2019-01-01, 21:31
The Rat King. Mr Mullet himself.

Varit med i Joe Rogans podcast några gånger, samt ett par andra också. En komiker i grunden som är uppvuxen i Louisiana. Väldigt rolig, säregen och speciell människa.

Har vi några Theo Von - This Pas Weekend lyssnare här? Om inte, så ge det en chans.

Det jag gillar med han är väldigt roliga monologer också kan han snöa in djupt på sina känslor.
Citera
2019-01-01, 22:17
Medlem
herrcarlssons avatar
Har i regel otroligt svårt för amerikanska komiker, men tyckte ändå hans "No offense" grej på Netflix var helt OK. Inte alls den vanliga amerikanska stoner komedin som jag hatar över allt annat. Man kanske ska ge detta en chans.
Citera
2019-01-01, 23:02
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Har i regel otroligt svårt för amerikanska komiker, men tyckte ändå hans "No offense" grej på Netflix var helt OK. Inte alls den vanliga amerikanska stoner komedin som jag hatar över allt annat. Man kanske ska ge detta en chans.

Han har ju sina höjder och dalar även han också, i podcastformat, brukar kolla via youtube och gillar mest de avsnitt hna är ensam. Man får lära känna på ett mer personligt plan och han brukar interagera med sina lyssnare i form av frågor som spelats in och skickats till han. Det jag gillar mest är att han brukar mynta många roliga uttryck och han har en speciell hjärna. Ge det en chans tycker jag
Citera
2020-12-13, 00:02
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Glad att han har en egen. Står inte ut med Brendan så skönt att slippa honom. I sin egna visar han vilken legitimt skön och trevlig person han är. Som i senaste när han skänkte bort grejer utöver det som en person ringt in om.

Tyckte det var så jävla roligt och ett bra exempel på hans genialitet för nåt avsnitt sen när han snackade om Marty Mcfly i Back to the future. Typ att hans livväst (som är en vanlig väst) räddade hans liv i filmerna och att skådisen dog i aids Bara han som får för sig att säga så konstiga grejer. Undrar om han är seriös eller driver då. Han känns ju både korkad men också väldigt djup och smart ibland. När han var hos Rogan och beskrev Eddie Bravo som en "döv Jack Russell" är fan genialiskt.

Gillar avsnitten med "vanliga" människor. Det med begravningsentrepenören var bra. Hoppas han fortsätter göra såna.

Riktigt unikum den där Theo och hans podd är min favorit just nu.
Citera
2021-03-08, 22:00
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Jordan Peterson som gäst snart
Citera
2024-09-15, 02:20
Medlem
Jag ser/lyssnar inte mycket på Theos podcast men avsnitt #530 med Bobby Lee var jävligt kul
Citera
2025-08-26, 16:51
Medlem
Gillar hans avsnitt med psykologer och neurologer

Hans sätt gör att det blir lättlyssnat och theo låter gästen prata fritt

Perfekt om man tröttnat på joe, finns det ingen som kan klippa bort joes röst sådet går att lyssna🤣
Citera
2025-08-26, 21:15
Medlem
towbs avatar
Det är rätt kul att till och med andra komiker inte riktigt hänger med på vad Theo säger, om det är seriöst eller inte. Också kul att han lyckas snacka med alla sorters människor på sitt speciella sätt. Lyssnar absolut inte på allt men gillar variationen på gästerna, bättre än JRE på senare år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in