2018-12-30, 01:43
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tyvärr så kommer han att vinna, Jones är bättre önskar jag haft fel. Har aldrig sett nån fighter som Jones, och i USA.. hAn vinner..

Mauler var minst lika bra som Jones första gången dom möttes. Tyvärr har han väl inte haft uppåtkurva sedan dess? Dopar-Bones är favorit men jag ser inte det här som avgjort på förhand.

Sen tycker jag inte Jones förtjänar sådana hyllningar som du ger honom. Det är som att säga "jag har aldrig sett en skidåkare som Mühlegg".
2018-12-30, 01:46
Medlem
ortizs avatar
Vad tror folk, om man sätter alarmet kl 05.30 så borde man inte missa matchen eller?
2018-12-30, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Mauler var minst lika bra som Jones första gången dom möttes. Tyvärr har han väl inte haft uppåtkurva sedan dess? Dopar-Bones är favorit men jag ser inte det här som avgjort på förhand.

Sen tycker jag inte Jones förtjänar sådana hyllningar som du ger honom. Det är som att säga "jag har aldrig sett en skidåkare som Mühlegg".

Vi får verkligen hoppas Alex tar hem det, fördel Jon dock helt klart mer verktyg bättre movement och mer kraft.
2018-12-30, 01:50
Bannlyst
Släng ut Andre Ewell från UFC, vilket sömnpiller.
2018-12-30, 01:51
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DRUNK
Vi får verkligen hoppas Alex tar hem det, fördel Jon dock helt klart mer verktyg bättre movement och mer kraft.

Och mer steroider.
2018-12-30, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Tyvärr så kommer han att vinna, Jones är bättre önskar jag haft fel. Har aldrig sett nån fighter som Jones, och i USA.. hAn vinner..

Det blir ultimate humiliation om han förlorar. Snackat om att vara i sitt livs form och förlorar för andra gången. Han lägger av efter detta i så fall och kommer lida psykiskt av loser-mentalitet resten av sitt liv. ELLER .. så vinner han och blir kung och legend och kommer mötas på Sergelstorg och grejer. Snacka om att känna pressen.
2018-12-30, 01:57
Bannlyst
Hur kan Ryan Hall vara så stor favorit?
Är inte också han skitgammal och ringrostig?
2018-12-30, 01:58
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:

Svårt att ha en bättre kurva uppåt än att ha en jämn match mot JJ (jag tycker han vann första gången)

Efter det tre vinster och två förluster varav en var en nästan lika jämn fight (där tom. en domare hade Gustafsson som vinnare) mot 1an p2p just nu. Dessutom var senaste vinsten mot Glover imponerande.
2018-12-30, 02:01
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Svårt att ha en bättre kurva uppåt än att ha en jämn match mot JJ (jag tycker han vann första gången)

Efter det tre vinster och två förluster varav en var en nästan lika jämn fight (där tom. en domare hade Gustafsson som vinnare) mot 1an p2p just nu. Dessutom var senaste vinsten mot Glover imponerande.

Man kan argumentera för att JJ vann, för att Mauler vann, och det ser jag som ett argument för att det blev oavgjort. Det jag menar är att det känns som att Mauler kom av sig lite efter dusten med JJ. Inte som att han blev klappkass, men som att han blev lite, jag vet inte, tveksam? Men men, hoppas han nitar fuskaren nu.
2018-12-30, 02:06
Medlem
ninjutsus avatar
BJ Penn nu!
2018-12-30, 02:08
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Man kan argumentera för att JJ vann, för att Mauler vann, och det ser jag som ett argument för att det blev oavgjort. Det jag menar är att det känns som att Mauler kom av sig lite efter dusten med JJ. Inte som att han blev klappkass, men som att han blev lite, jag vet inte, tveksam? Men men, hoppas han nitar fuskaren nu.
Jo absolut. Alla har olika åsikter. Men väldigt många håller ju med mig om att Alex vann. Dock så var ena domaren nog mutad eller såg fel match. Men det var fortfarande än så länge toppen av Alex karriär.

Håller inte med. Han verkar ha mer självförtroende nu. Tror han lärde sig en del av torsken mot Rumble (som var det enda "dåliga" sen första matchen mot JJ)
2018-12-30, 02:10
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Jo absolut. Alla har olika åsikter. Men väldigt många håller ju med mig om att Alex vann. Dock så var ena domaren nog mutad eller såg fel match. Men det var fortfarande än så länge toppen av Alex karriär.

Håller inte med. Han verkar ha mer självförtroende nu. Tror han lärde sig en del av torsken mot Rumble.

Det är nog torsken mot Rumble som jag mest hängt upp mig på. Jag kanske fokuserar för mycket på den, han har ju gått bättre efter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in