2018-12-29, 14:01
Medlem
JagSkaTaDigs avatar
Gegga hur mycket du vill, men kom inte hit med dina halvblod sen, och sök vård eller annat utförda av svenska kvinnor och män.
Citera
2018-12-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Risk ska kompenseras av avkastning enligt finansiell teori. Så vad kan kvinnorna bidra med rent avkastningsmässigt? Knulla? Jag tror du vet svaret. Det går tolv män på varje kvinna gällande IQ>160. Kvinnorna är därför ute efter pengar och snygga killar i de flesta fall. Face it!

Svenska kvinnor är bara trevliga när de har något att vinna. Dags att överge svenska kvinnor!

För de flesta andra är relationen man - kvinna inte en fråga om finansiell teori. När det gäller jobb och karriärer på Wall Street har man t.o.m. där lärt sig att titta mer på meriterna än på könet och nu gäller det bara att gamla, unkna föreställningar om hur det kvinnliga könet ska finna sig i att behandlas vädras ut, och det är vad man har förstått när man inser att det bara handlar om att inte vara ett asshole, som Wall Street-mannen i din artikel sa. Det verkar vara betydligt svårare för dig att förstå detta än det är för Wall Street-folket, faktiskt. Eller för mig. Hur står det till själv med IQ'n, tro?

Jag vet inte hur många svenska kvinnor det finns på Wall Street. Vimlar det av dem?
Citera
2018-12-29, 16:32
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Sagt till WordWarrior: Ingen bryr sig om du överger svenska kvinnor. Gör vad du vill.

Javisst, är det så. Vi kvinnor (särskilt vi svenska kvinnor) har ett sådant enormt övertag på sexmarknaden, så vi skulle inte ens märka om svenska män övergav oss. Dom engelska och amerikanska männen skulle enbart få fler svenska fruar och flickvänner.
Citera
2018-12-29, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av helsvensken
Kulturen har förskjutits i en sådan riktning att moralkoder och att vara familjeorienterad ses ner på. Det finns även ett tabu kring kvinnor som väljer att jobba deltid för att prioritera att vara mer hemma med barnen.

Det finns vissa män som passar ihop med den typiska svenska kvinnan, men det finns också de som är mindre lämpade för det då vi alla har olika preferenser. Om jag ska tala för mig själv så är flertalet Svenska kvinnor totalt ointressanta för mig utifrån ett personlighetsperspektiv, dels för att vi har olika ambitioner i livet och dels för att synen på familjen är i regel annorlunda.

Det finns svenska kvinnor som avviker från normen, men då det är väldigt tabubelagt och likhetstecken med social stigmatisering från majoritetssamhället är det svårt att hitta sådana kvinnor.

Jag vet inte om det är rätt väg att gå genom att vägra äktenskap och barnafödande med Svenska kvinnor, samtidigt finns det länder där kvinnorna i gemen är mer lagda åt det familjeorienterade hållet vilket kan passa bra för vissa människor (mig själv inkluderad)

Det finns även mer familjeorienterade kvinnor i andra Europeiska länder, men som du nämner finns också Sydamerika och Asien om man är intresserad av det.

Jag vägrar inte Svenska kvinnor just för att de är svenska, utan vissa typer av värderingar och mål i livet fungerar inte. Man måste vara kompatibla med varandra och ha gemensamma mål som man strävar efter för att det ska gå bra och jag finner knappast så mycket likheter mellan mig och Svenska kvinnor, därav mitt låga intresse.

Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Divide and conquer!
Det bästa sättet att rasera ett land är att sabotera dess gemensamma värderingar.

Ja, jag är själv sedan ganska länge utflyttad och har sett hur den Svenska Kvinnan gräver sin grav allt djupare. Den Svenska mannen är ett under av ingenjörsanda faktiskt. Vi skapade Sveriges renomme, export och välstånd. Vi bjöd in kvinnan att dela makten men det räckte inte.. Mer, Mer, MER!!!
Att kvinnorna inte kan se att de är manipulerade är för mig helt förbluffande. Landet rasar med skjutningar och pissdålig ekonomi och trots att de är DEN mest priviligerade folkgruppen i världen lapar de fortfarande i sig offerbrygden.

Jag tror dock de nu börjar inse att de behöver de sunda svenska männen med de sunda värderingar som gav dem plats på första parkett i världen. Desvärre så, precis som barn, vill de inte släppa snuttefilten (offerrollen och priviligererna) än.. Först ska man försöka 'tvinga' männen. Pock och lock. Eller så är det "någon annan fixar det.."

Det spelar ändock ingen roll, häverten har vägt över. Bara för kvinnorna att antingen go nuts eller konvertera. Thats it.

