2018-12-30, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DRUNK
Första gången du kollar på UFC?

Håll käften. Lek inte Dana White din jävla sopa.
2018-12-30, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

+ håller med
Bannlyst
Citat:

Haha här jävlar....
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Vad är oddsen på att Coach Andreas kommer prata engelska i varannan mening?
1.,01. Hoppas han lärt sig från fighten mot Rumble iaf... Och inte skriker på engelska vad Alex ska göra för drag.

Svårt att ogilla Cyborg. Men har Alex och Nunes som dubbelbet haha plus Alex som vinnare. Sjukt att damfighten inte ens är huvudmatchen.

Ett av de bästa korten någonsin.
Medlem
Gustafsson kommer börja tidigast 7.
Segt.
2018-12-30, 03:52
Medlem
RickRozays avatar
Nunes fajten tycker jag är mer intressant än Ilir och Condit. Älskar Nunes, visste att hon skulle bli stjärna, tripplade mina tusen kr en gång när hon knockade Miesha Tate.
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
1.,01. Hoppas han lärt sig från fighten mot Rumble iaf... Och inte skriker på engelska vad Alex ska göra för drag.

Svårt att ogilla Cyborg. Men har Alex och Nunes som dubbelbet haha plus Alex som vinnare. Sjukt att damfighten inte ens är huvudmatchen.

Ett av de bästa korten någonsin.

Exakt. Fördelen med att som ickeengelskspråkig möta en engelskspråkig är att man kan prata på sitt språk utan att avslöja strategin.
Men nej, Andreas vill leka Rocky och ska prata engelska.
Medlem
Helt sjukt. I och med att som inte slåss har jag bara stirrat på den mörka hanens kuk hela fajten. O nej ja e inte bög. Men den far runder som en propeller.
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
Harris, har han sämst kondition i hela UFC?
Nej den platsen håller Dhafir Harris aka Dada 5000 https://youtu.be/PLV30m7gVOk?t=32

Han dog nästan av utmatning i sista ronden, svimmade av syrebrist och fick hjärtinfarkt.
2018-12-30, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Blir intressant att sehur Chiesa klarar sig i weltervikt. Samt hur Condit ser ut när han kommer tillbaka. Chieasas prestation hänger nog mycket på det också.

Mendes har väl varit avstängd i två år nu. Känns som om det var längre sen så de har gått långsamt. Ska bli kul att se vart han står någonstans. Gick sådär i de sista matcherna, och nu har han ett rejält test framför sig.

Har för mig han körde någon Johaug-bortförklaring om fotsalvor eller liknande när han torskade också. Mest sånt som sätter sig i minnet.

Mendes vann på tko R1 i juli efter sin avstänging mot nån ja inte har nån större koll på.
Att chiesa gått upp i viktklass hade ja faktiskt inte tänkt på men intressant matchup hur som helst! condit förlorade väl sist iaf och behöver en win för o komma på banan igen iaf!

Vem tror folk på mellan Cyborg och Nunes då? Tror faktiskt att Nunes kan överraska rejält!
2018-12-30, 03:54
Bannlyst
Citat:
Helt sjukt. I och med att som inte slåss har jag bara stirrat på den mörka hanens kuk hela fajten. ja e bög o den far runt som en propeller.

OK
2018-12-30, 03:55
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Vem tror folk på mellan Cyborg och Nunes då? Tror faktiskt att Nunes kan överraska rejält!
Med tanke på att Holly Holm inte lyckades rocka Cyborg så har jag svårt att se Nunes rocka eller TKO:a Cyborg.
Tror Cyborg vinner på domslut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in