2018-12-30, 01:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Ja riktigt dåligt. Som tur är kollade man upp detta tidigt och fick låna ett konto bara för detta.

Vad tror ni händer om Latifi vinner? Går upp som 2a, 3a? Kanske får möta Jones då sen? Tror iofs. man stänger av Jones om en vecka typ efter de fått alla $$$. Ryktas om urintest gjort igår.
Vinner Jones blir divisionens framtid en shitshow ett tag. Oavsett om det beror på att han blir av med bältet pga avstängning eller om han ska upp till tungvikt och möta DC eller Brock Lesnar eller vem som helst.

Vinner Gustafsson kommer Latifi gå upp till tungvikt.

Finns ett par till som ligger på liknande plats som Latifi om han vinner här också. Blachowicz och Smith kan båda vara där.
Sportsligt hade det varit kul att se Latifi få chansen. Ser gärna att han får en rematch mot Blachowicz fö den delen.
2018-12-30, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Tips på kanal för oss med IPTV?

BT Sport 2, UK.
2018-12-30, 01:22
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Vinner Jones blir divisionens framtid en shitshow ett tag. Oavsett om det beror på att han blir av med bältet pga avstängning eller om han ska upp till tungvikt och möta DC eller Brock Lesnar eller vem som helst.

Vinner Gustafsson kommer Latifi gå upp till tungvikt.

Finns ett par till som ligger på liknande plats som Latifi om han vinner här också. Blachowicz och Smith kan båda vara där.
Sportsligt hade det varit kul att se Latifi få chansen. Ser gärna att han får en rematch mot Blachowicz fö den delen.
Jo tror jag med. Tyvärr (tråkigare än om han slår Jones) kan ju faktiskt Gustafsson bli mästare om Jones blir avstängd eller går upp till HW för då är Gustafsson den bästa kvar i LHW och kanske får möta typ Blachowicz i returmatch om ett vakant bälte eller nåt.

Tråkigt att de vägrar möta varandra. Latifi och Gus kan ju bli 1 och 2 i LHW. Men skulle tycka det var rätt rimligt om Latifi får möta Jones om han vinner idag oavsett vem som vinner av AG och JJ. Kanske Blachowicz innan.

Vad Jones gör efter denna fight kan röra om en hel del i LHW.

Är redan fett trött så ber om ursäkt om jag skriver klumpigt.
2018-12-30, 01:25
Medlem
När börjar matchen?
2018-12-30, 01:28
Medlem
Mx_1337s avatar
Där kom det. Hall med högstanivån i slutet! Boooommmm
2018-12-30, 01:28
Medlem
Vänta nu, är det dags igen nu alltså? Trodde aldrig Mauler skulle komma tillbaka i hetluften igen efter förlusterna 2015. Bara det är ju en bragd.
2018-12-30, 01:29
Medlem
Diggar Hall som fan, calm cool collected
2018-12-30, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
04.00 start?

Stream?

Googla: "Reddit MMASTREAMS"
2018-12-30, 01:35
Medlem
Bledsaters avatar
Hoppas Gustavsson bjuder på kosmisk rättvisa.
2018-12-30, 01:37
Bannlyst
Började kolla nu, har laddat upp med en stor Termos kaffe, har ni sett något bra so far?

Fan vad laddad jag är!

Vad tror ni, jag tror både Ilir och Cyborg tar hem det och hoppas verkligen på Alexander vill att han avslutar Jon i 3e, är det möjligt

Som sagt vad tror ni?
2018-12-30, 01:37
Medlem
snyggt avslut av hall, gillar dock inte hur han e så ojämn och har svårt att komma igång . hans högsta nivå e ju champ nivå alla dagar i veckan, men det känns som han har cashat checkar bara i vissa matcher
2018-12-30, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hoppas fuskar-Jones får på nöten så det sjunger om det.
Tyvärr så kommer han att vinna, Jones är bättre önskar jag haft fel. Har aldrig sett nån fighter som Jones, och i USA.. hAn vinner..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in