Citat:
Ursprungligen postat av
jugbandblues
antisemitism hit och dit. tillbaka till topic:
trodde lomfors att hon kunde förneka sitt powerpoint-föredrag bara sådär, utan att några spår av det skulle existera på nätet? isf, hur i hela friden kunde hon inbilla sig det?
jag minns personligen den tv-sändningen, och lomfors anförande, som själva kulmen på den mångkulturella statsideologin och dess haveri. där stod statens förlängda arm i tv och förnekade min kulturs existens. jag minns att jag körde en googling på kärringen och häpnade över hennes dubbla måttstockar för sitt egna folk och för sitt värdfolk.
Ja, det är onekligen ett mysterium med dessa pretentiösa kretin i myndighetsvänstern som med alla tillbuds stående medel ska försöka fixa "problemet" med att svenskarna "saknar" kultur.
Ponera att det är så att vi saknar kultur. So fucking what? Är det hennes djävla uppgift att fixa det genom att importera än mer betungande "kultur" från andra länder.
Snacka om att försöka hitta ett problem till en lösning. Helt obegripligt. Den bästa kulturen är den som finns i Sverige, en dyrkan av naturen i sitt outgrundliga varande, obeveklighet och vishet.
Ja, länge leve den svenska hedendomen.
Det är dags att rensa upp i (fjoll)träsket och skicka ut dessa parasiter och mellanhänder i arbetslöshet och skuld.
MSGA!