2018-05-22, 14:12
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
I intervjun säger hon att hon på grund av sitt utseende fått frågor om hon är "latina, sefardisk, exotisk kaukasier". Sefarder syftar i första han på de judar som bosatte sig i Spanien och Portugal, men i vidare bemärkelse även Nordafrika och andra länder runt Medelhavet.
Okej.
Hennes ex var Khazar, aktiv i deras Mafia ADL. Troligen är Britiska kungahuset också det, men de är jag långt ifrån säker på, bara hört det XXX antal gånger.

Citat:
Jag menar att du gör dig löjlig. Allt du ogillar, allt du anser misstänksamt tillskriver du khazarerna.
Skärp dig!
Vad är det jag har anklagat dem för som "som jag ogillar eller misstänksamt och tillskriver khazarena?" hela utan grund menar du? Ge något konkret exempel, ska du bara häva ur dig sånt där substanslöst så är det helt meningslöst.

Citat:
Jag har redan flera gånger påpekat att den khazariska "historia" du läser inte stämmer överens med källorna. Mitt tips är att sluta hämta din information från antisemitiska/antisionistiska extremister och istället öppna en riktig historiebok, skriven av en riktig historiker som förstår sig på källkritik och inte bara hittar på.
Sista gången: Specificera vad som är fel.

Jag har hämtat källor från både anti-sionistiska (de är ju självklart så som de ljuger i sin egen propganda) och från tex. Times of "israel" och från gatorna på Tel-Aviv.
Att de är Khazars förstör deras bild av det "utvalda folket" (och deras mäktiga ANTI-SEMITE) och de har medvetet hemlighållit den. Det står inte i historieböcker för goyims givetvis.

Seriöst, ska du bara "du har fel för jag slog mig skyllde på judarna" så är det ju totalt menlöst
Citera
2018-05-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Skärp dig!
Vad är det jag har anklagat dem för som "som jag ogillar eller misstänksamt och tillskriver khazarena?" hela utan grund menar du? Ge något konkret exempel, ska du bara häva ur dig sånt där substanslöst så är det helt meningslöst.

I den här tråden kan du väl sammanfattas såhär:

92% av judarna? Khazarer.
Ukrainska revolutionen? Khazarer.
Alexander Dugin? Khazar.
Kazakhstans huvudstad? Khazarer.
9/11? Khazarer.
Kriget mot terrorismen? Khazarer.
Trumps valseger? Khazarer.
Katolska kyrkan? Khazarer.
Alt-right? Khazarer.
Youtube? Khazarer.
Wikileaks? Khazarer.
Obama? Khazarer.
Holdomor? Khazarer.
Frimurare? Khazarer.
Wahhabismen? Khazarer.
Svenskarna förlorar slaget om Prag? Khazarer.
Svenskarna förlorar slaget vid Poltava? Khazarer.
Media? Khazarer.
Kriget i Jemen? Khazarer.
Olof Palme? Khazar.
Brittiska kungahuset? Khazarer.

Jag anar en trend...

Citat:
Sista gången: Specificera vad som är fel.

Jag har gett exempel (#39). När jag öppnar en historiebok, eller läser en seriös artikel så redovisar de sina källor så att jag som läsare kan undersöka dem. Vilka är Veterans Todays källor? Allt de har är påståenden. Jag känner igen kärnan i deras påståenden från riktiga historiska källor, men där är också massa annat som jag bara kan anta att de har hittat på. Är det okej tycker du?

Citat:
Det står inte i historieböcker för goyims givetvis.

