Citat:
Åhååå.., så det är "egoistiskt" av män att vilja undslippa hatet av hela djävla mediasverige, utsattheten för risk av falskanmälningar för allehanda skit, otacksamheten trots att vi skapat världens mest jämställda samhälle, trots att vi lyft upp odugliga kärringar på positioner i samhället, och ändå tvingas betala för att gamla, feta, äckliga kärringar som ska leka gudar och förstöra våra barn.
Mm, just det. Vi hatar er helt jävla random. Jo, vi "straffar" er när vi inte längre ställer upp på misshandeln.
Svenska kvinnor är sjuka i huvudet helt enkelt. Korkade med grandios självbild samtidigt med pissdålig självidentitet. Jag vet inte om vi någon gång i framtiden kan spåra det till maten, kvicksilver eller kosmisk strålning men jag har ALDRIG i mitt 55+ globalt resande liv träffat på sådana undermåliga människor som svenska kvinnor.
..och det är många många av mina vänner som flyttat ut. Många många är på gång.
Er framtid är inte ljus. Jag tror de flesta börjar inse det men ÄNDÅ så fort ni kommer i grupp så kan ni inte motstå 'systerskapets' jävla makt och ni kör på med era jävla lögner. ..och litar medvetet/undermedvetet på att "männen fixar det ändå till slut". Ingen anständighet, skamkänsla eller uns till rannsakan, Bara kör på, ner i döden. Precis som en ADHD 12-åring.
Solong svenska kvinna. Ni är körda. Ha det så kul i framtiden.
Mm, just det. Vi hatar er helt jävla random. Jo, vi "straffar" er när vi inte längre ställer upp på misshandeln.
Svenska kvinnor är sjuka i huvudet helt enkelt. Korkade med grandios självbild samtidigt med pissdålig självidentitet. Jag vet inte om vi någon gång i framtiden kan spåra det till maten, kvicksilver eller kosmisk strålning men jag har ALDRIG i mitt 55+ globalt resande liv träffat på sådana undermåliga människor som svenska kvinnor.
..och det är många många av mina vänner som flyttat ut. Många många är på gång.
Er framtid är inte ljus. Jag tror de flesta börjar inse det men ÄNDÅ så fort ni kommer i grupp så kan ni inte motstå 'systerskapets' jävla makt och ni kör på med era jävla lögner. ..och litar medvetet/undermedvetet på att "männen fixar det ändå till slut". Ingen anständighet, skamkänsla eller uns till rannsakan, Bara kör på, ner i döden. Precis som en ADHD 12-åring.
Solong svenska kvinna. Ni är körda. Ha det så kul i framtiden.
Ojoj, här har du ansträngt dig för att hitta en hel drös förolämpningar att komponera ihop.
Jag börjar känna mig som ett broken record. Men jag tar det igen.
Svenska kvinnor som grupp har ingenting med media att göra.
Svenska kvinnor som grupp är inte skyldiga till vad den radikala feminismen ställer till med.
Lika lite som du kan stoppa invandringen till Sverige kan jag stoppa feminismen. Du måste lära dig rikta ilskan åt rätt håll.
Ingenting blir bättre av att svenska män skaffar utländska partners, Sverige försvinner då mer och mer. Och för oss som har lojalitet och vill bevara landet och befolkningen är den lösningen inte aktuell.
Men det är skönt för dig att du har kunnat få välja själv hur du vill göra och du har det säkert bättre där du bor.
vet flera stycken i min omgivning som har eller haft tankar skaffa utländsk efter träffat min fru (hon är verkligen speciell). En har varit gift 2 gånger och skilt sig..