2018-12-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berralainen
Måste vara ganska bekvämt som Luleå / Färjestads-supporter. Vinner man så är man jävligt bra, och förlorar man så är det alltid någon annans fel. Domaren, matchklockan, vädret, kläderna, isen, båset, morsan osv.
Var skyller jag på domaren?
Är du pajas eller inte?
Citera
2018-12-28, 07:09
Medlem
Berralainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Var skyller jag på domaren?
Är du pajas eller inte?

Behövde inte bläddra långt...

"Senast mot Färjestad så hade ni några situtioner där ni hade domaren med er. "
"Sören Persson och äcklet Mikael Nord ger HIV 71 3 gratis poäng igår. Att ta bort ett solklart mål....."

"Sören Persson. Denna Sören Persson. Hur i helvete kan SHL ha en pajas som denna sopa till domare i ligan.
Match efter match gör idioten bort sig. Dömer bort ett helt korrekt mål för Färjestad mot i HV i förra omgången och denna omgång gör han bort sig. "
Citera
2018-12-28, 09:35
Avstängd
perry2s avatar
Sören Persson ger dålig smak i munnen i Röglelägret efter onsdagsmatchen IGEN.
Han tar utvisningar bakom mål när han är på andra sidan rödlinjen (som ej var utv.), Röglemålvakten blir påkörd då dömer blindstyret mål. När Kolpanen vill prata om situationen skrattar Person målvakten upp ansiktet och dömer matchstraff. Sören...
Dömer 2 min på Cam Abbot med 4 min kvar osv.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...en-mot-domarna
Citera
2018-12-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berralainen
Behövde inte bläddra långt...

"Senast mot Färjestad så hade ni några situtioner där ni hade domaren med er. "
"Sören Persson och äcklet Mikael Nord ger HIV 71 3 gratis poäng igår. Att ta bort ett solklart mål....."

"Sören Persson. Denna Sören Persson. Hur i helvete kan SHL ha en pajas som denna sopa till domare i ligan.
Match efter match gör idioten bort sig. Dömer bort ett helt korrekt mål för Färjestad mot i HV i förra omgången och denna omgång gör han bort sig. "
Kom igen nu din pajas!
Färjestad vann med 1-0 mot Luleå.
En solklar interference på en Färjestadsspelare som inte går att missa. Även crosscheking framför mål på en Färjestadsspelare som man kan säga detsamma om.
Även en situation där det var en solklar utvisning på en FBK spelare, och i dessa 3 situationer så undrar man hur i helvete 4st kan missa detta.

Så vart skyller jag Färjestads vinst på domaren?

Där är många med mig, även på flashback eniga om att målet borde ha godkänts. Sören Persson missade detta totoalt tillsammans med Nord.
Men vad jag vet så är jag den enda som tycker att Sören är en jävla sopa medan hela Flashback tycker tvärtom

Fråga Rögle supportrana vad dom tycker om Sören. Eller inte då jag är den enda som tycker at Sören är en jävla sopa

Så ta och försvinn med dig din nolla!
Citera
2018-12-28, 18:17
Medlem
Berralainens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kom igen nu din pajas!
Färjestad vann med 1-0 mot Luleå.
En solklar interference på en Färjestadsspelare som inte går att missa. Även crosscheking framför mål på en Färjestadsspelare som man kan säga detsamma om.
Även en situation där det var en solklar utvisning på en FBK spelare, och i dessa 3 situationer så undrar man hur i helvete 4st kan missa detta.

Så vart skyller jag Färjestads vinst på domaren?

Där är många med mig, även på flashback eniga om att målet borde ha godkänts. Sören Persson missade detta totoalt tillsammans med Nord.
Men vad jag vet så är jag den enda som tycker att Sören är en jävla sopa medan hela Flashback tycker tvärtom

Fråga Rögle supportrana vad dom tycker om Sören. Eller inte då jag är den enda som tycker at Sören är en jävla sopa

Så ta och försvinn med dig din nolla!

Jag kan hålla med om att domarna är kassa och dömer efter tärningen, men du är helt uppslukad av det.

Och vad är det med alla dessa personangrepp?
Citera
2018-12-28, 19:27
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaha.1234
Konstigt. För jag har varit nere i Malmö två gånger dom senaste 4 åren och vinst båda gångerna🤔
Lite det jag skrev. Jag har bara sett lhc vinster där de senaste fyra åren. Missade förlusten tidigare i år pga ovilja att besöka malmö och den förra säsongen hade sambon ryggskott så hon ville inte dit. Annars idel lhcvinster.
Citera
2018-12-28, 21:15
Medlem
MitchRapps avatar
Gratulerar FHC till serieledning!
Citera
2018-12-28, 21:42
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
A Palushaj utvisas 2 min, Unsportsmanlike conduct

Efter målet i övertid. Vilken enorm jävla fitta han är. 🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Citera
2018-12-28, 22:07
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

Vad hände??
Citera
2018-12-28, 22:18
Medlem
Score123s avatar
Citat:

För mindre än ett halvår sedan var han er favoritspelare
Vad trodde ni? Att ni skulle få ha kvar honom hur lätt som helst? Vakna Brynäs!
Citera
2018-12-28, 23:32
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Vad hände??
Han betedde sig väl sen en fitta. Antar jag.
Citera
2018-12-29, 00:01
Medlem
Citat:
Han betedde sig väl sen en fitta. Antar jag.

...och Brynäs spelare var såklart knäpptysta matchen igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in