Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
I den här tråden kan du väl sammanfattas såhär:
Ok:
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Ukrainska revolutionen? Khazarer.
Det var en CIA kupp enligt deras Modus Operandi för installera en Israel-vänlig Nazi-Regime ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Alexander Dugin? Khazar.
Jag har bett om ursäkt för de gånger flera, jag vet knappt vem Dugin är.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Kazakhstans huvudstad? Khazarer.
Tillhör deras Khazar-rike och med sån Frimurar-arkitektur och deras "nya världsordning" så vilka ska de vara annars? Kineserna? Argentina?
https://youtu.be/0Jr9JZsFcW8
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
9/11? Khazarer.
Är du så ignorant att du inte vet vad som hände på 9/11 så tänker jag inte ens bemöda mig med att svara.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Kriget mot terrorismen? Khazarer.
En militärplan som drivits sedan 70-talet av Netanyahu mfl som går ut på att USA/Väst ska utkämpa deras krig för "de är en del av väst" och "radikal islam" är ett hot mot väst så därför måste vi döda dem
(Zionist Propaganda som pumpas ut massivt)
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Trumps valseger? Khazarer.
Vad skulle du kalla de som backade honom då? Clowner?
https://www.bitchute.com/video/xerbr0RzNxQM/
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Katolska kyrkan? Khazarer.
Ja, allt verkar så iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Alt-right? Khazarer.
Alt-Right har jag studerat väldigt nära. Det är en kontrollerad opposition skapad av, och led utav uteslutande sionister. Kolla "Unite The Right" som exempel:
https://youtu.be/8ZbqlXIISQQ?t=6m23s
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Youtube? Khazarer.
Vilka är bakom YouTube/Google tror du då? Saudis? Mexico? China? Buddhisterna? Tell Me
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Wikileaks? Khazarer.
Efter "PizzaGate" "Podesta Emails" i amerikanska valet ville jag veta vilka som var bakom wikileaks och det är Hasbara 2.0
Wikileaks is Zionist Poison
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Obama? Khazarer.
Han är ju mörk
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Holdomor? Khazarer.
Ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Frimurare? Khazarer.
Ja, tveklöst!
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Wahhabismen? Khazarer.
Ja, du har missat att "israel" och Saudi blivit BFF också under året?
Reallygraceful beskriver det bra om man inte har nån insikt i Wahhabismen:
https://youtu.be/9m8FW9s8Jsg
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Svenskarna förlorar slaget om Prag? Khazarer.
Så pass mycket har jag varit i Praha att jag känner till den historien. Vi kom så långt söderut, men vi kom aldrig över Karlsbron, för "judarna" (Khazars) som bodde norr om bron och människorna (haha, tjeckerna, böhmerna) isolerade ifrån varandra men de gick ihop och vi kom aldrig över Karlsbron utan vände om, plundrade deras slott som ligger strax väster om Bron och knallade hemåt igen.
Här är Google Maps över området:
https://goo.gl/h1k84B
Jag har vart i diskussion hundratals gånger med tjecker som tycker de ska ha tillbaka de som plundrades. Vilket absolut inte jag tycker om de allierade sig med judar.
(Fast jag fattar inte vad vi gjorde där nere, och jag är inte kunnig inom historia överlag. Men verkar som vi betedde oss som sionister.. (vilket inte är nått bra) Här är en låt.
https://youtu.be/ZcnUMhmBNaA (haha nej jag har inte den som grund men de är väl typ så historien säger)
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Svenskarna förlorar slaget vid Poltava? Khazarer.
Det var en fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Media? Khazarer.
Oh please TELL ME vilka du tror är bakom Mainstream Media? Det är de viktigaste av allt för de har jag verkligen undrat länge! Tror de det kan va muslimerna?
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Kriget i Jemen? Khazarer.
Antisemtisk konspirationsteori
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Olof Palme? Khazar.
Olof Palme har jag alltid beundrat, det är inget bra, men ja, de tyder ju på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Brittiska kungahuset? Khazarer.
Som jag sa, hört det gånger hundra, de är ingenting jag kan styrka med fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Jag anar en trend...
Jag vill inte låta dryg men helt ärligt så låter du faktiskt lite efterbliven, eller ignorant iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
Jag har gett exempel (#39). När jag öppnar en historiebok, eller läser en seriös artikel så redovisar de sina källor så att jag som läsare kan undersöka dem. Vilka är Veterans Todays källor? Allt de har är påståenden. Jag känner igen kärnan i deras påståenden från riktiga historiska källor, men där är också massa annat som jag bara kan anta att de har hittat på. Är det okej tycker du?
Preston James och Mike Harris.
Du får ju läsa deras
NOTE
Note: The history of the Khazarians, specifically the Khazarian Mafia (KM), the World’s largest Organized Crime Syndicate that the Khazarian oligarchy morphed into by their deployment of Babylonian Money-Magick, has been nearly completely excised from the history books.
The present day KM knows that it cannot operate or exist without abject secrecy, and therefore has spent a lot of money having its history excised from the history books in order to prevent citizens of the World from learning about its “Evil beyond imagination”, that empowers this World’s largest Organized Crime Cabal.
Så det är inte som Japans historia, eller svensk historia.
Du får ju anpassa ditt sätt att undersöka en sak utifrån de förutsättningar som finns och inte kasta nått åt sidan för det inte finns i din historiabok från skolan.
Citat:
Ursprungligen postat av
PlantaGenista
JVad vet du om historieböcker, du läser dem ju inte. Du håller dig till bloggar och "mannen på gatan"-inslag.
Det känns som jag pratar med ett barn. Men leta du i din historiabok och berätta vad du hittar, de vore ju intressant.
(Jag antar om de inte står nått så finns det inte?)