2018-12-31, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macasth
Hade en trevlig upplevelse igår. Var på en salong i södra Stockholm för första gången. Varit med om många olika erfarenheter genom åren. Detta skiljde sig dock en del. Som oftast fick jag ett trevligt bemötande när jag stiger in. Efter en stund blir jag ledd till ett rum. Jag klär av mig naken och lägger mig ner på rygg. Det tar lite längre tid än normalt innan hon kommer in. Hon ber om ursäkt och tittar samtidigt utforskande på mig. Hon ber mig vända mig på mage och lägger på en filt över hela mig.

Ganska snart smeker hon mig över hela kroppen med filten på. Hon smeker lite försiktigt mig på rumpan några gånger och när hon märker att jag reagerar positivt känner hon lite mer mellan skinkorna. Hon viker ner filten och börja massera ryggen. Oftare och oftare går hon ner mot rumpan och tar och smeker prövande längs skåran. Efter ryggen fortsätter hon neråt och lägger filten vid fötterna. Hon särar på skinkorna och häller lite olja och ger en mer intensivare rumpmassage.

Hon märker att jag stönar och blir lite mer på och börjar massera analen. Plötsligt slutar hon och jag hör hur det prasslar bakom mig. Efter någon minut återupptar hon massagen och jag känner hur något trycker mot min anal lite trevande. Efter en kort stund slutar hon och fortsätter massera bena. Jag försöker snegla lite för att se vad det var och ser en komdomklädd dildo vid sidan om sängen. Efter en stund ber hon mig vända på mig. Jag frågar då om jag kan få lite mer rumpmassage. Förhandlingen går snabbt.

Hon börjar massera rumpan och mjukar upp analen. Snart kommer dildon på plats igen och hon pressar in den i mig. Hon tar tag i mina höfter och drar upp så att jag står i doggy. Ståendes på alla fyra börjar hon knulla mig med dildon och runkade kuken med andra handen. Hon avslutar och ber mig att vända mig om. Jag lägger mig på rygg och hon placerar dildon på plats och fortsätter knulla mig och runkar för fullt. Vilket jäkla sprut. Så himla skönt...

Det är ganska vanligt att få prostatamassage men första gången någon tar eget intiativ på det sättet. Har någon av er varit med om det?

Jag kan bara gratulera till en härlig upplevelse. Jag har hamnat på alla fyra alldeles för sällan och aldrig med hjälp av en dildo eller plugg. Det närmaste jag varit med om när jag sår i doggy är en händelse som utvecklade sig till någon sorts lättare form av BDSM (inte min grej) och en gång där jag blev avrunkad samtidigt som jag fick ett rimjobb. Det var defintivt något jag skulle vilja hände igen.
Citera
2018-12-31, 16:04
Medlem
Efter att de senaste månaderna nästan uteslutande varit hos mina två favoriter fick jag ett mellandagsinfall att prova något nytt. Valet föll på en salong i de södra delarna av huvudstaden och som fått positiva omdömen på TMG.

När jag klev in i lokalen möttes jag av en väldigt söt tjej klädd i en vacker klänningsliknande sak. Betalade och visades in i ett av rummen som var stilfullt inrett. Så fort vi kommit in i rummet gav hon mig en riktig kram, ett tydligt tecken på att här kommer det att erbjudas extratjänster. Efter att jag klätt av mig och lagt mig på madrassen dröjde det bara en minut innan hennes hans gled in i skreven och gav pungen smekning. Började fundera på om det skulle bli någon massage överhuvudtaget. Det blev det men hon kan nog inte ens ha gått grundkursen för det blev bara en massa smekningar på ryggen med avbrott för några gånger då hon flyttade ner handen för mera smek på pungen. Dessa pungsmekningar blev alltmer avancerade då hon stack in handen ännu mer för att ta tag kuken.

När det var dags för vändning kom frågan direkt. Hon gjorde klart att FS inte var aktuellt första gången. Hennes prislista var 500 för hj, 1000 för topless hj och 1500 för b2b vilket jag naturligtvis hade invändningar emot. Vi diskuterade ganska länge och efter ett tag lämnade hon rummet. Hann fundera på om hon skulle skicka in någon annan men efter ett tag kom hon tillbaka.

