2018-12-30, 00:31
Medlem
Vart ser man matcherna? Är det ”inför ufc 232” på viaplay?
2018-12-30, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
Vart ser man matcherna? Är det ”inför ufc 232” på viaplay?
Förmatcherna har väl inte Viaplay?
Då äre UFC Fightpass som gäller via UFCs hemsida.
Eller skicka mig ett PM så skickar jag länk.
2018-12-30, 00:37
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Såg intervjun med Sveriges främsta antidopning expert. Han sa att i ingen annan sport skulle Jones inte vara avstängd. Han sa rakt ut att han är den störste fuskare genom tiderna.
Det Johaug blev avstängd för är betydligt mindre än detta...
2018-12-30, 00:55
Medlem
TheLastKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chihiwac
Förmatcherna har väl inte Viaplay?
Då äre UFC Fightpass som gäller via UFCs hemsida.
Eller skicka mig ett PM så skickar jag länk.

Kan man se på Main Event via Fightpass? Eller är det bara förmatcherna som sänds där?
2018-12-30, 01:00
Medlem
Gavins-Friends avatar
"slå han på käften!"

Hoppas inte Alex går ut till den där mupplåten han gick ut med sist som alla med under 90 i IQ brölar i med.
2018-12-30, 01:02
Medlem
Shit vilken kass match , ena e stelare än stål o den andra vågar inte trycka av..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Tips på kanal för oss med IPTV?

UFC Fight Pass, USA
Medlem
Irriterande att Viaplay i vanlig ordning inte lägger upp eventet som en PPV också. Jag är i övrigt totalt ointresserad av att se på sport och vill därför inte signa upp mig på något sport-paket. Tror de förlorar intäkter på att inte erbjuda alternativ.
2018-12-30, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Irriterande att Viaplay i vanlig ordning inte lägger upp eventet som en PPV också. Jag är i övrigt totalt ointresserad av att se på sport och vill därför inte signa upp mig på något sport-paket. Tror de förlorar intäkter på att inte erbjuda alternativ.
Men vi som betalar år efter år är ganska så nöjda med att ni snåla människor ej kmr undan med en ppw kostnad.

Vad tror du en biljett kostar med sämsta plats!? Minst 10x de ni får betala med bästa sittplats hemma i tv soffan.
2018-12-30, 01:07
Medlem
Alexander"white-trash"Gustavsson
2018-12-30, 01:08
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aadde81
Ja riktigt dåligt. Som tur är kollade man upp detta tidigt och fick låna ett konto bara för detta.

Vad tror ni händer om Latifi vinner? Går upp som 2a, 3a? Kanske får möta Jones då sen? Tror iofs. man stänger av Jones om en vecka typ efter de fått alla $$$. Ryktas om urintest gjort igår.
2018-12-30, 01:09
Medlem
Mx_1337s avatar
Hoppas på en riktig firefight mellan Hall och Lewis nu. Att Hall som var en sån "future star" för några år sen, är på tidiga underkortet nu, säger en del om hur han förvaltat sin potential.
Hög högstanivå, extremt låg lägstanivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in