av alla etniska grupper, där 40% av asiat-amerikanskor vägrar ens gå på date med asiat-amerikanska män. Hur jävla illojal är en sådan kvinna?
Svara ärligt: hur skulle du reagera ifall detta gällde svenska kvinnor?
Din romantiserande av asiatiska kvinnor bara därför att de vill knulla med dig är ju söt, du har uttryckt hur du mått psykiskt dåligt hela ditt liv pga svenskor (så utsmyckar inte med min författarfantasi här) och en thailändska måste uppenbarats som en räddare i nöden, ljuset i mörkret, ditt livs enda vattenkälla - utsmyckningen här gör det inte mindre sant, eller?
Se på MGTOW videon från en asiatisk man och se hur HAN SER på asiatiska kvinnor. Kan du verkligen inte se att han har samma bittra linser som du har när det gäller svenska kvinnor?