Efter ytterligare en stunds diskussion enades vi om b2b för 1000 där jag fick ta på henne överallt. Dyrt, men jag var ju rätt nyfiken på henne.

Nu följde ett antal negativa saker. Dels ville hon ha betalt i förskott (vilket jag ändå har en viss förståelse för första gången). Sedan tvättade hon mina händer riktigt grundlig med en våt handduk och därefter gned hon in dom ordentligt med handdesinfektion vilket kändes rätt avtändande. När det till slut var dags visade det sig att hennes b2b mera var ett naket hj där jag fick smeka henne. Någon kroppskontakt utöver det var det inte frågan om. Även om det var härligt att leka med hennes bröst om smeka hennes fitta var det ingen höjdarupplevelse.

Efteråt hade vi en kort diskussion om hennes prissättning och service och även om jag inte sa det direkt till henne lär det inte bli något återbesök. Däremot kommer jag även fortsättningsvis prova på nya salonger för att känna den spänning som det blir då.
Citera
2018-12-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryGW
Efter att de senaste månaderna nästan uteslutande varit hos mina två favoriter fick jag ett mellandagsinfall att prova något nytt. Valet föll på en salong i de södra delarna av huvudstaden och som fått positiva omdömen på TMG.

När jag klev in i lokalen möttes jag av en väldigt söt tjej klädd i en vacker klänningsliknande sak. Betalade och visades in i ett av rummen som var stilfullt inrett. Så fort vi kommit in i rummet gav hon mig en riktig kram, ett tydligt tecken på att här kommer det att erbjudas extratjänster. Efter att jag klätt av mig och lagt mig på madrassen dröjde det bara en minut innan hennes hans gled in i skreven och gav pungen smekning. Började fundera på om det skulle bli någon massage överhuvudtaget. Det blev det men hon kan nog inte ens ha gått grundkursen för det blev bara en massa smekningar på ryggen med avbrott för några gånger då hon flyttade ner handen för mera smek på pungen. Dessa pungsmekningar blev alltmer avancerade då hon stack in handen ännu mer för att ta tag kuken.

När det var dags för vändning kom frågan direkt. Hon gjorde klart att FS inte var aktuellt första gången. Hennes prislista var 500 för hj, 1000 för topless hj och 1500 för b2b vilket jag naturligtvis hade invändningar emot. Vi diskuterade ganska länge och efter ett tag lämnade hon rummet. Hann fundera på om hon skulle skicka in någon annan men efter ett tag kom hon tillbaka.

Efter ytterligare en stunds diskussion enades vi om b2b för 1000 där jag fick ta på henne överallt. Dyrt, men jag var ju rätt nyfiken på henne.

Nu följde ett antal negativa saker. Dels ville hon ha betalt i förskott (vilket jag ändå har en viss förståelse för första gången). Sedan tvättade hon mina händer riktigt grundlig med en våt handduk och därefter gned hon in dom ordentligt med handdesinfektion vilket kändes rätt avtändande. När det till slut var dags visade det sig att hennes b2b mera var ett naket hj där jag fick smeka henne. Någon kroppskontakt utöver det var det inte frågan om. Även om det var härligt att leka med hennes bröst om smeka hennes fitta var det ingen höjdarupplevelse.

Efteråt hade vi en kort diskussion om hennes prissättning och service och även om jag inte sa det direkt till henne lär det inte bli något återbesök. Däremot kommer jag även fortsättningsvis prova på nya salonger för att känna den spänning som det blir då.

