2018-12-31, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonelyness
Jag har inte haft Tinder på bra länge men idag gjorde jag ett experiment.

Jag skaffade Tinder igen och köpte gold och satte igång boost och jag la verkligen upp dom allra bästa bilderna på mig själv som jag har i olika miljöer. Jag skaffade ett program som kör autoswipe höger automatiskt och när jag kom hem efter några timmar så har jag ännu inte fått en enda matchning. Jag har haft en radie på 70km och jag bor i Stockholm.

Jag vet att Tinder är svårt som kille. Men inte en enda matchning. Detta kan inte vara normalt?

Välkommen till gruppen bestående av dömda killar/män. Har själv inte fått en enda matchning på nästan tre år (inget trollande).
I ditt fall kan jag dock tro att det autoswipe som är skyldig. Algoritmen ser att du autoswipear höger på alla och hamnar i sämre grupp.
Citera
2018-12-31, 01:10
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Välkommen till gruppen bestående av dömda killar/män. Har själv inte fått en enda matchning på nästan tre år (inget trollande).
Låter otroligt, kanske dåligt med bilder? Många ser otroligt mycket bättre ut med bra bilder i kanske lite i roliga situationer tex. Gäller ju kvinnor med.

Jag är definitivt ingen tia men fått kanske ett 50 tal matchningar på 2 månader dvs en per dag i snitt.
Även superlikes osv, problemet är att inga kvinnor tar initiativ, många är bara där för bekräftelse och att se vad männen gör verkar det som.
Citera
2018-12-31, 01:41
Medlem
Mitt rekord är nog en månad tror jag, sen efter det fick jag inga fler likes. Vad kan det bero på? Nån som har en aning?
Citera
2018-12-31, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Det låter märkligt, vad skulle du sätta för poäng på dig själv mellan ett och tio? hur många har du legat med utan att betala för det?
Jag skulle väl tippa på att jag är en femma om jag fixar till mig.

Legat med en tjej vid ett tillfälle för ca tio år sedan.
Citera
2018-12-31, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Låter otroligt, kanske dåligt med bilder? Många ser otroligt mycket bättre ut med bra bilder i kanske lite i roliga situationer tex. Gäller ju kvinnor med.

Jag är definitivt ingen tia men fått kanske ett 50 tal matchningar på 2 månader dvs en per dag i snitt.
Även superlikes osv, problemet är att inga kvinnor tar initiativ, många är bara där för bekräftelse och att se vad männen gör verkar det som.
Tror inte det är bilder, med tanke på att jag har bytt bilder minst 20 gånger. Jag har även låtit en fotograf ta bilder på mig, men det gav inget vidare resultat. Eller jo, jag fick några enstaka matchningar, men det var antingen:
1. Fakeprofiler
2. Bettingssidor
3. Brudar som matchade med mig bara för att skriva lite elaka och fula ord till mig, främst pga min utsida.
Citera
2018-12-31, 16:17
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Jag skulle väl tippa på att jag är en femma om jag fixar till mig.

Legat med en tjej vid ett tillfälle för ca tio år sedan.

Ja det var ju inget direkt brutalt track record du har, börja träna på gym och öva på din sociala förmåga, Gott nytt år!
Citera
2018-12-31, 16:29
Medlem
Citat:
Ja det var ju inget direkt brutalt track record du har, börja träna på gym och öva på din sociala förmåga, Gott nytt år!
Träna på gym betyder inget. Har haft en kompis sedan mellanstadiet som spelade hockey i en massa år och efter det har han tränat på gym och har därmed en jävligt bra kropp men han har inte fått ligga en enda gång i sitt liv utan att betala. Och han är också runt 30.
Citera
2018-12-31, 19:48
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Träna på gym betyder inget. Har haft en kompis sedan mellanstadiet som spelade hockey i en massa år och efter det har han tränat på gym och har därmed en jävligt bra kropp men han har inte fått ligga en enda gång i sitt liv utan att betala. Och han är också runt 30.

Jag tror du behöver dra in varenda + poäng du kan, din kompis har säkert autism.
Citera
2018-12-31, 19:52
Medlem
Citat:
Jag tror du behöver dra in varenda + poäng du kan, din kompis har säkert autism.
Ja det kanske såna som jag behöver, det har du rätt i. Hm, när du säger det skulle det faktiskt inte förvåna mig.
Citera
2018-12-31, 19:55
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ja det kanske såna som jag behöver, det har du rätt i. Hm, när du säger det skulle det faktiskt inte förvåna mig.

När man raggar irl så hänger allt på att vara "öppen" har man en dålig dag så får man inte mycket gensvar, mår man bra och är nöjd med sin dag så får man många blickar.

Tränar man rätt så får man bättre hållning, det gillar damerna och ett bättre självförtroende kommer också, det blir ringar på vattnet.

Mitt förra inlägg kan nog uppfattas som drygt men vill bara väl.
Citera
2018-12-31, 21:26
Medlem
Citat:
Då är han jävligt keff på det sociala, eller/och har ett fult ansikte.
Citera
2018-12-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Då är han jävligt keff på det sociala, eller/och har ett fult ansikte.
Han är väl inte helt bra på det sociala, det har du rätt i.

Förövrigt fick jag en matchning nyss av en trevlig tjej. Tills hon berättade att hon är prostituerad. Det är väl kanske det enda val såna som jag har....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in