2019-01-01, 22:25
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redshift
Hade det inte varit djävligt underhållande med en svensk ”Deep-State”-läcka liknande watergate-skandalen, clinton-mailen och wikileaks-kablarna. Nu är det otillåtet att uppmana till brott på Flashback, så jag avstår. Dock kan jag konstatera att det med säkerhet finns en hel del snaskigheter lagrade på backupband.

Klart dom djävla svinen i statsapparaten konspirerar och riggar systemet för sin egen vinnings skull. Dessutom har dom mage att skicka ut sina legohjon på korståg med ofalsifierbara hypoteser om judarnas skuld i det svenska förfallet som de med berått mod hänsynslöst satt i verket helt utan judarnas inblandning.

Satans myndighetsvänster.

MSGA!
Ja, helt klart är att förvaltningen klarar att förstöra systemet på egen hand med odugliga chefer och lydiga rövslickare i verksamheterna. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om de skyldiga själva underblåser ”judefrågan” för att ta fokus från de verkliga problemen. Och de som på allvar driver olika spekulationer är nyttiga idioter.
Citera
2019-01-01, 22:28
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Lyssnat på hela från början till slut. Mkt intressant. Tack.
<klipp>
Underhållande må jag säga. Mycket i det här med att försvaga nationer och dess folk är verkligen stötande.
<klipp>
Jag är nybörjare på det här men det var intressant. Mer som en genomgång till dig hur jag tolkade det hela. Lasse Wilhelmssom är en enkel person att ta till sig. Tack igen.
Tack för en utmärkt redogörelse! Just detta om försvagandet av nationer, den marxistiska subversionen, är lite av den springande punkten här. Det löper som en röd tråd från Ingrid Lomfors uttalanden som hon med chutzpah påstod sig aldrig ha gjort, och vidare i "den långa marschen genom institutionerna" som myndighetsvänstern utkristalliserats i.

Lasse Wilhelmson är både pedagogisk och bra på att medvetandegöra. Samtidigt som han besitter stora kunskaper och insikter. Kul att du uppskattade intervjun och tog dig tiden att lyssna till vad han har att säga! Jag har verkligen blivit hjälpt till en djupare förståelse själv så att dela det vidare är naturligt.
Citera
2019-01-01, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
Ja, helt klart är att förvaltningen klarar att förstöra systemet på egen hand med odugliga chefer och lydiga rövslickare i verksamheterna. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om de skyldiga själva underblåser ”judefrågan” för att ta fokus från de verkliga problemen. Och de som på allvar driver olika spekulationer är nyttiga idioter.

Ja det vore djävligt olyckligt om pursvenska arier i själva verket är orsaken till förfallet.

Vilket förstås är närmare sanningen än någon långsökt judekonspiration någonsin kan hoppas komma.

UT med myndighetsvänstern ur statsapparaten.

MSGA!
Citera
2019-01-01, 22:57
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
...förfallet som de med berått mod hänsynslöst satt i verket helt utan judarnas inblandning.
Våga se näsan:
https://i.4pcdn.org/tv/1519518102637.jpg

Nog ser man lite "inblandning" där allt?

Goy för sjutton.
Senast redigerad av PK-befriad 2019-01-01 kl. 23:15.
Citera
2019-01-01, 23:18
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Våga se näsan:

Nog ser man lite "inblandning" där allt?

Goy för sjutton.
Ja, men HUR kopplar du på ett verifierbart sätt ihop detta med dysfunktionella svenska myndigheter? Visa ett resonemang som håller, från A till Ö.
Citera
2019-01-01, 23:21
Avslutad
Citat:
Våga se näsan:

Nog ser man lite "inblandning" där allt.

Goy för sjutton.

Sug min kuk djävla lågintelligenta legohjon. Dina pursvennar i statsapparaten körde den här shitshowen rakt ner i latrinen utan ”hjälp” från judarna.

Nu när jag tänker efter. Judarna verkar i alla fall för sitt eget bästa, vilket inte går att säga om de korrupta ”ariska” nihilisterna som anlitat dig och de andra svagsinta marionetterna som dräller runt i kommentarsfälten.

Länge leve EBT och hennes strateger.
Fucking myndighetsvänster.

MSGA!
Citera
2019-01-01, 23:43
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ja, men HUR kopplar du på ett verifierbart sätt ihop detta med dysfunktionella svenska myndigheter? Visa ett resonemang som håller, från A till Ö.
Svensk media ser ut på ett liknande sätt, med Bonnier i spetsen som dominerar marknaden. Tills nyligen, innan internet utvecklades, så var massmedias informationskontroll i det närmaste total. Kontrollerar man vilka nyheter folk läser, vilka filmer folk ser, vilka böcker folk har att läsa, vilken musik folk lyssnar på och så vidare så har man stor makt att forma opinionen. Massmedia lyfter fram de valbara partierna och politikerna har lärt sig att man måste vara massmedia till lags för att bli framlyft i positiv dager. I och med det så har vi fått politiker som går dessa agendasättande mediakoncerners ärenden istället för folkets.