1000 spänn för B2B är alldeles för mycket, viktigt att vi som hamnat i "massageträsket" håller ihop vad gäller priserna, 3-400 spänn för HJ, 500 för BJ, 7-800 för B2, 1000 för FS... konkurrensen hårdnar, i Stockholm har minst ett par, tre salonger stängt den sista månaden, det är köparen som i än högre grad kommer sätta priserna 2019.....
Citera
2019-01-01, 01:27
Medlem
Nu när den pyrotekniska idiotin lugnat ner sig ber jag att få önska er ett gott nytt år och passar på att leverera en grupprecension gällande december då jag besökt ett halv dussin salonger i huvudkommunen i rekognosceringssyfte, då jag annars mest går till ett beprövat alternativ.
På alla ställena utom ett erbjöds det eller propsades det närmast på extratjänster. Som jag inte alltid accepterade. Man har ju sina gränser.
Men i rättvisans namn var det efter en i alla fallen riktigt korrekt och grundlig massage som varade rätt tid. Det är sällan man råkar ut för fusk i det avseendet numera. Stället där det inte erbjöds ngt extra var ett nyöppnat enkelt solarieställe söderut med skynken men med ett pris över medel.. En ung snygg tystlåten färsk nykomling från Thailand gav en riktigt proffsig hård komplett thaimassage då jag hade undanbett mig olja då dusch saknades.
Intrycket är väl att de tidigare årens äventyrliga ovisshet och "sexromantik" är som bortblåst från stan idag, det är business all the way och det gäller att hitta rätt för att få genuint angenäma stunder. Och så har man väl blivit lite blasé som andra också noterat i tråden.
Senast redigerad av Casstorrp 2019-01-01 kl. 01:30.
Citera
2019-01-01, 02:36
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Nu när den pyrotekniska idiotin lugnat ner sig ber jag att få önska er ett gott nytt år och passar på att leverera en grupprecension gällande december då jag besökt ett halv dussin salonger i huvudkommunen i rekognosceringssyfte, då jag annars mest går till ett beprövat alternativ.
På alla ställena utom ett erbjöds det eller propsades det närmast på extratjänster. Som jag inte alltid accepterade. Man har ju sina gränser.
Men i rättvisans namn var det efter en i alla fallen riktigt korrekt och grundlig massage som varade rätt tid. Det är sällan man råkar ut för fusk i det avseendet numera. Stället där det inte erbjöds ngt extra var ett nyöppnat enkelt solarieställe söderut med skynken men med ett pris över medel.. En ung snygg tystlåten färsk nykomling från Thailand gav en riktigt proffsig hård komplett thaimassage då jag hade undanbett mig olja då dusch saknades.
Intrycket är väl att de tidigare årens äventyrliga ovisshet och "sexromantik" är som bortblåst från stan idag, det är business all the way och det gäller att hitta rätt för att få genuint angenäma stunder. Och så har man väl blivit lite blasé som andra också noterat i tråden.

Jepp håller med, numera ska det vara något extra om man skall punga upp med lädret.
Aldrig mera enbart hj, utan man vill ha något extra.
Skall testa ett tips i veckan från en broder som i gengäld fick tips från mig.

Fattar inte varför en del ska vara så hemliga och aldrig dela med sig (clevernickname tex).

Och så den ständigt återkommande frågan om kallingar...
TA AV DEM, hur svårt kan det vara...?
Sätesmuskeln skall masseras med olja, detta låter sig inte göras med kalsonger.
Citera
2019-01-01, 06:49
Medlem
ekzvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har tröttnat rejält på dåliga massager med halvdana handjobb, ännu sämre ursäkter till urusla b2b, oengagerade ligg typ "halvfet thai ligger på rygg och väntar på att man ska bli klar".

Numera går jag nästan enbart till ställen där man får en rejäl massage, kroppen skall värka efteråt.

Ibland blir man dock sugen på att se om det finns något annorlunda och det hittade jag faktiskt vilket jag tänkte dela med mig av här.

Jag är tidigt ute och mitt vanliga ställe hade inte öppnat, ville dock ha en massage och åkte runt för att se om det vajade en flagga någonstans.
Tider och thai har aldrigt varit en bra kombination så att gå på deras utsatta öppningstider är bara att glömma, ni vet hur det är...

Dock så fladdrade en flagga för vinden och lockade mig att prova deras tjänster.
Jag har varit här många gånger förut men när förra ägaren sålde hade stället blivit sämre i mina ögon.

Nåväl detta får det bli, min vana trogen ringer jag först och kollar om de har tid, jodå inga problem.
Går in och möts av en brud som är i trettioårsåldern, iklädd hängselbyxor och kortärmad tröja, föga upphetsande alltså.
Hon är lite mörkare i hyn än brukligt, vilket får mig att tänka på en nyligen anländ förmåga.

Hon är på ett sådant humör som jag älskar, skojar, pratar lättsamt (endast engelska) och massagen tar sin början.
Tyvärr ingen särskilt bra sådan, däremot är hon bra på att teasa och hetsa upp.
Jag ligger på mage såklart och ser inget men känner desto mer, bla känner jag hennes nakna ben mot min hud, hängselbyxorna har alltså försvunnit, trevligt tänker jag.