Hejdå Sverige. Hejdå sunda svenska kvinnor. Ett minne blott.
Citera
2018-12-30, 00:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ja, jag är själv sedan ganska länge utflyttad och har sett hur den Svenska Kvinnan gräver sin grav allt djupare. Den Svenska mannen är ett under av ingenjörsanda faktiskt. Vi skapade Sveriges renomme, export och välstånd. Vi bjöd in kvinnan att dela makten men det räckte inte.. Mer, Mer, MER!!!
Att kvinnorna inte kan se att de är manipulerade är för mig helt förbluffande. Landet rasar med skjutningar och pissdålig ekonomi och trots att de är DEN mest priviligerade folkgruppen i världen lapar de fortfarande i sig offerbrygden.

Jag tror dock de nu börjar inse att de behöver de sunda svenska männen med de sunda värderingar som gav dem plats på första parkett i världen. Desvärre så, precis som barn, vill de inte släppa snuttefilten (offerrollen och priviligererna) än.. Först ska man försöka 'tvinga' männen. Pock och lock. Eller så är det "någon annan fixar det.."

Det spelar ändock ingen roll, häverten har vägt över. Bara för kvinnorna att antingen go nuts eller konvertera. Thats it.

Hejdå Sverige. Hejdå sunda svenska kvinnor. Ett minne blott.

Ja du har ju konverterat och ger pengar till den lokala moskéen. Om en sådan super redig svensk man som du konverterat och stödjer islam kan det väl inte vara såå illa? Vilken super härlig svensk man, ett föredöme. Tänka sig, du behöver aldrig mer komma tillbaka hit och speciellt INTE med dina barn. Andra generationens muslimer har kostat Sverige enorma summor redan.
Citera
2018-12-30, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Javisst, är det så. Vi kvinnor (särskilt vi svenska kvinnor) har ett sådant enormt övertag på sexmarknaden, så vi skulle inte ens märka om svenska män övergav oss. Dom engelska och amerikanska männen skulle enbart få fler svenska fruar och flickvänner.
Fast nu är ju du en stjärtgosse och ingen kvinna.

Ligger mycket i det du skriver dock och kvinnor har definitivt ett övertag på sexmarknaden.
Citera
2018-12-30, 03:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja du har ju konverterat och ger pengar till den lokala moskéen. Om en sådan super redig svensk man som du konverterat och stödjer islam kan det väl inte vara såå illa? Vilken super härlig svensk man, ett föredöme. Tänka sig, du behöver aldrig mer komma tillbaka hit och speciellt INTE med dina barn. Andra generationens muslimer har kostat Sverige enorma summor redan.

Ja. Good point. Jag kämpar med mitt hyckleri. Ett hyckleri som är fött från att jag träffade min fru. En underbar (ibland korkad) människa. Ett hyckleri från att hon gav mig två underbara minime.. Jag vill verkligen visa dem vad ett jämställt samhälle kan se ut som men ni och imamerna gör det inte lätt.

Jag tror det blir mest skrönor i framtiden...
Citera
2018-12-30, 03:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Min fru är för övrigt väldigt aktiv i lokala barnhemmet. En kristen organisation. Hon har gjort underverk på de 7 år hon varit aktiv. Hon tar aktivt avstånd till religiösa förtecken i det sammanhanget och har fått mycket skit för det. Jag tror ration är minst 10-1 mot vad hon ger lokala mosken. Hon står på sig mot häcklarna (som du) dock.

Hon är bättre än du.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2018-12-30 kl. 03:25.
Citera
2018-12-30, 07:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta

Knulltrasor menar du kanske? Som kramas ur och slängs i sopkorgen. Frågan är om många svenska kvinnor ens duger till detta, feta, dryga och feministiska som de är.
Citera
2018-12-30, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Knulltrasor menar du kanske? Som kramas ur och slängs i sopkorgen. Frågan är om många svenska kvinnor ens duger till detta, feta, dryga och feministiska som de är.

Hårda ord men det ligger mycket sanning i det..
Citera
2018-12-30, 10:09
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Hårda ord men det ligger mycket sanning i det..

Att du bara kan med. Det är satan ta mig nåt av de värsta ynkryggar till män en har skådat, som sitter här och raljerar som du och Wordwarrior gör.
Tror ni evolutionen har tagit sig fram på grund av såna som er?
Skäms!
Citera
2018-12-30, 10:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Att du bara kan med. Det är satan ta mig nåt av de värsta ynkryggar till män en har skådat, som sitter här och raljerar som du och Wordwarrior gör.
Tror ni evolutionen har tagit sig fram på grund av såna som er?
Skäms!

Ja, jag vill påstå att jag varit drivande till det samhälle du åtnjuter frukterna av idag. WW är kanske inte den smidigaste på planeten men jag kan förstå honom. Ni har förått oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in