Vad vet du om historieböcker, du läser dem ju inte. Du håller dig till bloggar och "mannen på gatan"-inslag.
Citera
2018-05-22, 19:52
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
I den här tråden kan du väl sammanfattas såhär:
Ok:

Citat:
Ukrainska revolutionen? Khazarer.
Det var en CIA kupp enligt deras Modus Operandi för installera en Israel-vänlig Nazi-Regime ja.
Citat:
Alexander Dugin? Khazar.
Jag har bett om ursäkt för de gånger flera, jag vet knappt vem Dugin är.
Citat:
Kazakhstans huvudstad? Khazarer.
Tillhör deras Khazar-rike och med sån Frimurar-arkitektur och deras "nya världsordning" så vilka ska de vara annars? Kineserna? Argentina? https://youtu.be/0Jr9JZsFcW8
Citat:
9/11? Khazarer.
Är du så ignorant att du inte vet vad som hände på 9/11 så tänker jag inte ens bemöda mig med att svara.
Citat:
Kriget mot terrorismen? Khazarer.
En militärplan som drivits sedan 70-talet av Netanyahu mfl som går ut på att USA/Väst ska utkämpa deras krig för "de är en del av väst" och "radikal islam" är ett hot mot väst så därför måste vi döda dem
(Zionist Propaganda som pumpas ut massivt)
Citat:
Trumps valseger? Khazarer.
Vad skulle du kalla de som backade honom då? Clowner? https://www.bitchute.com/video/xerbr0RzNxQM/
Citat:
Katolska kyrkan? Khazarer.
Ja, allt verkar så iallafall.
Citat:
Alt-right? Khazarer.
Alt-Right har jag studerat väldigt nära. Det är en kontrollerad opposition skapad av, och led utav uteslutande sionister. Kolla "Unite The Right" som exempel: https://youtu.be/8ZbqlXIISQQ?t=6m23s
Citat:
Youtube? Khazarer.
Vilka är bakom YouTube/Google tror du då? Saudis? Mexico? China? Buddhisterna? Tell Me
Citat:
Wikileaks? Khazarer.
Efter "PizzaGate" "Podesta Emails" i amerikanska valet ville jag veta vilka som var bakom wikileaks och det är Hasbara 2.0 Wikileaks is Zionist Poison
Citat:
Obama? Khazarer.
Han är ju mörk
Citat:
Holdomor? Khazarer.
Ja.
Citat:
Frimurare? Khazarer.
Ja, tveklöst!
Citat:
Wahhabismen? Khazarer.
Ja, du har missat att "israel" och Saudi blivit BFF också under året?
Reallygraceful beskriver det bra om man inte har nån insikt i Wahhabismen: https://youtu.be/9m8FW9s8Jsg
Citat:
Svenskarna förlorar slaget om Prag? Khazarer.
Så pass mycket har jag varit i Praha att jag känner till den historien. Vi kom så långt söderut, men vi kom aldrig över Karlsbron, för "judarna" (Khazars) som bodde norr om bron och människorna (haha, tjeckerna, böhmerna) isolerade ifrån varandra men de gick ihop och vi kom aldrig över Karlsbron utan vände om, plundrade deras slott som ligger strax väster om Bron och knallade hemåt igen.
Här är Google Maps över området: https://goo.gl/h1k84B
Jag har vart i diskussion hundratals gånger med tjecker som tycker de ska ha tillbaka de som plundrades. Vilket absolut inte jag tycker om de allierade sig med judar.
(Fast jag fattar inte vad vi gjorde där nere, och jag är inte kunnig inom historia överlag. Men verkar som vi betedde oss som sionister.. (vilket inte är nått bra) Här är en låt. https://youtu.be/ZcnUMhmBNaA (haha nej jag har inte den som grund men de är väl typ så historien säger)
Citat:
Svenskarna förlorar slaget vid Poltava? Khazarer.
Det var en fråga.
Citat:
Media? Khazarer.
Oh please TELL ME vilka du tror är bakom Mainstream Media? Det är de viktigaste av allt för de har jag verkligen undrat länge! Tror de det kan va muslimerna?
Citat:
Kriget i Jemen? Khazarer.
Antisemtisk konspirationsteori
Citat:
Olof Palme? Khazar.
Olof Palme har jag alltid beundrat, det är inget bra, men ja, de tyder ju på det.
Citat:
Brittiska kungahuset? Khazarer.
Som jag sa, hört det gånger hundra, de är ingenting jag kan styrka med fakta.

Citat:
Jag anar en trend...
Jag vill inte låta dryg men helt ärligt så låter du faktiskt lite efterbliven, eller ignorant iallafall.