Efter vändningen händer det som är nytt för mig, har aldrig varit med om något liknande öht.
Hon blir nästan förhäxad av min mandom, handduk är det aldrig tal om.
Hon tittar andlöst på den och nästan dyrkar den som någon avgud, mumlar något om att hon aldrig sett någon så fin mm mm.
Utan någon som helst förhandling (samtyckeslagen hade hon åkt dit på så det stänker om det) börjar hon smeka, runka, pussa på den.
Jag börjar då ta för mig av hennes kropp, kan hon kan jag tänkte jag, jag gav henne även komplimanger för hennes hud som var som sagt lite mörkare i tonen är brukligt.
Inga protester från hennes sida, istället sade hon bara att det kändes skönt när jag smekte hennes heligaste.

Hennes behandling var mästerlig och jag hade inte en chans att stå emot och när jag är på väg att komma tar hon sonika hela satsen i munnen.
Hon är överlycklig över att hon lyckades få mig att komma och utför någon sorts segerdans, mycket surrealistiskt men hon var verkligen en naturtjej.

Efter detta utför hon faktiskt en kompetent massage resterande tid.

Jag har aldrig var med om något liknande och kommer troligen inte att vara med om det igen, tänkte bara dela med mig här, sorry för lång text.

Ps. Hon fick givetvis betalt för extra trots att någon fråga aldrig förekom.

Ps2. Hon har åkt tillbaka till Thailand så ni behöver inte fråga i PM.

Jag tycker att din text är väldigt intressant. Upplevelsen och hur du beskriver allt. Personligen har jag andra åsikter när det gäller prostitution. Men jag kommer inte kunna ändra på världen. Du verkar vara en väldigt respektfull man och empatisk. Du uppskattade mer än hennes tjänster. Du såg mer än bara hennes kropp. Du var nog en av få som behandlade henne på detta sättet. Du kommer antagligen inte sluta att gå på dessa "massagen" men jag hoppas att du fortsätter att se kvinnan som en människa och inte en levande docka. Jag förstår ju givetvis att du vill ha valuta för pengarna men glöm inte att hon har känslor och därav beter sig som hon gör. Vilket inte alltid resulterar det optimala tillfredställandet för mannen .
Citera
2019-01-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekzv
Jag förstår din problematik, och att det är drygt att ha någon som är påträngande. Vad jag förstår så är hon fortfarande kvar i ditt liv. Vad är det som gör att du fortfarande träffar henne? Och har du inget dåligt samvete alls? Du ser kanske henne som dum och naiv. Det är väl bättre att avsluta det då du verkar störa dig på henne.

Ja, jag ser henne som dum och naiv. Liksom nästan alla thaikvinnor jag har haft att göra med. Det är därför ett fullskaligt förhållande aldrig skulle komma på fråga. Hon är inte "i mitt liv" således. Vi träffas ibland. Som med andra KK.

Jag har klargjort premisserna för vårt umgänge och hon har accepterat dem. Flera gånger.
Hon ringer och vill komma över och jag säger igen att det blir mat och sex, inget annat. Hon säger att hon fattar och kommer på besök. Hon har accepterat spelreglerna och jag tänker att hon äntligen insett läget varje gång. Jag kan inte känna dåligt samvete för henne under dessa omständigheter.

Att hon är välkommen beror på att hon är glad, sprallig och sexig.
Citera
2019-01-02, 01:55
Medlem
Hej! Var på en härlig massage i Göteborg. Massören var mycket charmig och det slutade med ett hj.

På vägen ut ser jag att de har rum där 2 stycken kan få massage, en ”käraste eller kompis”. Skulle gärna höra en rescensiön ifrån någon som fått massage tillsammans med någon. Det skulle jag gärna vilja prova.
Citera
2019-01-02, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedboy77
Kom just från min nuvarande favorit bland massagesalonger i Göteborg. Hårt jobb och mycket stress över Jul och har verkligen längtat efter massage. Öppet som vanligt över både mellandagar och nyår sa hon. På stället jobbar det oftast tre fina och duktiga tjejer och jag har provat alla.
Trots att jag kan säga till när jag ringer vem av dem jag vill ha så brukar jag bara be om massage... och hoppas på den snyggaste!🙄
Idag fick jag nöja mig med den yngsta av de tre fast med goa tuttar. Hon gav mig en riktigt go soft massage med mycket teasing. Kände inte för nåt mer än hj...

