Citat:
Ursprungligen postat av
Berralainen
Behövde inte bläddra långt...
"Senast mot Färjestad så hade ni några situtioner där ni hade domaren med er. "
"Sören Persson och äcklet Mikael Nord ger HIV 71 3 gratis poäng igår. Att ta bort ett solklart mål....."
"Sören Persson. Denna Sören Persson. Hur i helvete kan SHL ha en pajas som denna sopa till domare i ligan.
Match efter match gör idioten bort sig. Dömer bort ett helt korrekt mål för Färjestad mot i HV i förra omgången och denna omgång gör han bort sig. "
Kom igen nu din pajas!
Färjestad vann med 1-0 mot Luleå.
En solklar interference på en Färjestadsspelare som inte går att missa. Även crosscheking framför mål på en Färjestadsspelare som man kan säga detsamma om.
Även en situation där det var en solklar utvisning på en FBK spelare, och i dessa 3 situationer så undrar man hur i helvete 4st kan missa detta.
Så vart skyller jag Färjestads vinst på domaren?
Där är många med mig, även på flashback eniga om att målet borde ha godkänts. Sören Persson missade detta totoalt tillsammans med Nord.
Men vad jag vet så är jag den enda som tycker att Sören är en jävla sopa medan hela Flashback tycker tvärtom
Fråga Rögle supportrana vad dom tycker om Sören. Eller inte då jag är den enda som tycker at Sören är en jävla sopa
Så ta och försvinn med dig din nolla!