Citat:
Jag har gett exempel (#39). När jag öppnar en historiebok, eller läser en seriös artikel så redovisar de sina källor så att jag som läsare kan undersöka dem. Vilka är Veterans Todays källor? Allt de har är påståenden. Jag känner igen kärnan i deras påståenden från riktiga historiska källor, men där är också massa annat som jag bara kan anta att de har hittat på. Är det okej tycker du?
Preston James och Mike Harris.
Du får ju läsa deras NOTE
Note: The history of the Khazarians, specifically the Khazarian Mafia (KM), the World’s largest Organized Crime Syndicate that the Khazarian oligarchy morphed into by their deployment of Babylonian Money-Magick, has been nearly completely excised from the history books.

The present day KM knows that it cannot operate or exist without abject secrecy, and therefore has spent a lot of money having its history excised from the history books in order to prevent citizens of the World from learning about its “Evil beyond imagination”, that empowers this World’s largest Organized Crime Cabal.
Så det är inte som Japans historia, eller svensk historia.
Du får ju anpassa ditt sätt att undersöka en sak utifrån de förutsättningar som finns och inte kasta nått åt sidan för det inte finns i din historiabok från skolan.

Citat:
JVad vet du om historieböcker, du läser dem ju inte. Du håller dig till bloggar och "mannen på gatan"-inslag.
Det känns som jag pratar med ett barn. Men leta du i din historiabok och berätta vad du hittar, de vore ju intressant.
(Jag antar om de inte står nått så finns det inte?)
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-05-22 kl. 20:06.
Citera
2018-05-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ok: *Konspirationsteori på konspirationsteori*

Citat:
Preston James och Mike Harris.
Du får ju läsa deras NOTE
Note: The history of the Khazarians, specifically the Khazarian Mafia (KM), the World’s largest Organized Crime Syndicate that the Khazarian oligarchy morphed into by their deployment of Babylonian Money-Magick, has been nearly completely excised from the history books.

The present day KM knows that it cannot operate or exist without abject secrecy, and therefore has spent a lot of money having its history excised from the history books in order to prevent citizens of the World from learning about its “Evil beyond imagination”, that empowers this World’s largest Organized Crime Cabal.
Så det är inte som Japans historia, eller svensk historia.
Du får ju anpassa ditt sätt att undersöka en sak utifrån de förutsättningar som finns och inte kasta nått åt sidan för det inte finns i din historiabok från skolan.

Jag har läst deras svammel. Saken är den här: när vill hitta någonting och inte gör det, så kan man inte bara skylla på att det gömts undan.

Citat:
Det känns som jag pratar med ett barn. Men leta du i din historiabok och berätta vad du hittar, de vore ju intressant.

Jag håller på. För närvarande har jag hittat två (2) berättelser som skildrar khazarernas konvertering. Det verkar vara allt som finns, men jag letar vidare.

Citat:
(Jag antar om de inte står nått så finns det inte?)

Nej, att något inte står i en historiebok betyder inte att det inte har hänt. Det betyder heller inte att det är fritt fram att fylla på tomrummet med fantasier.
Citera
2018-05-23, 00:53
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
:
Jag håller på. För närvarande har jag hittat två (2) berättelser som skildrar khazarernas konvertering. Det verkar vara allt som finns, men jag letar vidare..

Nej, att något inte står i en historiebok betyder inte att det inte har hänt. Det betyder heller inte att det är fritt fram att fylla på tomrummet med fantasier.

Återkom när du gjort, och specifera dig i fortsättningen.
Du tror de är fantasier att de kontrollerar media så de är nog väldigt mycket som inte står med i din historia bok helt enkelt.

EDIT: varför skulle Preston James o Mike Harris ljuga? För att du inte hittar nått i din historia bok?
Jag är ledsen men detta är lite väl.. du har mycket kvar och lära, onekligen. Som inte står i din bok. Men okej, du har gjort dig förstådd, du tror inte på Khazar teorin eftersom det inte finns med i din bok.
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-05-23 kl. 01:12.
Citera
2018-05-23, 18:48
Medlem
Citat:
EDIT: varför skulle Preston James o Mike Harris ljuga? För att du inte hittar nått i din historia bok?
Jag är ledsen men detta är lite väl.. du har mycket kvar och lära, onekligen. Som inte står i din bok. Men okej, du har gjort dig förstådd, du tror inte på Khazar teorin eftersom det inte finns med i din bok.