Efter duschen stod jag och småpratade med min massös och då kom min favorit
fram och hälsade. Hon tindrade med ögonen och sträckte fram handen och skrapade/killade mig i handen med ett finger.

Någon som vet vad det kan betyda eller som varit med om liknande?

Inte direkt. Men låter ju helt klart positivt. 😀😀
Verkar för övrigt som det är ett riktigt guldkorn till ställe du har hittat 😀
Citera
2019-01-02, 15:46
Medlem
Har ett ställe i huvudstaden som jag ofta går till. Första gången jag gick dit fick jag väldigt bra kontakt med en av tjejerna. Det är två som jobbar där och de har två rum. Ibland är bara en av tjejerna på plats så det gäller att boka i förväg, men brukar aldrig vara några problem att få min favorit. Massagen var väldigt bra och jag köper aldrig några kringtjänster men har ändå ett öppet sinne. När jag skulle gå kramade hon om mig och min hand hamnade på hennes höft. Hon log mot mig och sa att hon gillade när jag höll henne så. Gulligt och inte så mycket mer än så men jag var tillbaka någon månad senare och fick en fantastisk behandling av samma tjej och hon kom både åt och såg mitt stånd vid flera tillfällen under massagen. Inte mig emot, hon är en skönhet och är både söt i ansiktet och har en fantastiskt sexig kropp. Tredje gången där har jag bokat 2 h och då hade hon tid att vara extra grundlig. Hon masserar mig sakta och länge på de zoner som ger mest resultat. Samtidigt masserar hon bra och på djupet men jag märker att hon inte drar sig för att massera upp min kuk i fullt stånd men utan att göra något mer och, framför allt, utan att ställa några avtändande frågor om "extra?" etc.

Närmande sig slutet sätter hon sig vid mitt huvud och lägger det på en liten kudde ovanpå hennes ben, medan hon sitter i skräddarställning bakom huvudet och börjar massera min bröstkorg och mage. Hennes hand smeker min kind och jag märker att hon letar sina fingrar mot mina läppar. Jag kysser hennes fingrar varje gång hon smeker mig mot munnen och samtidigt, för varje drag når hon även längre ner mot magen och snuddar vid min nu återigen hårda kuk. Jag hör hur hennes andning blir tyngre och djupare. Hon lutar sig fram över mig och hennes topp har åkt upp lite och blottar hennes platta, vältränade mage medan hon sträcker sig mot mitt skrev. Hon greppar kuken och ser samtidgt till att mitt ansikte kan blicka in under hennes topp. Jag kan kyssa hennes mage men nöjer mig inte med det utan börjar sakta knäppa upp hennes blus. Hennes härliga silikonbröst blottar sig snart och hon runkar mig allt snabbare medan jag kysser brösten och börjar slicka hennes bröstvårtor. Kan knappt hålla tillbaka och jag sprutar hårt. Hon ler mot mig och sätter sig till rätta innan hon viskar ("så här får jag inte göra, förlåt, jag har gått över gränsen") ... ehhh .... ja, verkligen, fy fy fy ... inte, älskade det så jag bara log och sa att det inte var mig emot. Jag är ju dessutom singel så jag vem är jag att klandra dig för att flörta lite?

Har varit tillbaka flera gånger och får alltid samma sköna behandling. Sist var hennes mun väldigt nära kuken och jag vet att hon vill mer, men det är lite av tjusningen, att låta det ta lite tid. Samtidigt - inte en krona spenderad på några "extratjänster", bara för själva massagen till samma pris som överallt. Så varför gå nånstans där man måste betala för det? Det gäller bara att få dem att vilja ha det lika mycket som vi vill.
Citera
2019-01-02, 17:22
Medlem
Trist att man bor så långt upp i landet, har testat alla salonger där jag bor och ingen erbjuder ’extratjänster’ tur att man snart ska till Stockholm😅
Citera
2019-01-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il-Professore
Samtidigt - inte en krona spenderad på några "extratjänster", bara för själva massagen till samma pris som överallt. Så varför gå nånstans där man måste betala för det? Det gäller bara att få dem att vilja ha det lika mycket som vi vill.

Gratulerar
Du lever typ min dröm just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in