2018-12-30, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Nej den platsen håller Dhafir Harris aka Dada 5000 https://youtu.be/PLV30m7gVOk?t=32

Han dog nästan av utmatning i sista ronden, svimmade av syrebrist och fick hjärtinfarkt.

*HAHA Det va bättre förr
2018-12-30, 03:56
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Mendes vann på tko R1 i juli efter sin avstänging mot nån ja inte har nån större koll på.
Att chiesa gått upp i viktklass hade ja faktiskt inte tänkt på men intressant matchup hur som helst! condit förlorade väl sist iaf och behöver en win för o komma på banan igen iaf!

Vem tror folk på mellan Cyborg och Nunes då? Tror faktiskt att Nunes kan överraska rejält!

Tror Cyborg men hoppas Nunes då jag gillar henne mer.
Hon gav mig fina vinstpengar när hon malde in ansiktet på Ronda för exakt två år sen.
2018-12-30, 03:57
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hezten55
Mendes vann på tko R1 i juli efter sin avstänging mot nån ja inte har nån större koll på.
Att chiesa gått upp i viktklass hade ja faktiskt inte tänkt på men intressant matchup hur som helst! condit förlorade väl sist iaf och behöver en win för o komma på banan igen iaf!

Vem tror folk på mellan Cyborg och Nunes då? Tror faktiskt att Nunes kan överraska rejält!
Så var det ja. INte konstigt att det kändes som två långa år då!

Nunes är ett monster mot bantamviktare. Men nu är det Cyborg det handlar om. Svårt att utmonstra ett större monster skulle jag tro. Kan nog bli Fight of the Night-material om Nunes bjuder upp dock.
2018-12-30, 03:57
Medlem
Fabrorblås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Helt sjukt. I och med att som inte slåss har jag bara stirrat på den mörka hanens kuk hela fajten. O nej ja e inte bög. Men den far runder som en propeller.

Hahaha ja då är vi två!

Helt otroligt
2018-12-30, 03:58
Medlem
BaraBiffens avatar
Fyfan vilken tråkig match.
2018-12-30, 04:01
Medlem
Gavins-Friends avatar
250.000$ i böter hmm. Tror jag livestreamar med mobilen på Facebook
2018-12-30, 04:02
Medlem
Så Alexander "The Mauler" Gustafsson är alltså en kvinnomisshandlare. Måste säga att det kom faktiskt som en rejäl överraskning efter att ha lyssnat på honom på The Joe Rogan Experience, där jag tyckte att han gav ett ganska bra intryck.

(FB) Skvaller om Alexander "The Mauler" Gustafsson (MMA fighter)?

Hoppas nästan han får stryk nu, fast å andra sidan framstår ju Jon Jones som en ännu större ärkeidiot, så kanske inte ändå.
2018-12-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Med tanke på att Holly Holm inte lyckades rocka Cyborg så har jag svårt att se Nunes rocka eller TKO:a Cyborg.
Tror Cyborg vinner på domslut.

Tänkte också på hur Holm vs cyborg fighten gick. men Nunes pressure kanske kan va nåt nytt för cyborg? Nunes kanske lyckas trötta ut cyborg och vinna på så sätt eller liknande. Men sen e cyborg cyborg.. mer man än kvinna haha Blir riktigt intressant! och som nån annan skrev ovan, fattar inte heller hur nunes vs cyborg inte är main event då det är champ vs champ o allt de där. att Jones är tillbaka säljer väl bättre än tjejerna i guess.
Senast redigerad av hezten55 2018-12-30 kl. 04:05.
2018-12-30, 04:04
Medlem
Matsu-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-DRUNK
Första gången du kollar på UFC?

Ja lite smått komiskt att dessa jönsar kommer in. Den där domaren har valsat runt i Kalifornien i minst 10 år nu.
2018-12-30, 04:06
Medlem
soosanys avatar
Tjena!

Slog precis på. Hur har galan varit hittills?
Fan vad kul det ska bli!
2018-12-30, 04:07
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matsu-san
Ja lite smått komiskt att dessa jönsar kommer in. Den där domaren har valsat runt i Kalifornien i minst 10 år nu.
Verkar vara han som ska ta hand om huvudmatchen också.
2018-12-30, 04:07
Medlem
145s avatar
Blir det walk in the park för Mendes...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in