Ett konkret exempel på judisk lobbyism som ledde fram till en dysfunktionell myndighet visade jag i det här inlägget:
(FB) Myndighetsvänstern
Senast redigerad av PK-befriad 2019-01-02 kl. 00:03.
Citera
2019-01-02, 00:04
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Svensk media ser ut på ett liknande sätt, med Bonnier i spetsen som dominerar marknaden. Tills nyligen, innan internet utvecklades, så var massmedias informationskontroll i det närmaste total. Kontrollerar man vilka nyheter folk läser, vilka filmer folk ser, vilka böcker folk har att läsa, vilken musik folk lyssnar på och så vidare så har man stor makt att forma opinionen. Massmedia lyfter fram de valbara partierna och politikerna har lärt sig att man måste vara massmedia till lags för att bli framlyft i positiv dager. I och med det så har vi fått politiker som går dessa agendasättande mediakoncerners ärenden istället för folkets.

Ett konkret exempel på judisk lobbyism som ledde fram till en dysfunktionell myndighet visade jag i det här inlägget:
(FB) Myndighetsvänstern
Vi har urusla och politiskt korrekta medier i Sverige men jag tror att du överdriver Bonniers betydelse. Och det är hursomhelst inte medierna som styr myndigheterna. Ansvaret ligger hos myndighetschefer och personal.

Att judiska intressegrupper är intresserade av Forum för Levande Historia är ju ganska självklart eftersom myndigheten har fokus på Förintelsen:
Forum för levande historia är en myndighet under Kulturdepartementet. Vårt uppdrag är att vara ett nationellt forum som ska främja arbete med demokrati, tolerans och mänskliga rättigheter med utgångspunkt i Förintelsen.
https://www.levandehistoria.se/om-oss
Citera
2019-01-02, 00:14
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Sug min kuk djävla lågintelligenta legohjon. Dina pursvennar i statsapparaten körde den här shitshowen rakt ner i latrinen utan ”hjälp” från judarna.

Nu när jag tänker efter. Judarna verkar i alla fall för sitt eget bästa, vilket inte går att säga om de korrupta ”ariska” nihilisterna som anlitat dig och de andra svagsinta marionetterna som dräller runt i kommentarsfälten.

Länge leve EBT och hennes strateger.
Fucking myndighetsvänster.

MSGA!
Man skulle kunna tro att du är Arnstads alter ego. Lika vansinnig som han är på "nazisterna" verkar du vara på dessa imaginära "legohjon".
Citera
2019-01-02, 00:20
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Vi har urusla och politiskt korrekta medier i Sverige men jag tror att du överdriver Bonniers betydelse. Och det är hursomhelst inte medierna som styr myndigheterna. Ansvaret ligger hos myndighetschefer och personal.
Om medierna styr omvärldsuppfattningen hos individerna som sitter i myndigheterna så är det samma sak. Den som inte sköter sig tar Wolodarski i örat.
Citera
2019-01-02, 00:31
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Om medierna styr omvärldsuppfattningen hos individerna som sitter i myndigheterna så är det samma sak. Den som inte sköter sig tar Wolodarski i örat.
Nej, det är verkligen INTE samma sak. Myndigheter håller på med författningsreglerad verksamhet som i detalj regleras av lagar och andra regler. Myndigheter ska också iaktta saklighet och opartiskhet enligt grundlagen. Det går INTE att lägga ansvaret för svensk förvaltning på medierna.

Däremot kan man klandra medierna för att de inte fullgör sin uppgift som ”tredje statsmakten” och granskar makthavarna. På så sätt är myndigheter, politiker och medier del av samma problem. MEN det är myndigheterna som är ansvariga för sitt agerande.
Citera
2019-01-02, 00:33
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Tack för den länken. Den illustrerar hur korkade och lättlurade antisemiter är.

Det som antisemiten Henrik Palmgren länkar till är nämligen en arkiverad kopia av ett fejkat twitterkonto som andra antisemiter registrerade i Barbara Spectres namn och fyllde med skräp innan kontot blev avstängt 2015.

Detta har för övrigt hänt flera gånger. Det senaste avstängda fejkkontot, förmodligen inte det sista, var @Europeawakenow:

https://mobile.twitter.com/napoli_jan/status/1031947575124013056/photo/1

Den personliga websajt som påstås bekräfta ett av de fejkade twitterkontona genom att länka till det var också fejkad, och är numera avstängd.

Barbara Spectre har enligt egen uppgift aldrig haft några konton på sociala media, vilket inte är så konstigt då hon är 76 år.

Komiskt att du ignorerar allt det andra som han skrev och endast hänger upp dig på ett trollkonto.

Men det är Regulus i ett nötskal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in