James & Harris har en uppenbar antisemitisk tendens. Eftersom de inte hänvisar till några källor så drar jag slutsatsen att de har ljugit ihop sin historia så att det ska passa deras antisemitiska agenda. Frågan du behöver ställa dig är om deras påståenden inte kan backas upp av källor, var ifrån har de då fått dem? Gudomlig inspiration?

Khazarteorin kan betyda olika saker. Om du menar att khazarerna skulle ha blivit ashkenazim, så nej, det finns ingenting som backar upp det. Om du menar huruvida khazarerna hade ett judiskt ledarskikt eller en judisk kunglig dynasti så säger jag kanske, det finns goda argument både för och emot.
Citera
2018-12-29, 17:53
Medlem
De bibliska Israeliterna var färgade Jacob var svart. De som idag utger sig för att vara judar är edomiter och dom är satans synagoga.
här kan ni lyssna till dom riktiga Israeliterna.
https://youtu.be/3mND-In9OEE - The real secret relationship between Blacks and Jews
Citera
2018-12-29, 18:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De flesta av de judar som ockuperar Palestina idag, 92% av de som idag kallar sig själva "Judar" - som tex. fick Donald Trump vald är Khazars, konverterade "judar"

Dessa "judar" har ingenting med the Holy Land att göra, inte ens med deras sjuka "vi var här för 2000 år sedan" utan tillhör ett folk från östra Europa/Ryssland - Khazars - ett folk så barbariskt och vidrigt så när deras Kung (ledare av något slag) ville få en religion för att få någon form av sans så valde man mellan Judendom.

De var aldrig några direkt anhängare av religionen, eller troende på G-d, inte den vi ser i Bibeln åtminstone. (Tvärtom är de Luciferianer)
Deras historia har hållts dold, Veterans Today gör ett bra jobb i ett försöka förklara här:

"The Hidden History of the Incredibly Evil Khazarian Mafia (Updated)"
https://www.veteranstoday.com/2015/0...azarian-mafia/

..och det är inte ens en Konspirations-idé: DNA tester har visat det i ockuperade Palestina och deras egen tidningar skriver om det:
"Leaked report: Israel acknowledges Jews in fact Khazars; Secret plan for reverse migration to Ukraine"
http://blogs.timesofisrael.com/leake...on-to-ukraine/

Vilket förklarar varför kuppen i Kiev ägde rum:
Ukrainian General: "Ukraine is under Zionist occupation." / Генерал: "Украину оккупировали Сионисты"

Alexander Dugin, en Khazar som anser att dagens ukrainare är smuts: https://www.bitchute.com/video/yEOkUDxQINJZ

De har tom. byggt en stad för deras nya världsordning i Khazakstan, Astana:
https://youtu.be/0Jr9JZsFcW8 (sjuk stad)

Alltså Fake Jews, som Jesus varnade för i Bibeln. De har tagit de värsta "Choosen/Supremacist" från Talmud och använder sig av det.
Bästa grunden är nog: Se: The Khazars also known as ”Jews”

Khazar-teorin är ganska stor, men det finns ingen tråd på Flashback, och jag har känslan av att det är en okänd teori i Sverige överhuvudtaget (trots att vi en gång tiden ska ha besegrat dem) så jag skapar en om dem och kollar om det finns nått intresse.
Själv är jag nyfiken på allt som kan tänkas finnas om detta folk som åstakommit så enormt mycket misär på den här planeten och inte ser ut dra ner på tempot direkt, tvärtom.

Och deras konvertering till judendom, med allt som Talmud för med sig, var kontraproduktiv.
Och de ser sig själva som utvalda, härska folk och utvald ras och allt det där.

Khazars/Fake Jews - har ni hört om teorin?
-Har ni nån info? -Åsikter?

92% av dagens judar kanske ursprungligen härstammar från konvertiter - men det gör ju så gott som alla vi ”kristna” svenskar också (finns ju inte många asa-troende kvar..).
Citera
2018-12-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
92% av dagens judar kanske ursprungligen härstammar från konvertiter - men det gör ju så gott som alla vi ”kristna” svenskar också (finns ju inte många asa-troende kvar..).

Skillnaden är att Israeliterna är ett folk via Jacobs säd och det är detta folk som bibeln handlar om.
Judaism som är religionen som dessa 92%(din siffra) utför är Talmud satanism, detta har ju inte hindrat dessa falska judar från att stjäla landet Israel genom att hävda att dom enligt bibeln har rätt till sagda land.
Dom är bedragare men det är inget som vanliga småjudar vet något om, dom är lika lurade som alla andra religioner som misstolkar skrifterna.
Citera
2018-12-29, 20:19
Bannlyst
Citat:
Återkom när du gjort, och specifera dig i fortsättningen.
Du tror de är fantasier att de kontrollerar media så de är nog väldigt mycket som inte står med i din historia bok helt enkelt.

Tycker han specificerar sig rätt jävla mycket däruppe.

Trodde du lika mycket på korkade konspirationer när du var en landslida? "inte finns med i din bok". Vilken källa ska man använda då?
Citera
2018-12-29, 20:56
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Servant
Skillnaden är att Israeliterna är ett folk via Jacobs säd och det är detta folk som bibeln handlar om.
Judaism som är religionen som dessa 92%(din siffra) utför är Talmud satanism, detta har ju inte hindrat dessa falska judar från att stjäla landet Israel genom att hävda att dom enligt bibeln har rätt till sagda land.
Dom är bedragare men det är inget som vanliga småjudar vet något om, dom är lika lurade som alla andra religioner som misstolkar skrifterna.

Inte min siffra alls (kommer från inlägget jag citerade) - men vad spelar det för roll om judarna är ftån Jakobs säd eller ej? Vi svenskar må vara kristna (på papperet) men vi är ju knappast från Jesus säd eller direkt nedstigande släkt ned någon alls ur bibeln. Jänkarna ber ju gud välsigna USA hit och dit trots att det inte står nät om det i bibeln - är de också bedragare? Eller är det bara just judar som måste vara direkt släkt med det de talar om för att inte räknas som satanister?
Citera
2018-12-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Inte min siffra alls (kommer från inlägget jag citerade) - men vad spelar det för roll om judarna är ftån Jakobs säd eller ej? Vi svenskar må vara kristna (på papperet) men vi är ju knappast från Jesus säd eller direkt nedstigande släkt ned någon alls ur bibeln. Jänkarna ber ju gud välsigna USA hit och dit trots att det inte står nät om det i bibeln - är de också bedragare? Eller är det bara just judar som måste vara direkt släkt med det de talar om för att inte räknas som satanister?

Ok.
Jo det spelar roll för att Edomiterna som utger sig för att vara Judar idag har tagit det riktiga folkets plats och hela världen tror att dom är de riktiga Israeliterna. Detta får till följd att hela doktrinen om Kristus blir fel och mycket svår att förstå.
Edomiterna som säger sig vara Judar är egentligen Romare och det är även dessa Romare som skapat den falska Kristendomen och den falska religionen Islam, Allt detta för att dölja den sanna läran om Yashaya(Kristus riktiga namn som betyder frälsare).

Yashaya är från Jacobs säd, här har vi ytterligare en felaktighet i kristendomen där det pratas om jungfrufödelsen (det är inte vad bibeln egentligen säger) Jesus är dock Guds son till anden (den första ande som Gud skapade). Jesus är inte Gud som kristendomen säger.

Här kan du lyssna lite om vilka Judarna är (tidsstämplad länk):
https://youtu.be/jvknkASFffs?t=2420

Vad gäller satanister så kanske jag använder uttrycket lite slarvigt... men egentligen inte ty om du inte är på Kristus sida så är du på motståndarens sida. Det finns bara 2 sidor.
Med det sagt så sitter ju inte alla som inte tror på Jesus och ritar sataniststjärnor och dricker blod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in